torstai 12. tammikuuta 2012

Maailman paras pikkusisko ♥



Tän koko illan oon viettäny aikaa mun siskon kanssa. Oli kerranki ihana tulla tänne äitille ja viettää aikaa vaan siskon kans. Ollaan siskon kans puhuttu tosi paljon ens kesästä ja siitä et kuinka kivaa ois mennä ulkomaille bilettämään ja ottaan aurinkoa. 

video 

 Löysin tän videon aamul mun puhelimesta enkä ees musita kuvanneeni tällästä...  anteeks mun röyhtäilyt tos videol ja kaikki muukin sikailu :D kello oli siis tuohon aikaan abouut puol 7.
(hyvä et tost mun äänest saa selvää... älkää saako musta nyt ihan väärää kuvaa :D)

Aamulla ku heräsin Tampereel vadelman luota mul oli aivan __jäätävä__ krapula.. luulin et oisin kuollu. Ja eilinen meni ehkä vähän liianki spontaanisti, niikun meillä aina menee :D mutta joo.. pitkään aikaan en oo ollu niin kännissä ja vähään aikaan taidan pitää taukoa tosta juhlinnasta.

Huomenna on lääkäri johon äiti osallistuu, hieman ahdistaa. Mutta pakko menni niin pakko mennä :(

4 kommenttia:

  1. Mä luin tän sun blogin läpi ja mun on pakko sanoo, et sä oot selvinny aivan helvetin hienosti. Multa iteltäni kuoli pikkuveli 2 vuotta sitten. Ja mummi teki itsemurhan viikko ennen joulua. Oon kanssa masentunut ja itsetuhonen ja mulla on paniikkihäiriöö, uniongelmii sun muuta. Ja mä en todellakaan ole pärjänny. 2 ja puol vuotta pelkkää tuskaa. Ja luultavasti monta vuotta edessä koska oon vasta alkanu saamaan apua. Mä oon todella ylpeä susta, et sä oot alkanu pärjäämään. Noin sen pitäis mennä. :) Anteeks tällei tuntematon.

    VastaaPoista
  2. toi video on huippu :D harmi et mä olin jo tollon nukkumassa enkä päässy teijän kaa enää jatkaa, toivottavasti nähään pian! -zet

    VastaaPoista
  3. Zet- NO NIIMPÄ.. et kyl emnettäny hirveest mtn :DD hyvä ku pystys pysyin XDD.. oli kiva ilta, kiitos <3

    VastaaPoista
  4. en tainnu saaha siihen sun salaiseen sitä kutsua?
    No sähköposti osote vielä: megsyy@luukku.com

    <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)