torstai 1. joulukuuta 2011

I fucking hate myself !


Kaikki menee aivan väärin. En pysty tunnustamaan kellekkään luisuvani lujaa alaspäin. Ei en vaa'an numeroissa (se ei ole mahdollista) mutta elämän otteessa. Oon taas hukkunut tähän. Ikuiseen tavoitteluun joka ei edes ole mahdollista. 

Söin tänään koulussa omia eväitä jugurtin, mandarinin ja otin kaksi pientä leipää. Jengiläiseni kävelee ohi ja kommentoi "miteen sä vaan noin vähän syöt, mikset ota ruokaa?? Hae tuolta keksi niin saat vähän kaloreitakin" mua alko ahdistaa ton kommentin jälkeen iha suunnattomasti. Yleensä kukaan ei huomioi mun ruokailuja, enkä tollankaan syönyt vähän.  Kotiin tullessa odotin kauppaan pääsemistä iskän kanssa jotta voisin vaikuttaa kaapin sisältöihin. Kaikkea vähärasvaista tarttui mukaan. 
Kun tultiin kaupasta olin taas siinä tilanteessa et mul oli hirvee nälkä, kello oli jo puol 7. Otin ekaksi kaksi leivän kantaa ja salkkareiden aikana otin leivänpalasen taas, viinirypäleitä ja lopuksi kaksi kupillista muroja, siinä vaiheessa tiesin et en pysty pitämään sitä paskaa mun sisällä ja oksensin. Tällä kertaa mua sattu, enemmän ku koskaan, mun rintaa vihlo ja haukoin henkeä hetken kyykyssä...

ylimmät kuvat otettu eilen turvonneen pömppiksen kera
kaikki tuntuu niin tyhjältä ja pimeältä. niinkuin missään ei olisi enään mitään järkeä... en edes muista mitä tein vähän aikaa sitten. Mikään tekeminen ei tunnu miltään (paitsi alkoholi helpottaa).
Haluan vain hukuttaa tämän olotilan, jossa en ymmärrä mitä edes ympärilläni tapahtuu ja silmäni ovat jäätyneet siihen yhteen kohtaan.

Huomenna siis meen joukkueen  pikkujouluihin, jätän kuitenkin varmaankin örveltämättä, koska odotan innolla lauantaina vadelmaa tänne mun luokse <3
sitten me suunnataankin baariin!! Huomenna yritän skipata joukkueen pikkujoulujen ruuat mahdollisimman hyvin. Enkä halua herättää huomiota..
En ikinä halua enään olla tuon näköinen (kesä 2011) vaikka olenhan mä vieläkin.

26 kommenttia:

  1. tiedätkö? vähärasvaiset tuotteet eivät ole yhtään sen terveellisimpiä kuin normaalirasvaiset, ennemmin päinvastoin.

    VastaaPoista
  2. --oikeestaan kyl mä sen tiiän, mua vaan ahdistaa normaali rasvaiset tuotteet, etenki jugurteissa yms. ja maidossa. :(

    VastaaPoista
  3. perkele oot laiha oikeesti, :(
    surettaa lukee tota...

    tsemppii...

    VastaaPoista
  4. Paljon sä painat tällä hetkellä? :c

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- En tiiä.. omaksi onnekseni, koska sekoisin varmaan huomatessani jonkun järkyttävän luvun vaa'assa :(

    VastaaPoista
  6. Voi rakas sä olet oikeasti laiha :(( älä oksenna :( haleja ♥

    VastaaPoista
  7. et saa laihtua enää yhtää, mur! oot anorektikko. toi syöminen kontrolloi sun elämää. kohta huomaat että sulla on vaa ittes. ja pian ei sitäkää. herää hyvä ihminen! sun on pakko tajuta että et sä millään leivillä elä! syö kunnon ruokaa, se on terveellisempää ku tuommonen et vedät vaa leipää ja jukurttia. Sä saat oikeesta ruoasta enemmän kaikkia aineita jotka auttaa sua jaksamaan.
    mut sun pään sisällä on vaan joku joka huutaa sulle ettää et saa luovuttaa. mä vaan halusin sanoa et oot hyvä tuollasena ku oot, ei sun tarvi miksikään muuttua. keep goin girl u rock :)

    VastaaPoista
  8. oikeesti. herää nyt jo tyttö.

    VastaaPoista
  9. Toi alin kuva on kaikkein kaunein, ihana <3

    VastaaPoista
  10. Ei v*ttu. Kai nyt näytät laihalt ku vääntäydyt mitä ihmeellisemmille mutkille, ja veädt vatsaa sisään... :D Huomaahan tuon. Mitä jos laittasit ihan normaaleja kuvia?

    VastaaPoista
  11. Voi kuule sä olet sata kertaa hoikempi kuin mä. Ihan OIKEASTI. Ei mun paino kerro oikeasti mitään siitä kuinka laiha/läski oikeesti oon. Ehkä mä joskus laitan, jos on semmoinen olo että kehtaan : D
    Oon niin huolissani susta, kun tuo sun ajatusmaailma on noin synkkä ja ahdistut syömisistä niin paljon :'( kumpa voisin jotenkin auttaa. Sä oot oikeesti ihan tosi hoikka tossa kesän 2011 kuvassakin. Kumpa sulla olis ees jotenkin kiva viikonloppu! Tuhansia halauksia, älä kuihduta itseäsi,joooko?♥

    VastaaPoista
  12. - toisiks viimenen ano. Kait nyt tos asennos.nättyttää laihalta :D yleensä otan ihan perus normi kuvia nii nyt vähä erilaista :) selaappa postauksia alas päin nii siel pitäis olla ihan niit "normi kuvia" :)

    VastaaPoista
  13. 1. anonyymi- Kiitos todella paljon! Mäymmmärrän jokaisen sanan mitä tarkoitat... en kuitenkaan ole anorektikko, tai anorektinen.. en tiiä toivonko sitä edes oikeasti. En. Toivoisin vain olevani laiha, muttei anorektinen. Kiitos kannustavasta viestistäsi <3 !!

    2. Anonyymi- .. :( toivoisin jonkun oikeesti herättävän mut tästä kun en itse enään näe..

    3. anonyymi-Voi kiitos,kiva ett tykkäät ! <3

    4. Anonyymi- (ylempänä kommentissa vastaus)

    5. Anonyymi- siltä mustakin itseasias välillä tuntuu :D et yhdyn tohonki ihan täysin !

    VastaaPoista
  14. Heis! Olen seurannut blogiasi siitä asti, kun perustit sen. Aina olen ajatellut, että ompa meillä samanlaisia ajatuksia, ja kun kerroit diagnoosisi, kaikki täsmäsi(itselläni sama diagnoosi). Olisi todella kiva vaihtaa ajatuksia, vaikka kirjoitellen, koska harmittavan usein tuntuu, ettei kukaan ymmärrä. Tiedän, että sulla on varmasti monia nettituttuja täällä, joiden kanssa kirjoitella, mutta jos sulla on yhtään aikaa ja jaksamista, kirjoita tähän osoitteeseen: detniat@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Ettekö te nyt tajua laiha kommentteja bloggaaja juuri haluaakin. Et edes ole laiha, väännyt vaan ihme mutkille, että näyttäisit laihalta ja laihistat joka kuvassa.

    VastaaPoista
  16. http://againstproana.blogspot.com/2011/12/laihistelusta_01.html

    VastaaPoista
  17. http://thepainneverstops.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. anonyymi- haluan mitä? pidän tätä blogia itselleni, laitan tänne mitä itse haluan, täältä voin seurata parhain etenemistä. ja noissa kuvissa ei ole tarkotus näyttää laihalta. täältä löytyy kyllä ihan normaalissa asennossa ilman laihisttetunakin kuvia. Kyllä mä laihistankin noissa, iha normaalia :D melko moni tekee niin, muttei mun kaikki kuvat tosiaankaan ole tuommosia. ensimmäistä kertaa laitoin tuollaisen "mutka kuvan" koska ihmiset on toivonut erilaisia kuvia. ja omapahan on blogini :)

    anonyymi- againstproana blogissa puhutaan ihan asiaa, jos mä en ois sairas mä aattelisin noin ja hyvinä kausina tosiaankin ajattelen noin ja luen noita postauksia jotka on todella hyviä :)

    anonyymi- kauhean surullista :(

    VastaaPoista
  19. Laiha, ja hyvä kokonen, elä pienennä itseäsi enempää! tsemppiä ja haleja ! :) koita tyttö pieni parantua <3

    peeässs: Hei anonyymit, aika törkiästi sanottu! Ei se kannata semmoselle tulla mitään sanomaan jolla on huono itsevarmuus? Tuo ei ole mikään sairaus millä voi pelleillä! Siitä on vaikiaa päästä yli..:(

    VastaaPoista
  20. jep alin kuva on ihana <3 olisinpa ite tuollainen <3

    VastaaPoista
  21. Sä oot justiin sopiva! Ei sun tarvi laihduttaa, moni olis tollasesta kropasta kateellinen, olisitkin siinä sitten mutkalla tai laihistaisit!! Sun vartalossas ei oo mitään hävettävää!(:

    VastaaPoista
  22. Alimpaan kuvaan: Et siis ikinä halua olla laiha? Toi on normaalia laihempi eikä näytä hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä on normaalia laihempi ?? ei kyl mikään noista kuvista. ja tuossa alimmassa oon tajuttoman suuri :(

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)