torstai 5. tammikuuta 2012

mä tiedän, vielä mä nousen jaloilleni

VARAUTUKAA PITKÄÄN POSTAUKSEEN KAIKENLAISIEN KUVIEN KERA :)
kaikessa sekavuudessa.
Täällä mä olen, kotona. Pitkien sekvien päivien jälkeen. Tuntuu ihanalta astua ulos vapauteen. Tuntea lumi jalkojen alla ja henkityksen virtaus keuhkoissa. Olen vapaa. Vapaa suljetulta. En kadu sitä hetkeä jotka koin siellä. En edes sitä kun istuin suljetun työntekijän kanssa tikkauttamassa kahta haavaani. Ainoastaan kadun sitä kuinka paljon mun läheiset on ollu ja onkin huolissaan. Mä lupaan korvata kaiken. Kaiken.

Mä heräsin, tää ei voi jatkua näin. Istuessani suljetulla vessassa pidellen paperia paniikissa jalkani päällä kun veren tulo ei lakkaa osuessani pieneen pintaverisuoneen. Musta veri valuu kaivoon. Nousen haparoiden ylös ja haen hoitajan. Minulle oltiin niin vihaisia, syystäkin. En kadu näitä jälkiä, koska nämä jäljet herättivät minut.  Mä en koskaan enään viiltele. Se loppu nyt.

Mä aijon nousta, en mun läheisten takia vaan myös itseni. Äitini ravaa jatkuvasti alakerrassa huolesta sekasin milloin minä taas sorrun. En halua, älkää pelätkö. Nyt täytyy jaksaa. Nyt ei voi luovuttaa.

Oon tänään syönyt aamulla osastolla leivän ja lounaalla perunamuussia hieman ja kolme leipää, karkkia ja pari keksiä. Ahdistaahan se, mutta mä lupasin osastolta lähtiessä yhdelle ihanalle ihmiselle syöväni hymyillen herkkuja tänään, koska olen virallisesti vapaa.  Ja minähän söin.

Tänään myös suht pitkästä aikaa otin kuvia teille.
Jalassa uudet farkut jotka löysin tänään. Vero Modasta 29,90e koko 25/32.



 Lopuksi jotain älytömän rohkeeta.(ainakin musta) Julkasen puoliksi kuvan mun naamasta.
Just semmosena kun se on, mustien silmäalusten kera :-D
Kaikki lähimmät tietää nyt tästä, joten suuri pelko on pudonnut harteilta.
Silti jatkan blogia yhtä "anonyyminä" kun oon ollukki.

Huominen tuntuu pelottavan haikeelta, aamulla Viltsu tulee hakemaan mut pihasta. En tiedä kuinka olla huomenna. Kuinka hyvästellä ja laskea ruusut D:n  arkun viereen. Mä murrun, mutta mä saan murtua mä saan itkeä ja olla heikko huomenna, mä saan surra. Enkä mä ole yksin. Kauhea ikävä vain jää muhun ja meihin kaikkiin, mutta me kannetaan sua meidän sydämessä joka päivä, vielä me nähdään kaunis pieni enkelini.





LOPUKSI, kiitos ja kumarrus kaikille teille ihanille jotka aina ja aina jaksaa vaan tsempata mua eteenpäin. Nii kliseiseltä ku se kuulostaakin; mä en ois mitään ilman teitä

55 kommenttia:

  1. Ihana lukea, että sulla menee edes vähän paremmin :)
    Ja noi sun kuvat, en voi mitään muuta sanoa kuin, että olet tositositosi kaunis. <3
    Tsemppiä <3 (:

    VastaaPoista
  2. AAAAAA ooon niiiiiiiiin ilonen tästä postauksesta, taino tyytyväinen kuitenki, ilonen en nyt oikeen mistään pysty mutta niin, helpottunut!!!!♥♥♥

    Siis tätä mä oon niiiiin toivonu!! Ja vaikee ees uskoo, mutta se osasto oikeestaan pelasti sut!!!♥♥♥

    Vorakas paaaljon lisävoimia sinne, koita jaksaaa!!♥♥

    VastaaPoista
  3. tosi kivat pöksyt!
    oliko nuo alennuksessa vai normihintaset? ja jos viittisit nii voisitko kattoo että mikä niiden malli on nii voisin itekki yrittää metsästää noita....aivan ihanat ja sopii sulle (:

    VastaaPoista
  4. Mä kerkesin pelätä jo pahinta, mutta rupesin oikeesti hymyilee kun luin tätä postausta :) Mä oon niin onnellinen sun puolesta, ja toivon oikeesti et sulla alkais nyt vihdoinkin menee vähän paremmin! Ja nuo kuvat on todella ihania, olet juuri täydellinen tuollaisena, ei sinun tarvitse enää laihtua. Tsemppiä sulle<3

    VastaaPoista
  5. mä uskon, että me kaikki ollaan täällä sun tukena ! sä pystyt siihen. voimia ! ♥

    VastaaPoista
  6. Pelkäsin pahinta jo montakertaa mutta nyt Olen niin ylpeä susta!!!!! Nyt ku sä uskot et sä selviit, tuli mullekkin sellanen fiilis nyt että mäkin voin selvitä. :) Olen niin iloinen ja ylpeä !! :)

    Tsemppiä jatkossakin sulle>! :)

    VastaaPoista
  7. Tiedän...noi jäljet nyt katoaa kun ei ne ole kuin pieniä pintanaarmuja, mutta noi muutamat jäljet kyllä jää...

    Ja kiitos myös sulle!!!♥♥

    VastaaPoista
  8. Et usko miten iloseks tulin ku luin tän! Pelkäsin niiiiiiiiiiiiiiiin paljon sun puolesta. IHANAA RAKAS, oot ihan mahtava ja VAHVA kun selvisit ja selviit jatkossaki! HALEJAAA<3

    VastaaPoista
  9. ja muuten, miten sä pääsit noin nopeasti sieltä pois?:O kun kuitenki viiltelit ja kaikkee..

    VastaaPoista
  10. asdf- Vero modasta ostettu ja normi hinta n. 30e :) malli on (tai kuitissa ainaki lukee) :D anemone low slim jeans :)

    dreamer- kiiitos !!! pus <3

    VastaaPoista
  11. aaa, ja niii♥♥...Mä menin niinku "vapaaehtosena" ja olin 2kk ennenku pääsin pois...:D Enkä kyl ollu psykoosis, mul oli kyl kuulemma psykoottisii oirei mut en kuitenkaa ollu psykoottinen..

    Ja onkohan toi sama nuorilla...ku se voi olla nuoril vähä eri, tai en tiä..

    VastaaPoista
  12. outoa, tolla mallilla ne menee onlyn housuiksi? :o

    VastaaPoista
  13. joo siis kauppa on vero moda mutta farkut on onlyn :)) sielt löytyy vähä kaikkea :D

    VastaaPoista
  14. ahaaaa (: kiitti avusta, ehkäpä mullaki on kohta tollaset pöksyt.. tykkään noista tosi paljon ja tsemppiä sulle huomiseen <3

    VastaaPoista
  15. voi miten ihana oli lukea tämä postaus!
    oot ihailtavan vahva ihminen ja muutenkin, oot varmasti monelle hyvä tsemppi, että asioista voi selvitä. oon niin ylpeä susta!
    toivottavasti elämäsi lähtee tästä vain parempaan suuntaan, alku näyttää ainakin tosi hyvältä! :--)

    VastaaPoista
  16. ja pssst! oot hirmusen pieni sekä nätti tyttö <3

    VastaaPoista
  17. Voi rakas, mulla on ollu ihan hirveä päivä ja tän kuuleminen pelasti mut ! Oon niin onnellinen sun puolesta ! Saa itkeä, se helpottaa. Oikeesti <3 Voimia ihan miljoonasti !

    VastaaPoista
  18. hyvä et päätät nousta. ja sä olet kaunis. sen näkee jo tuota puolikkaasta kuvastakin. sinä olet kaunis!

    VastaaPoista
  19. ihana lukea tällästä! :) oon ylpeä susta!

    voimia huomiselle, voimia itkeä ja jättää hyvästit. <3

    VastaaPoista
  20. Aivan ihana postaus :') Olet muuten todella kaunis, ihan totta! <3 Toivottavasti sulla tulee paljonpaljon lisää tämmösiä parempia päiviä, toivottavasti rupeaa muutenkin menemään paremmin.

    VastaaPoista
  21. ÄÄÄÄ olet ihana, tsemppiä ja voimia ja onnea ja kaikkea ihan kamalasti ♥ Oot niin arvokas ihminen, ihanaa jos joskus alat sen ymmärtämään. Olet hurjan kauniskin just tuollasena :) Koitahan nyt päästä nousemaan oikeesti, niin monet ihmiset toivoo sitä ja on ilosia sun puolesta jos pystyt siihen, ja tietty ylpeitä ♥ Lue vaikka tätä tekstiä kun tuntuu vaikeammalta !

    VastaaPoista
  22. tsemppiä paranemiseen. oot tosi kaunis! ihan kateeks käy

    VastaaPoista
  23. sulla on ihan samanlaiset jalat ku mulla! vihdoinki joku samanlainen. etkö viitti kertoo mitään painostas? oon ite saman pitunen ku sää ja oon n.45kg

    VastaaPoista
  24. anonyymi- Kertoisin tänn ekyllä julkisesti painoni, mutten tiedä sitä tällä hetkellä. Oisin iki kiitollinen jos se oisi 45kiloa... mutta en usko. Veikkaan jtn 50kg hujakoilla... heti ku tiedän lupaan tulla kertomaan tänne :) voinko udella sun reidenympärysmittaa paksuimmasta kohdasta? Mulla se on joku 50-52cm :O ainaki viimeks kun mittasin :)

    VastaaPoista
  25. ihana postaus♥ ihanaa että aurinko paistaa siulle!!!!! oot kaunis♥

    VastaaPoista
  26. Heis. Kirjoitin sulle sähköpostia luukku.com:n osoitteeseen, jonka oot joskus yli vuosi sitten antanut(en tiedä käytkö siellä enää, mutta kirjoitin silti). Kirjoitin viestissäni, että voisin ensin kirjoittaa jotain itsestäni, koska et oletettavasti tiedä musta mitään :D Jos et kuitenkaan halua/jaksa kirjoitella niin ymmärrän sen kyllä, sun elämässä on tapahtunut viime aikoina paljon.
    P.S. Pääsisinkö salaisen blogin lukijaksi? Voit lisätä tämän osoitteen ja samaan voi myös kirjoitella: detniat@hotmail.com
    P.P.S. Tätä kommenttia ei tarvitse julkaista, jos siltä tuntuu.
    P.P.P.S. Nämä kuvat susta voisi lisätä samantien johonkin thinspiration sivustolle<3 :)

    VastaaPoista
  27. oot hurjan kaunis! :) ihanaa kun haluat parantua, voimahalaus sulle!
    ja kauheesti tsemppiä hautajaisiin, ne ei ole helppoja tapahtumia. Itseltä on kuudentoista ikävuoden aikana kuollut kuusi sukulaista, ei oo helppoo menettää läheisiä:/

    VastaaPoista
  28. Jestas. Sä oot niin kaunis! Ja vahva. Ja ihana <3
    Me ollaan ihan jättemycket YLPEITÄ SUSTA!

    VastaaPoista
  29. IHANAA! ihan huippua luettavaa! oon niin ylpee susta :> ja tiiätkös tyttönen, oot tosi tosi liian tutun näkönen :--D en kyllä saa päähän millään kuka olisit. hmm. häiritsevää. :s mut hei jokatapuksessa, ihana kuulla että voit paremmin ja ihanaa on myös se että et enään ikinä halua viiltää.

    :)

    VastaaPoista
  30. Voi sä oot niin kaunis!!!
    Suloinen ja tosi vahva tyttö, kyllä sä jaksat!
    Paljon voimia!!! ♥

    VastaaPoista
  31. voooi kuinka kaunis oot♥! kui vanha muuten oot O:?

    VastaaPoista
  32. Kaunis, laiha ja vahva ♥ Mä toivon sulle kaikkea hyvää, sä pystyt mihin vaan!

    VastaaPoista
  33. Alotin vasta lukee sun blogia niin ihanaa, että heti voi lukea tälläsiä postauksia. :)

    VastaaPoista
  34. IHANA POSTAUS ! ihana tietää et nyt sul on olo parempaa päin, ku kumminkii melkee alust asti oon sun blogias lukenu. <3 sä pystyt mihin vaa ku vaa tarpeeks yrität:)

    VastaaPoista
  35. mä olin niin huolissani susta, että sulle on käynyt jotain. Sie oot vahva, mie tiedän sen! Isot tsemppi halit sinne <3!

    VastaaPoista
  36. voi rakas mä oon niin ylpeä susta. <3 <3 oot niiiiiiiiin kaunis ja ihana! :) oli ihanaa lukea et sul menee paremmin. :)

    VastaaPoista
  37. Kiitos tästä tekstistä! Pistää itsenikin miettimäään taas kaikkea, kuinka elämä voi oikeasti olla ihan hieno asia ja, että vaikeuksista voi selvitä! Loistavaa kuulla, että elämäsi on taas raiteilleen menossa. Saa mut todella todella todella iloiseksi! :) Muista myös, että olet kaunis juuri sinä omana itsenäsi, mikä olet! Joten omien kuvien laittaminen tänne... se on täysin oikein! Anna palaa vaan! Ooot todella rohkea, kun uskallat alkaa meneen eteenpäin elämässä. Keep doing that girl! Ooot selkeesti taistelija ja vahva sellainen. Kiitos tekstistäsi ja loistavasta asenteestasi! :)

    VastaaPoista
  38. Suunnattoman suuri kiitos tekstistäsi!:) Pistää ajatukset taas siihen, että elämä on elämisenarvoista ja kaikesta voi selvitä. Ooot selkeesti mieletön taistelija ja todella rohkea. Jatka samaan malliin! Ja vielä kerran kiitos tästä tekstistä ja asenteestasi!

    VastaaPoista
  39. Olen lukenut blogiasi jo aika pitkään, elänyt mukana ja toivoinut sinulle parasta. Olen onnellinen että asiat ovat menossa parempaan suuntaan, ja jaksat yrittää! Tsemppia:)

    VastaaPoista
  40. joo tee!! niitä olis kiva lukee muiltakin, nähä mistä muut haaveilee :)

    VastaaPoista
  41. MULLA ON SUA NIIN IKÄVÄ RAKAS..
    Noi edelliset postaukset.
    Sydämen päälle on pompattu monta kertaa ja se on ihan rikki.

    Sä olet niin älyttömän kaunis. Mä rakastan sua. Itkettää :<

    Mä laitoin sulle sen kutsun jo?

    ♥♥♥

    VastaaPoista
  42. Ihanaa, että sulla on meeny paremmin! Ehdin jo huolestua edellisen postauksen takia.. :( Mutta kulta pieni sä oot ihan äärettömän kaunis!! Haleja!! ♥♥♥

    VastaaPoista
  43. olen niin iloinen puolestasi! :)
    tsemppiä jatkoon :)

    VastaaPoista
  44. Voii oot nii kaunis tyttö! :) Ihanaa et oot löytäny tahdon taistella, pysy vahvana ja tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  45. Ihanaa jos alkaisit voida paremmin. Oon sydän syrjällään lukenut siun viimeisiä tekstejä. Oot tullut jollain tavalla tosi tärkeäksi, vaikka anonyymina luenkin enkä oo ennen kommentoinut.
    Tsemppiä!

    Ja voi että olet kaunis. Ihanat kauriinsilmät siulla!

    VastaaPoista
  46. Olet älyttömän kaunis. Sun pitäis olla ylpeä itsestäsi, ei vihata itseäsi.
    Mieti.

    VastaaPoista
  47. En tiedä mitä sanoa, oon vaan niin tajuttoman helpottunut ja onnellinen siitä, että oot löytänyt tahdon taistella tuota vastaan♥ Pieni, sä selviät. Ihan varmasti, ihan kaikesta.
    Oot niin älyttömän kaunis (ja olet hirveän laiha)! Monta voimahalausta, kaikki kääntyy vielä paremmaksi, ihan varmasti♥

    VastaaPoista
  48. sä näytät yhdeltä tytöltä, jolle joskus kauan sitten juttelin irc-galleriassa. muttet tosin varmaan ole.
    joka tapauksessa, olet ihanan kaunis! (ja minä kade.)

    halauksia ♥

    VastaaPoista
  49. Oh my gush vähän sä oot kaunis ja laiha! : O
    sinne meni munki viimeiset itsetunnon rippeet ku tuijotin suu aiku näit sun kuvia!

    VastaaPoista
  50. you dont know youre beautiful

    VastaaPoista
  51. mä ostin tollaset housut viikko sitten ja jouduin ottaan koon 29/34 vaikka normaalisti esim, gina, hm, mick's jne käytän kokoa 25!!! vähän mua ahdisti ottaa ne 29 ja nyt varsinki ku sulle meni ne 25! mun on kyllä pakko laihduttaa! oon oikeesti tosi järkyttyny miten voit olla niin pieni että ne 25 menee sulle!!

    VastaaPoista
  52. Olin niin ilonen ku luin tätä postausta, ihanaa että sä ajattelet noin ja haluat taistella! :) Paljon haleja, sä oot superkaunis ja laiha, ku ymmärtäisit lopettaa viiltelyn ja laihduttamisen ni huomaisit itekkin miten ihana sä oot ♥

    VastaaPoista
  53. KIITOS VIELÄ KAIKILLE TUHOTTOMASTI KOMMENTEISTA <3 IHANAT!!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)