keskiviikko 28. joulukuuta 2011

kipu korvaa vain hetken tuskasta

Anteeksi tämä hiljaisuus. 
Olen ollut niin pihalla viimeiset päivät.
Itkin, sekosin edellisen postaukseni jälkeen. Lukittauduin vessaan ja ajatuksenani oli tyhjentää lääkkeet. Päädyin kuitenkin ekaksi terääni ja vedin jalkaani viiltoja.. jähmetyin ja katsoin valuvaa verta. "Ne ei riitä, se ei oo tarpeeks auki" teippaan haavat kiinni ja siirryn oikeeseen nilkkaani. Se näytti niin tyhjältä ilman mitään. Suljen silmäni ja puristan terää. Painan sen kovaa ihoani vasten, en ehtinyt tuntemaan mitään. Avaan silmät ja järkytyn siitä verenmäärästä.  Katson jalkaani joka on auennut pahemmin kuin koskaan. Seuraavaksi tajuan että tätä ei voi jättää auki tai hoitamatta. Soitan Viltsulle ja hän järkkää minulle kyydin keskellä yötä päivystykseen. Jalkani tikattiin umpeen ja hoitajat siellä olivat aivan hirveitä. Lähdin siitä sitten vain kotiin Viltsun kanssa. Äiti ei antanu Viltsun päästää mua yksin joten jouduin menemään Viltsun luokse. 
kaikki kuvat weheartit.com
En oo koskaan hävennyt niin paljon.. vedän jalkani joulupäivänä auki ja istun päivystyksessä tikattavana.. asiasta sai tietää liian moni. Isänikin ja hän ei puhu minulle enään mitään. Minä olen ilmaa hänelle tästä eteenpäin. 

Sinä iltana en olisi enään jaksanut jatkaa sekunttiakaan. Halu vetää ranteet auki on nyttenkin aivan järkyttävä. Pelkään tarttuvani terään ja joutuvani taas päivystykseen.. 

Tänään kävin pitkästä aikaa tapaamassa Carinin kanssa syömishäiriöklinikan lääkäriä ja puhuimme pitkään tilanteestani. Hän painotti osastoa, mutta ensiksi akuutisti masennukseeni ja itsetuhoiseen käytökseeni. Ei mistään syömisen harjottelusta tässä vaiheessa tulisi mitään. Minut myös punnittiin, vaatteet päällä. Häpesin niin paljon, en halunnut tietää painoa. Olin juonut vettä, kahvia ja energiajuomaa.. Sh-klinikan lääkäri sitten soitti psykiatriselle polille ja huomenna menen sitten tapaamaan kahta sairaanhoitajaa ja lääkäriä.  Enkä tiedä mitä tapahtuu.. toivoisin että jotakin, koska mä en jaksa enään. En tälläsenä.

sitting alone in your bedroom in tears and when someone asks if you’re okay on chat. As much as it hurts and it’s a massive lie, you still tell them you’re fine.

"mitä tahansa mä teen mikään ei ravista mua hereille"
"kenen mukaan jäikään minun oma tahtoni" - Jenni Vartiainen








ps. salaiseen blogiin tulossa
tänään uusi postaus
http://picturesofssecretlife.blogspot.com/

14 kommenttia:

  1. voi aloin melkein itkemään kun luin tätä postausta :( älä viiltele, koska ei siitä seuraa mitään hyvää, et itekkään halua sinne päivystykseen :( Ehkä sun kannattais miettii sitä osastoa? Se vois oikeesti auttaa! Haleja ihana ♥

    VastaaPoista
  2. voi oot nii pieni jo! Oon monesti käyny läpi noi kuvat ja miettiny miten voit luulla ittees lihavaks! Voimia pikkuinen♥

    ps. http://meggy-itsnotme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tuli kamalan kurja olo tätä lukiessa, henki salpautui.
    Kovasti kovasti voimia ja jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  4. Mulle tuli kans tosi surullinen olo :< tuntuu tosi pahalta et noin mukava, kiltti ja ihana ihminen joutuu kestämään tämmöstä. Sä et ansaitse tätä ja toivon todella että paranet<3 Ja sit vielä sitä, et Viltsu kuulostaa kyl mahtavalta ihmiseltä ja ystävältä :>
    Jaksele <3

    VastaaPoista
  5. mahtuisko vielä lukijaks salaiseen blogiin ? (:
    letters2anni@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  6. En tiedä minusta, mutta sinä olet kärsinyt aivan liian paljon. Pelästyin viime päiviesi tapahtumista, ja toivon, että ihmiset siellä pitävät sinusta huolta. :( Harkitse vakavissasi sitä osastoa, se alkaa kuulostamaan paremmalta kuin vain hyvältä vaihtoehdolta. En halua, että sinulle käy vielä jotakin pahempaa. Olet todella rakas ♥

    VastaaPoista
  7. voi sinua pientä ;< musta tuntuu että tuntisin sut niin hyvin. ihan hassua. se johtuus iis siitä että oon lukenu sun blogia niin kauan kun se on ollu olemassa, kun oot pitäny taukoa, oon ollu huolissani. kerran oon sulle anonyymisti kommentoinu, ja yrittäny tsempata sua. vastasitkin siihen silloin kivasti. <3 nyt musta tuntuu että oot ihan pohjalla, voi kun joku tai jokin sais sut nostettuu sieltä pois. et ansaitse tollasta paskaa, kukaan ei ansaitse. voimia sulle niin paljon rakas pieni, ja toivon todella että otat osasto paikan vastaan, ei siitä ainakaan mitään pahaa olis.

    toivottavasti ei tunnu oudolta tää kommentti kun ennen kuitenkaan ei olla kunnolla juteltu. nyt oon ite myös perustanu oman blogin, käy kurkkaa jos ennätät. niin ja mielelläni lukin myös sun salaista blogia. mutta niinku jo sanoinki, voimia ja jaksamisia vielä paljon pikkuinen. kaikki muuttuu varmasti vielä hyväks, ihan varmasti <3

    VastaaPoista
  8. Hei voisko tuohon sun salaiseen blogiin saada kutsun? :)

    VastaaPoista
  9. Haluisin kans päästä lukee sitä sun salaista blogia :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi- Kyllä voi saada, mutta ois hyvä jos sul ois blogger tunnus :) tms.. kun en tiedä onnistuuko muuten? Ainakin tarviin s-postiosoitteesi :)

    VastaaPoista
  11. voi ei pieni! tulee niin paha mieli, kun lukee päivystysreissuista ja tarkkailuöistä. ansaitset parempaa apua! toivottavasti saisit sitä pian.

    oon kommentoinu muutaman kerran anonyyminä, mut nyt rohkaistuin nimen kanssa, koska tahtoisin kovin saada kutsun siihen salaiseen blogiisi, jos se on mahdollista?

    toivotan sulle hirmu paljon voimia taistelussa, muista että juhlapyhät on aina kaikkein hankalimpia, sillon se paha olo saattaa iskeä hirmu lujaa ja yllättäin. muista myös, että sulla on paljon ihmisiä ympärillä, jotka välittää susta ja toivoo sulle voimia. mut kun saat hoitoa ja pääset joskus arkeen, niin ihan varmasti jonain päivänä helpottaa. aina on toivoa, sä oot tosi sitkeä. oon onnellinen, että et luovuta. <3

    VastaaPoista
  12. Hei, en ikinä kommentoi, mutta luen aina. Yritä jotenkin selvitä, on ahdistavaa kun kaikki kaatuu niskaan oli se sitten nopeasti tai ei. Toivon, että et koskaan luovuta, koska ansaitset parempaa! Olen lukenut sun blogisi alusta loppuun ja se on niin täynnä tuskaa ja epätoivoa, että sattuu, mutta haluan uskoa ettei sinun ole tarkoitus kuolla tälläisen takia! Joten yritä jotenkin selviytyä voittaja, okei? Paljon paljon voimia

    VastaaPoista
  13. ... Ja sitten vielä jatkoa, mietin että voisinko saada kutsun tuohon yksityiseen blogiisi?
    Sähköpostiosoitteeni on wounted_promise@hotmail.com

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)