tiistai 17. tammikuuta 2012

how it feels to fall in love with a girl ?

Eilen illalla olin ahdistuksen vallassa. Huokasin helpotuksesta kun pääsin avaamaan pullon korkin. Helpotus. Toinen, kolma, neljäs, viides... en edes muista. Kuitenkin ilta oli mahtava serkkuni seurassa. Ihana tämmöinen välipiristys.

Eilen mun eteen hyppi googlesta, blogeista ja muualta itsetuhosia kuvia ja voi että.. en voi sanoin kuvailla sitä kuinka mun teki itse mieli tuntea terä ihollani ja vuodattaa kipua. Tiedän ettei se ole mikään pakokeino, eikä se auta mitään. Toivon vain ettei  se tunnoton tila saa minusta valtaa.

Tänään on ollu tajuton krapula.. aivan tajuton. Söin myös mäkissä viime yönä kello 4.. huhu onneks vain puolikkaan hampparin ja puolet ranskiksista, koska jaoin Inkerin kanssa aterian, tai annoin Inkerille puolet siitä. Tänään oon syöny huonoon oloon kaksi ruisleipää, ranskiksia (josta valitettavasti oksensin osan..) muutaman viinirypäleen ja kaksi keksiä... eli kevyet läskit mätöt n.800 kaloria. nyt taas ahdistaa.

Kumpa näkisitte mun mahan nyt, jotain aivan järkyttävää.

Viltsu ei oo vastannu mitään mun viestiin, siihen mitä lähetin. Ei mitään, täynnä tyhjää. Oon huolissani kun en oo kuullu siitä mitään, oisin halunnu saada edes jonkunlaisen vastauksen. Edes sen perus "ookoo"... mutta ei mitään.         Ei mitään..
Apua mua vähä hirvittää kirjottaa tänne tästä mutta jonnekkihan se on pakko purkaa ja oikeastaan se ei oo mikään salaisuus. Näin eilen siellä samassa baarissa nettitutun, Inkerin jonka kanssa ollaan joskus vaihdettu muutama sana. Me vain katottiin toisiamme todella pitkään. Se laitto käden mun reidelle ja silitti mua. Piti mun kädestä kiinni ja nauro mun kanssa. Kyl siin kieltämättä tuli semmonen yhteys.
Yhtäkkiä tanssilattialla Inkeri katsoi mua silmiin ja suuteli mua. Mä en enää välittäny ihmisistä mun ympärillä. Suutelin takas. Hymyilin jälkeenpäin. Enkä kadu, Inkeri laittoi aamulla viestiä ja kiitti ihanasta illasta ja pyysi jos voitaisiin nähdä mahdollisimman pian.
En mä häpeä sitä että mä tykkään tytöistä myös. Oikeastaan mä ihastun ihmiseen ja sen luonteeseen ihmisenä. En mä halua miettiä "toi on tyttö, en saa siis ihastua" ei se musta oo oikein. Nyt viime tapahtumien jälkeen mulla on vaan menny jotenki usko miehiin.  Haluun yrittää seurata mun sydämenääntä. 
Emmä järjellä koskaan ookkaan mitään tehny.

9 kommenttia:

  1. mäkin pidän tytöistä. mutten oo ikinä ollu ihastunu tyttöön! ei siin oo mtn häpeemistä! voimii pien <3

    VastaaPoista
  2. lisäks vie et mä en kans ikin tee järjelläni mtn!! se on tunteet ja sydän! se tässä kai onki vaikeeta etten osaa järkeäni käyttää :DDD

    VastaaPoista
  3. kiitos ihana, ja samoin (:
    Haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Aww miten sulosta toi inkeri juttu :3 ♥ Mä pidän tytöistä ja lähes aina pitäny, ne on vähän hankalia persoonia mutta ainahan kaikkeen sopeutuu!

    VastaaPoista
  5. Kirjoitit todelle kauniista, että ihastut ihmiseen itseensä. Hänen persoonaansa ja siihen millainen ihminen hän on ei sen perusteella onko hän tyttö tai poika. Minusta niin sen kuuluu ollakin, eikä siinä todella ole mitään hävettävää. Rakkaus ja ihastus tulee yllättäen, mutta ne saavat maailman tuntumaan aina hieman paremmalta paikalta. Halauksia ja voimia! <3

    VastaaPoista
  6. ♥ Ei muilla ole väliä, kunhan olet pikkuinen onnellinen..

    VastaaPoista
  7. Oi :> mä itse olen täysin tyttöihin päin ja seurustellut yli vuoden tytön kanssa. Ihanaa että sä osaat ajatella noin, etkä oo ahdasmielinen niinku valitettavasti monet on. Älä mieti mitä muut ajattelee niillä ei oo mitään väliä vaan sun täytyy kuunnella omaa sydäntäs tässä asiassa niinkuin teetkin :) ihmisen rakastamisessa ei oo mitään väärää oli se sitten sukupuoleltaan kumpi vaan! haleja <3

    VastaaPoista
  8. Aww :) Ei siinä oo mitään hävettävää jos tykkää tytöistä(kin), täällä on toinen samanmoinen. Vaikka tällä hetkellä seurustelenkin ihanan pojan kanssa, niin edellisistä suhteista löytyy myös pari sellaista kun oon ollut tytön kanssa.

    Tsemppiä syömisiin!

    VastaaPoista
  9. Onneks nykyään ihmiset alkaa jo olla aika suvaitsevaisia tän asian suhteen:) Mä en ite oo koskaan ihastunut tyttöön, mutta pidän kyllä naisen vartaloa paljon seksikkäämpänä ja elokuvissakin tykkään katsella enemmän niitä naisia ku miehiä :D voisin siis kuvitella ihastuvani tyttöön, mut tällä hetkellä oon kuitenki miehen kanssa:)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)