sunnuntai 11. joulukuuta 2011

paloja sieltä sun täältä

Niin sekavia asioita on käynyt. En ole edes itse pysynyt kaiken perässä. Tulee olemaan todella hajanainen postaus.

Mainitsinkin Mannasta, oli meille yhden yön. Ja baarireissu oli tajuttoman mukava. Alkuilta oli vain hämmentävä. Mietimme yhdessä mitä tekisimme ruuaksi, jotain mitä pystyisimme syömään. Teimme siis kanasalaattia. Sain lautaselle laitettua hieman salaattia. Tunnelma oli vaikee ja hiljanen, katsoin Mannaaa ja odotin hänen ottavan salaattia, muttei elettäkään, pyysin häntä ottamaan. Minun oli nimittäin todella vaikea aloittaa syömistä. Lopulta tuntui etten voi syödä ja jähmetyin penkille. Olimme hiljaa, mua sattu kun katsoin Mannaa.. se on niin hento ja pieni ja mulle niiin rakas. Olin purkahtamassa itkuun ja juoksin mun huoneeseen, istuin lattialla pimeessä hetken yksin kunnes Manna istui mun viereen ja kysyi "mikä on" kerroin kuinka pahalta tää kaikki paska tuntuu, itkin sitä että se on vaan "vittu yksi pieni salaatti.. miksemme me voi nauttia siitä yhdessä" me molemmat itkettiin ja Manna rutisti mua ja pyysi anteeksi, "ei sun tarvitse pyytä, mä ymmärrän kyllä<3" lopulta me kävimme tupakalla ja ehdotin jo ettei meiän tarvii syödä, juodaan vaan. Manna rohkeni ja sanoi "nyt ei luovuteta" ja istuimme pöytään ja alettiin keskustella muista jutuista. Saatiin syötyä, mä rohkenin ottaa lisää ja olin Mannasta niin ylpee kun sekin otti <3 ! :) 

muut illat mä oonkin ollu aivan sekasin mun olosta. Ottanut lääkkeitä ja yrittänyt hillitä itteeni. Yrittäny ostaa joululahjoja tän sumun alta. mun ystävät ansaitsee parasta!

Oon taass juonut liikaa. Pe ja tänäänkin meen juomaan (huomenna koulua.. voi kyllä) ja keskiviikkona taas ja sit lauantaina taas... huomaa mihin siis tukeudun. Anteeks en saa teille sanottua nyt yhtään enempää.. kaikki on vaan niin hukassa. Mun kurkku on tajuttoman turvonnu ja kipeä :( tänään oon syöny 2 leipää aamusta ja semmosen piirakan neljältä.. eli noin. 500 kaloria.. fuck yeaah..

2 kommenttia:

  1. Joka kerta olet minulle rakkaampi. Tarvitsen sinua. ♥ Tuntuu niin pahalta erota, vaikka yhdessä meillä on silloinkin rankkaa. En vain osaa kuvailla, kuinka vihaan itseäni. Haluaisin antaa rakkaille ihmisille parasta, mutten pysty olemaan sitä.

    Olet niinniinniin rakas! Muista se ♥ Ja tulethan katsomaan minua, lupaan että asiat paranevat.

    VastaaPoista
  2. Olen ylpeä sinusta ja mannasta, kun saitte syötyä, ettekä luovuttaneet :)
    Mutta voi murunen :c Älä luovuta koskaan missään muussakaan. Sä tulet vielä voittamaan syömishäiriön ja kaiken. Sä olet vahva ja ihana!
    Tosi monta voimahalausta, sisko♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)