torstai 15. joulukuuta 2011

Mä pidän kiinni susta kovaa, vaikken enään haluaisi


Outo päivä.. haikea muttei niin voimakkaan ahdistava. En ollut koulussa, ylläri sinänsä. Menin töihin auttamaan uupunutta äitiä.. (säästin mun viimeset hymynsäteet sinne) Huomenna taas jätän koulupäivän ja menen kaupungille pyörimään ja auttamaan äitiä kolmeksi tunniksi. 

weheartit.com

Pitkästä aikaa näin Zasia, tuntui hyvältä nähdä mutta jokin mun sisällä ei antanu mun iloita. Tuntui jotenkin väärältä, viltu kummittelee vieläkin päässäni.. Zasin seurassa pystyin syömään ruisleivän ja kolmen sormen levyisen pikku palan oma tekemää pizzaa.. en olisi voinut syödä jos olisin syöny päiväl jotain. Söin kuiteskin aamulla 9 aikaa kaksi leipää ja mandariinin. Tuntui liialta, kuitenkin illalla kello 7 tuntui nälkä. Tajusin  heittäessäni Zasia kotiin, ettei kalorit nyt ihan hirveest ole ja menin ostamaan kauan himoitsevani Ben and Jerry's jätskiä(pienimmän purkin) ja se oli aivan tajuttoman hyvää.. tarkotus ei ollu missään vaiheessa oksentaa sitä... mutta suihkuun mentessä kiusaus otti musta vallan. 

Kuuman veden osuessa selkään suoritan hommaa, avetassani silmät näen verta suihkun lattiassa. Säikähdän ja katson peiliin. Nenäni vuotaa verta, ihmettelin hetken ja pyyhin sen pois. En pystynyt jatkamaan enään koska tyrehdytin veren tuloa. 
 
sillon ei naurattanu, mut nyt tätä katsoessa, kyllä.
sisko: "saanko syödä tuon sun ainoan vitaline jugurtin jääkaapista?"
minä: "et se on mun ainot *hetki hiljaa* tai no hei eiku syö vaan :)"

 
Ja onko kaikki tämän arvoista..? On..
   Ei  

7 kommenttia:

  1. Ei sun tarvi sitä pyytää anteeksi ettet pysty lukemaan!
    Mä pyydän anteeksi että sä romahdit ja itket. Mä en halua että itket mun takiani :(

    Itke mielummin itsesi takia, mua ei naurata tippaakaan että sulta alkaa tulle jo vertakin nenästä kun oksennat. Se vasta itkettääkin. Sun olosi itkettää. Sun äärettömän paha olosi.. Mä rukoilen että sä menisit uudestaan osastolle, mä pyydän sua.

    Ja onko kaikki tämän arvoista..?
    Ei.

    Niin rakas, ei todellakaan.
    ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Oon niin huolissani :'c
    Enkä siltikään osaa taaskaan sanoa mitään.

    Haluisin vaan kertoa että ajattelen sua joka päivä ja pelkään sun puolesta, sä kidutat itseäsi liikaa.
    Kaikki ei todellakaan ole tämän arvoista.

    VOIMIA♥

    VastaaPoista
  3. oii kiitos! mutta en mä mikään kaunis ole.

    Ja voiei sua...tossa ei oo mitään nauramista :c
    Jos sulla tulee jo nenästäkin verta (en oo ikinä kuullut että kellään tulis nenästä, mullakin jos tulee niin vaan kurkusta) Osaisinpa auttaa jotenkin, tai edes sanoa jotain parempaa.
    Jaksamisia nyt, olet ihana!♥

    VastaaPoista
  4. http://www.youtube.com/watch?v=1uxyNyyBEv0

    aattelin et tos olis aika osuvat sanat sulle... muutenkii tosi hiano biisi. paljon jaksamisii sulle. :) <3

    VastaaPoista
  5. Voimia ja jaksamista sulle! Oon "virallisesti" uus lukija, vaikka oonkin pitkään jo anonyymisti sun kirjotuksia lukenut. Tein itekki just oman blogin, http://tiredofbeinglikethis.blogspot.com/ kurkkaa jos kiinnostaa (:

    VastaaPoista
  6. Kumpa ymmärtäisit että anoreksia ei ole oikeata elämää :(

    VastaaPoista
  7. anonyymi- kiitos tajuttomasti tästä biisistä.. se osuu kyllä todella hyvin :( <3 jaksamisia sinnekkin !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)