maanantai 19. joulukuuta 2011

mä VIHAAN vihaan vihaan tätä kaikkea !!!

Sisälläni velloo hirveä viha, joka ei pääse millään ulos, hakkaan jalkojani, nipistelen ihoani mitä vain etten joutuisi viiltämään.

En tiedä mistä aloittaa.. tuntuu niin pahalta. Kyse on suurimmaksi osaksi isästäni, en voi ymmärtää sen sanoja, en voi ymmärtää kuinka se voi katsoa ja kohdella mua kuin katukoiraa.. ku me ollaan kaksin mä saan tuntea ihollani sen kuinka paska lapsi mä olen. Se on narsistinen, ja mikä kauheinta mä uskon joka haukun ja ansaitsen ne. Haluisin isän vaa lyövän mua kasvoihin niin kovaa etten enään heräis.


Oon kirjottanu ylös lauseita joita iskä on sanonut, ivalliseen sävyyn ja moittinut. Koska muuten unohdan ne, suojelen itseäni enkä haluaisi vain muistaa. Tässä siis muutamä lähipäiviltä.

yeah.. it's me..
Tämän päivän sanojen jälkeen vihaan itseäni, purkaan sen halamaalla pyttyä ja tiputtamalla samaan aikaan kyyneleitä. Puran kaiken kivun itseeni ja onhan kaikki tämä ansaittua.

8.12.2011 siskolleni; "Ai ku pitää olla tollanen saatanan kakara eikä osaa jälkiään siivota"


15.12.2011 siskolleni "Se yks saatanan nuija"
"Heittäkää ne takit helvettiin" Ihme takkeja jumalauta"  < tämä tuli siitä kun tykkään laittaa alempaan naulokkoon takin roikkumaan ja niitä ei saisi enään kuulemma käyttää vaan henkaria..


16.12.2011 " senkun piipität mut älä huuda" En huutanut, puolustin siskoani...

19.12.2011 "Ei sen puoleen sun lautanenkaa menny sinne koneeseen ETKÖ SEN VERRAN VOI ET TISKIPÖYDÄN SIIVOISIT?? "  < en ollut vain ehtinyt ... ja olin menossa pian siivoamaan.
"voi perse ku vituttaa eks sä osaa edes lakanoita laittaa?!?" 
sinä et ikinä ole hyvä

etkä sinä tule ikinä onnistumaan..


Enkä koskaan riitä sinulle isä...


tämä päivä oli heikko suoritus
aamulla 8.30 kaksi leipää, jugurtti
Koulussa 12.15 ruisleipä
Läkerol pastilleja
klo 20 pala leipää ja pikkuinen
tortilla, salaatilla ja 
parilla kanan palasella,
oksensin isän huutojen jälkeen..

16 kommenttia:

  1. Voi ei, tulee ihan kamalan surullinen olo kun näitä lukee! Älä TODELLAKAAN ota itseesi noita isäsi kommentteja, et ole tehnyt mitään väärää!

    Ymmärrän todellakin miksi sulla on paha olla.
    Sä tarvitsisit apua!

    VastaaPoista
  2. Hyi vittu. Ihan hirveitä noi sun isäs kommentit. Älä tosiaan kuuntele.

    Sun täytyy oikeesti hakee apua. Sun pitää uskaltaa. Tiedän, että pystyt siihen!

    http://www.youtube.com/watch?v=_SE4zuXEEXE

    VastaaPoista
  3. Vanhemmat voi laukoo aivan järjettömiä asioita, eikä ne vittu edes tajua kuinka ne satuttaa. Sä et vaan saa kuunnella niitä. Ansaitset niin paljon parempaa. Oot niiden sanojen ulottumattomissa.

    Paljon voimia ja tsemppiä. Pieni, hae apua. Jooko? Se auttaa ja antaa voimia, vaikkei se mikään taikasauva olekaan.

    VastaaPoista
  4. Mä oon postannu jo ton jälkee monta kertaa :o etkö nää noit kirjotuksii ? ;o

    VastaaPoista
  5. http://isthishappylife.blogspot.com/2011/12/ive-found-reason-for-me-to-change-who-i.html < tossa on esim mun uusin postaus o:

    VastaaPoista
  6. voi kulta sinä olet niin pikkuinen :c voimia sulle <3

    VastaaPoista
  7. Nuo isäsi kommentit on ihan sika törkeitä. Itkettää, miten kukaan voi sanoa noin sulle tai sun siskolles!
    Olen susta niin huolissani, ja sä olet niin pikkuinenkin :< tarvitsisit niin paljon enemmän apua.
    VOIMIA♥

    VastaaPoista
  8. Yritä olla välittämättä noista sun isäs kommenteista, kukaa ei ansaitse tollasta. Mä oon itekki kuullu omalta isältäni pariin kertaa olevani itsekäs paskiainen ja nii eespäi, tiiän miltä se tuntuu. Oo kiltti äläkä satuta ittees, oot arvokas just sellasena ku oot. Voimia. <3

    VastaaPoista
  9. " kulta pieni mä tahtoisin ottaa sinut taas syliin, ja puhaltaa pahan pois, että kaikki taas hyvin ois."

    voi kulta, et tiedäkkään miten pahalta minusta tilanteesi tuntuu, koska se on aivan identtinen omani kanssa.
    minun isäpuoleni oli aivan samantapainen.. haukkui, vähätteli ja lannisti aivan kaikessa. uskoin kaiken ja päättelin että vika on minussa. sairastuin bulimiaan 3 vuotta sitten todella pahasti. elämässäni ei ollut muuta kuin ruokalaihdutuspaastoruokaliikuntaruokapaasto.. vihasin itseäni ja viiltelin.n osannut muita keinoja käsitellä tunteitani.
    vihdoin äiti erosi miehestä, nyt hänellä on lähestymiskielto.
    tilanteeni ehti kuitenkin mennä niin pahaksi, että en osaa elä ilman sitä, olen kadottanut elämän, tämä on nyt koko elämä. toivo hiipuu aina välillä. mutta haaveilen normaalista elämästä ja onnellisuudesta.

    mielettömän paljon voimia sinulle rakas <3
    ei sun tarvis tehdä tota, sä niin ansaitsisit onnellisen elämän. sun kroppa on täydellinen ja ihanne!
    kulta pieni hae apua! sä ansaitset parantua.

    VastaaPoista
  10. haluan edes tollaset jalat. mul on sua viel laihemmat jalat mut täysin saman malliset rakeenteeltaan,eli rako jalkojen välissä, reidet isommat ja pohkeet pienet. (oon 157cm/44,5kg) :( tunnen itteni tosi huonoks ja ällöks..

    VastaaPoista
  11. anonyymi 1- miten joku voi kirjoittaa noin ihanasti??? :) ihana että välität.. oikeasti <3 toivottavasti säkin pääset tästä pois ! :( kukaan ei ansaitse tällästä paskaa.. haleja sinä ihana joka sait mut tuntemaan itseni tärkeeks :)

    anonyymi 2 - HALUAT TÄLLÄSET JALAT? ei näitä halua kukaan... jos sulla on mua laihemmat jalat miks haluaisit nää kaks palikkaa? :o toisaalta sun painos on must just nyt hyvä, oisinpa edes tuon verran. Ja jos sun jalat on laihemmat niin se tietää sitä etten tosiaan ole 45kiloa.. tai kylhän mä sen jo vähän arvelinki... :)

    VastaaPoista
  12. voi herranjestas, mä niin tiedän miltä toi tuntuu.... MUTTA MUISTA ETTÄ SÄ OLET IHANA!!!! ♥

    VastaaPoista
  13. voimia ja haleja sulle <3 hae apua ,se helpottas sun oloa ja elämää yleensäkki ! kauheeta lukee mite sul on noi pahaolo :( <3 mut sun ei pidä välittää mistää isäs sanomisista mitään ku se ei itekkä tajuu mitä sanoo koska sä et todellakaan ole sellainen mitä se sanoo !

    VastaaPoista
  14. (Oon se jalka-anonyymi) joo , mut mun maha on iso! :D kun lihotan itteeni niin se menee vaan mahaan. Jalat pysyy tälläsinä. näytän enemmänkin hassulta. Oisit vain tyytyväinen miltä näytät, näytät mun mielestä hyvälle! :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)