maanantai 16. tammikuuta 2012

mä en halua olla rikki

Mä en jaksa tätä sotkua päässä. Saanu syötyä tänään lämpimän ruuan ja leivän. Pakko lähte baariin nollaamaan pää. Nyt kun serkkunikin tuli tänne päin ainaki on hyvä syy tekosyy  juoda. Ei näitä ravaavia ajatuksia muuten kestä.

Pitkän mietinnän jälkeen mun hyvä ystävä Susa rohkas mua laittamaan Viltsulle viestiä.. ja mä sain väännettyä sanottavani.

"Viltsu.. oon täs vähän miettiny.. etten voi jatkaa näin. Tai siis tämmösellä säädöllä :/ vaikka todellaki haluun olla sun kans ja näin, mutta  en tälläsel epäselväl menol. Ei vaa tunnu enää hyvältä :( joten pelkkä ystävyys vois olla sitten parempi.. haluun tietty nähä sua ja oot tärkee ja kaikea <3  "


ps. olette rakkaita, ja voittehan hyvin?

9 kommenttia:

  1. voimii, sulla on ihana blogi <3

    VastaaPoista
  2. ei tässä elämässä nyt niin kehumista ole!! -.- voimia sulle pien <3

    VastaaPoista
  3. Voi ei :( koita silti saada syötyä, ja älä tyhjennä päätä tolla tavalla, ainakaan kovin usein...

    haleja ihana ♥

    VastaaPoista
  4. ton ekan kuvan teksti kuvaa kyl niin hyvin mun ajatuksia tällä hetkellä..
    mut hei pidä vaa hauskaa siellä baarissa, joskus (tai no miksei myös usein, ainaki mun kohalla:D) on hyvä vaa nollaa pää ja hukuttaa ajatukset alkoholiin! :-D
    paljon voimia sulle, koita pärjäillä ♥
    ps ehkä tajusit kuka oon, ehkä et..:D

    VastaaPoista
  5. Se oli varmaan hyvä päätös, tollanen säätäminen ei ainakaan minulla tee mitään hyvää, tuskin sinullekkaan. Ja sä voit ainakin nähdä toista ja oppia ehkä elämään ystävyyden kanssa. Mun rakkauteni katosi kokonaan mun elämästä, ikään kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.. Ehkä helpompaa vaan kun ei nää eikä kuule toista, mutta kyllähän se sattuu.

    Voimia älyttömästi, mä toivon että joskus kaikki olisi tosi hyvin, meillä kaikilla ♥

    VastaaPoista
  6. Voimiavoimiavoimia niin kovasti♥♥

    VastaaPoista
  7. Toi on hyvä et sait sanottua viltsulle miltä susta tuntuu. oon ylpee susta! koitahan jaksella<3 lauantaina toivottavasti nähdään! -zet

    VastaaPoista
  8. ♥ SINÄ olet ihana. Heeei, odottelen käyntiäsi, milloin näemme? Sitten voimme yhdessä tehdä kaikkea :) Missing you <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)