sunnuntai 15. tammikuuta 2012

kuuletko kuinka mun sydän lyö

Kumpa en enään voisi kuulla pahoja ääniä jotka huokailevat korvaani jokaisen suupalan kohdalla. Voisin nauttia ja tietäväni, että minä saan syödä sen ilman että kärsin siitä. Istuin Koti pizzassa Viltsun kanssa. "sä et varmaankaa ota mitään" niinhän mä yleensä teen. Tuska valtas mut, istuin hiljaa ja katsoin kun Viltsu söi pizzaa. Nousin tuolilta ja kävelin kassalle "yks tuommoinen lasten pizza, kiitos" huokasin helpotuksesta, pizza oli tajuttoman pieni. Luultavasti sisälsi noin 300 kaloria. Tunsin itseni silti voittajaksi. Mä uskolsin omasta tahdosta tilata pizzan itselleni.
Kuitenkin ravaan jääkaapilla enkä uskolla tarttua mihinkään.  
"oot syöny tänään jo sen pizzan ja leivän palasen... ei enempää, ei enempää. 500 kaloria saa riittää tälle päivälle" - haluaisin repiä sen äänen päästäni ja talloa sen jalkapohjani alle.

Oon huomannu taas valehtelevani, etten sais vaan ketään huolestumaan. "nii söitkö jo kunnon ruokaa" - joo äiti, söin iskällä.. hymyni alle peittyy niin paljon kyyneliä, silmieni alle niin paljon pettymystä ja surua. Mutten halua lakata enään koskaan hymyilemästä. 

Tänään oon monta kertaa sanonu ittelleni etten mä edes voi olla sairas, ei tämmönen oo sairas. Mä hyväksyn joskus olevani sairas, mutta nyt kun saan syötyä edes jotain kuvittelen ongelman heti lähteneen.  
Vaikka tosiasiassa se vain lymyää 
hymyni alla ja käskee minun valehtelemaan 
"hyvin sä voit.." 

10 kommenttia:

  1. Voi rakas..plää:<
    Älä valehtele.. Muuten kaikki on taas samallatavalla.. Mä en halua menettää sua voi en koskaanikinä!!♥
    Sä olet niin kaunis♥
    Mä rakastan sua.

    VastaaPoista
  2. hyvä, että uskalsit syödä pizzaa! <3

    VastaaPoista
  3. Hyvä että uskalsit tilatta sen pitsan! Oikeesti saatkin olla itestäs ylpee :) Mut kunpa sun ei tarvis valehdella kenellekkään, varsinkaan itelles :( Et saakkaan koskaan lakata hymyilemästä, et saa antaa ton äänen enää voittaa!

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Pakko sanoa kun kerran tunnut tykkäävän sanasta 'enään', se kirjoitetaan oikeaoppisesti ENÄÄ ilman viimeistä ännää!!!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- Sielt päi mist oon kotosi on aina kirjotettu se nuin :) ja oikeestaan sanottuki.. ja mä en osaa muutenkaa kirjottaa kieliopillisesti eikä mua kiinnostakkaan kirjottaa kieliopillisesti, jos ei ajattele hirveesti saa tekstin tulemaan paremmin, mutta kiitos kuitenkin huomautuksesta koska en edes tienny et se kirjotetään oikeesti "enää" :D

    VastaaPoista
  6. Tää on niin paskaa oikesti, kiitos kommentistasi ja älyttömästi tsemppiä pieni ♥

    VastaaPoista
  7. Joo, sori, ei ollu tarkotus tulla leikkimään kielipoliisia sun blogiin. Ärsyttää vaan suunnattomasti ku toi kirjotetaan väärin liian usein :D

    VastaaPoista
  8. ihhi joo ei se mittää :) mä nyt kirjotan muutenki tosi huonosti :-D

    VastaaPoista
  9. oot tosi kauniiis :) ootko muuten kokonaan suomalainen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos, ihana piristävä komma :) ihi olenhan mä ^^

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)