lauantai 24. joulukuuta 2011

merry christmas for everyone

Hyvää joulua teille kaikille lukijoille <3
  
Toivottavasti ootte saanu nauttia koko sydämestänne. Nyt ihan hyvä olo. Aamusta Viltsu halusi vielä nähdä ja halasimme kovaa vesisateen alla. Meillä kummallakin on kauhea ikävä D:tä . Viltsu kertoi kuinka huolissaan on mun tilasta ja pelkää mun puolesta. Sanoin kaiken kyllä kääntyvän vielä hyväksi.

Alla on omia kuvia tästä päivästä :)

Kasasin joululahjani yhteen kasaan. Äidiltä, isältä, Carinillta, Zasilta, siskolta ja mummilta. Sain aivan ihania lahjoja. Enimmäkseen rahaa äidiltä. Siskoni laskettelusetin edestä (eli paljon), leffalippuja, suklaata, nallen, meikkejä, ihanan meikkipussin, rasvoja, ihanan sarjan SALKKARIT ja Bridemaids leffan :) ponnareita, Escada hajuveden ja mummolta unisukat.

Joululahjaa mussuttamassa :)

rakas ja joku hömppä

hmm ompas ankeen näköne lahjakasa :-D tämä siis iskältä, äidillä olikin vähän enemmän sotkua ja lahjakääröjä

Nyt sisälläni on rauhallinen olo, edes pienen hetken. Olen vääntänyt tekohymyn kasvoilleni, mutta sekin on parempi. Äiti näytti surulliselta aamulla joulupöydässä kun en maistanut kinkkua enkä hänen tiramisua, kuitenkin otin salaattia ja viinirypäleitä ja pari juuston palasta. Päätin myös hyödyntää vapaa päiväni karkkilakosta ja olen syönyt Geishaa <3 kumpa tää ahdistus ei vaa lisääntyis yhtään enempää.

Lopuksi haluan julkasta Viltsun lähettämän viestin mulle.. D:n lähdön jälkeen niiin moni asia on mennyt tärkeysjärjestykseen. 

"Tuntuu vaan pahalta kun nytte on niin paljon
tämmöstä :( oikeesti oot niin tärkeä ihminen
mulle <3 toivottavasti jaksat paremmin siellä"

Ihanaa, kuulla nämä sanat Viltsulta. 






1 kommentti:

  1. Mäki sain tollasen salkkarisarjan (: Hyvää joulua sulle!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)