perjantai 13. tammikuuta 2012

joskus vielä mä haluan tehdä teidät ylpeiksi

Mä haluaisin voida hyvin. Sanoa että mä voin hyvin. En halua pettää teitä, en halua pettää ystäviäni, perhettäni. Mutten mä voi valehdella itselleni. Ehkä tämä tunne on nyt se kuuluisa alamäki. Sorruin tänään itkemään pyttyä vasten vaikkei ollut paljon mitään mitä oksentaa.
Mun pää on ihan sekasin, en tiedä miten ajatella, miten toimia. Kun ajattelen Viltsua, mun tekis mieli juosta sen ovelle ja kertoo sille paljon mä välitän siitä, paljon mä haluaisin vain olla ja maata sen vieressä. Mutta jäisin vain itkemään portaille ja hajoaisin lopullisesti, eikä Viltsu enään haluaisi nähä mua.. En kestä tätä tunnetta.
tältä musta tuntuu, tolta musta on tuntunu jo monta monta tuntia, mutten mä halua antaa periksi, mähän lupasin..

Mä haluaisin kaiken olevan normaalisti. Mä haluaisin että mun rakkaatkin ajattelis niin, mä en kestä kun katson mun kaverien kärsivän ja itkevän mun takia. Se sattuu. Enkä mä tajua miksi täytyisi olla huolissaan, kun mullahan ei oo mitään hätää? Eihän?
Pelottaa mihin kaikkeen mun pään painjainen pystyy. En oo koskaan menny niin pitkälle kuin uutenavuotena, kun olin suljetulla. En oo koskaan kuvitellu ikinä tuntevani niin vahvasti sitä halua vain lähteä. Jokin saa mut aina pysymään. Pelkään todella että se jokin katoaa vielä.
Mä yritän hokea kuinka tärkeää ruoka on, mutta mielummin skippaan sen ja säästän leffahetkeen ja syön karkkia. Tai mielummin juon vain vettä. Uskottelen syöväni hyvin, liikaa. En usko että voisin edes syödä liian vähän. Mutta tiedän pärjääväni näinkin, koska nytkin turvottaa.. aina turvottaa. Enkä edes koskaan tule havahtumaan että olisin mukamas liian pieni.
 Mä en voi koskaan kiittää tarpeeksi mun ystävistä. 
Siitä kuinka ne saa mut nauramaan ja tajuamaan miten mun kuuluis oikeasti elää.

4 kommenttia:

  1. Voima hali. Sun ystävät pärjää kyllä, vaikka ne huolehtiikin. Sivusta katottuna kaikki näyttää aina pahemmalta, mutta ne pärjää kyllä. <3

    VastaaPoista
  2. Kaiken kaikkiaan et voisi sanoa että kaikki olisivat ohi, mikään ei koskaan lopu ja vaikka miten typerältä ja kliseeltä kuulostaakin huomenna voi olla parempi päivä! :)

    Jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  3. Onneksi sulla on ystäviä tukena. ♥ Ihan hurjan paljon tsemppiä, älä kuihdu...

    M

    VastaaPoista
  4. Voimia, älä anna periksi! Aina tulee takapakkeja, eikä mikään iso muutos elämässä oo koskaan helppo, mutta ihan varmasti kaikki alkaa taas pian näyttämään paremmalta. Nyt huolehdit vain itsestäsi ja omasta olostasi. Sä pystyt siihen. Sä olet ihana. Ajattelen sua usein, sisko♥ HALAUS♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)