keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Nuku rauhassa kaunis enkeli


Näin eilin Viltsua... käveltiin ulkona, 
siltä putos kyynel poskelle
mä katoin sitä ja tivasin "mitä nyt"..
"D on kuollu.." romahdin keskelle tietä itkemään. Halaan Viltsua
ja me itketään.. 
Luulin D:n selviävän.. mä luulin, me oltiin kaks viikkoa samalla osastollakin.. en voi uskoa tätä.. mä en voi vaan uskoa.
Etten koskaan tuu kuulemaan sun naurua..
Tuntuu pahalta että lähdit, sanoinkuvaamattoman pahalta.
Tuu takas, oo kiltti.
Me rakastetaan sua.. 
sua jää kaipaamaan niin tajuttoman moni...




mä en tiedä miten
tästä voi jatkaa.

12 kommenttia:

  1. voisitko täsmentää kuka tää D oli?
    ~hold on
    if you feel
    like letting go

    VastaaPoista
  2. Anonyymi- D on tyttö. Tunsin aikasemmin mutta osastolla tutustuin hänee paremmin. Meillä on monta yhteistä ystävää.. mm Viltsu :( D kannusti mua aina.. ja mä luulin et se selvii sen olosta, kumpa mä oisin tienny.

    VastaaPoista
  3. Voisinpa halata sua lujasti!♥ :`(

    VastaaPoista
  4. ei kai anoreksiaan? :(

    VastaaPoista
  5. voi ei rakas, oon niin pahoillani kaikesta taakasta mitä joudut kantamaan. kumpa voisin ottaa siitä edes osan ja auttaa sua <3
    tulin niin iloiseksi kun luin että sait itsesi tuntemaan itsesi tärkeäksi. kiitos.
    lähetän sulle valtaisan voimahalin! <3
    -anonyymi 1

    VastaaPoista
  6. Voi ei :< Voi että ku voisin jotenki auttaa..
    Voimia aivan valtavasti ja sata halia!3

    VastaaPoista
  7. Osanottoni ja ihan tajuttomasti voimahalauksia♥

    VastaaPoista
  8. osanotto ja halit täältäkin. hänet vei ilmeisesti mielen sairaus ? sinua varmasti sattuu. älä murru tähän, vaan käytä tuo pahuus hyväksesi. ethän IKINÄ halua itseäsi siihen tilanteeseen, muita sen tilanteen rinnalle että sinä lähtisit ?
    käytä kaikki voimasi parenemiseen. toivon sitä niin paljon ettet uskokaan...
    voi pieni ♥

    VastaaPoista
  9. muakin kiinnostaa että kuoliko hän anoreksiaan vai päättiks ite lähtee..? jaksamisii sulle <3

    VastaaPoista
  10. Itse päätti :'( ikävä on aina :(

    VastaaPoista
  11. Paljon haleja! <3 Voisitko vähän selventää D:stä? Millä lailla ym.. :( Puhuminen auttaa aina!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)