tiistai 13. joulukuuta 2011

mä en tiedä enään

Sanatonta kipua. Hiljaista itkua. En tiedä millä voimilla enään nousen sängystä. Yritän pysyä kaiken mukana. Muttei mun jalat jaksa enään kantaa. Välillä kaikki seinät huojuu mun ympärillä.
Hetken päästä huomaan seisovani vessassa sormet kurkussa enkä tajua mitään.. miksi? Miksi mä olen tässä. En muista asioita. Olen lasittunut ja tyhjä. 
En muista milloin viimeksi olen todella vihannut syömistä näin paljon.
Millin viimeksi mä aloin pelätä ruokaa näin paljon. Pitäisi pelätä vielä enemmän.
Desi mannapuuro, pitkästä aikaa mä söin pienen annoksen spaghettia joka näytti naurettavan kokoiselta. Myöhemmin illalla kauheeseen nälkään semmone piirakka 300kcl... ja mä oksensin.
pipari ja kaksi leipää joista näkyi melkein läpi.   Näistä minut on tehty. Pettymyksistä. 
700 kalorista.
Haukun itseäni heikoksi, miksi menin syömään noin paljon? Onneks en syö enään pitkään aikaan karkkia, mä päätin sen. Mun hyvä ystävä ehdotti kilpailua, kumpi pystyy olemaan pidempään karkkilakossa (paitsi jouluna tietty saa..)mä suorastaan hymyilin ja otin heti haasteen vastaan, nyt mä en voi sortua.

Yritän nyt todella estää itseäni paisumasta. 
Tämä koko tunne on liikaa. Haluaisin pystyä olla nielemättä
yhtään mitään, sen mä oon ansainnu jos jotakin.
Mä en voi olla niin heikko etten pärjäis ilman ruokaa.
Kyllä mä pärjään.
pahinta on se etten mä edes enään pelkää lähtemistä. 
Se ajatus tuntuu vain niin helpottavalta,
niin kuin iso kivi vierähtäisi pois sydämeltä.

6 kommenttia:

  1. Kukaan ei pärjää ilman ruokaa ! sä ansaitset minkä tahansa syömisen, mikään ei oo väärin.

    VastaaPoista
  2. ajattelin myös laihduttaa itteni niihin mittoihin kun joskus olin... en vaan osaa enää. (painoin 49 ja pituutta n171cm) mut nyt oon huomannu ettei ilman ruokaa pärjää. en syöny kahteen ja puoleen päivään kunnes melkein pyörryin! kyllä sun lapsi hyvä pitää syödä, sitä ruokaa tarvitaan. Ja jouluna kuuluu vähän herkutella, hyvällä omatunnolla :)

    VastaaPoista
  3. sä et ole menossa minnekkään, lupaathan? :(

    VastaaPoista
  4. Et sinä paisu tuollaisista syömisistä, tiedäthän sinä sen. Muistatko, kun laskimme energiatarvetta pöydän ääressä? Et millään saavuta niitä. Samalla tuhoat vain itseäsi oksentelun ja ruuan säätelyn tiellä.. :( Olet kaikista ihanin, enkä halua sinun lähtevän ♥ Paitsi minun viereeni saat enintään tulla. :) Tulethan tammikuussa?

    VastaaPoista
  5. http://www.youtube.com/watch?v=cDXwxcPqBVM

    <3 oon lukenu jo kauan aikaa sun blogia, joka kerta saat mut melkein itkemään , kirjotat tosi kauniisti, kuvailet loistavasti tätä shittii mitä mäkin meen läpi koko ajan .. :(
    mut hei voimia, toi biisi sai mut ainakin minuutiks paremmalle tuulelle, haluisin vaan halata sua ei kyl tunneta, mut tää on vaa ni heikko ja tiedätkö sellanen aihe mikä yhdistää ihmisiä?
    ja hei asutko siis helsingissä?

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)