maanantai 28. marraskuuta 2011

voitko hakea mut täältä jo pois..

Kuinka nopeasti kaikki voi hajota käsiin?
Mua heikottaa, ei siksi ettenkö olisi syönyt.
Vaan siksi että muhun iski niin lujaa se tunne.
Tunne et nyt mä luovutan. Nyt mä en enään jaksa.
Mun ei enään tarvitse jaksaa. Mä saan nyt olla heikko
ja lähteä. 

Tiedän et moni rakastaa mua ja mä heitä, totta helvetissä.
Mutta mä en jaksa. Haluisin itkeä teidän olkapäätä vasten ja
anoa teitä ymmärtämään, antamaan mulle joskus anteeksi.
Edes ymmärtämään et mun on pakko lähteä. Oon liian heikko 
edes elämään tätä normaalia hyvää elämää joka mulle suotu,
en osaa käyttää tätä niiku kuuluis. Tuhlaan sen tälläiseen,
enkä voi tehdä muuta, koska en osaa, koska en halua. Haluan
vain tätä, mitä ei edes voi kutsua elämäksi. Ja kun mä saan 
jostain otteen, mua alkaa ahdistamaan kun mun elämä muistuttaa edes hieman elämää. Niin siinä vaiheessa mä taas putoan ja kaikki
pahat mustat asiat valtaa mun pään. Mä en enään ymmärrä itteeni ja oon niin väsynyt edes ymmärtämään.

Tiedän, kuullostan nyt itsekkäältä, luuserilta. Mutten mä enään tiedä mitä tehdä. Mä haluaisin vain hajota tähän paikkaan.
Tyhjentää kaapit ja odottaa että nukahtaisin. Vaikka mikään ei ole nyt raskasta, musta tuntuu et elossa pysyminenkin vie 
kaikki mun voimat.

Niin heikko mä olen.
anteeksi.

itkettää

10 kommenttia:

  1. Älä luovuta.... Eieieiieieiiii kaikilla on syy elää, sä tuut tekemään vielä kaikkee mahtavaa elämässäs ja näkemään uusia asioita, sä oot vahva että kestät elää, et heikko.. Yritä pärjätä, kahlaa eteenpäi ja se valo kyllä tulee:)

    VastaaPoista
  2. Eieieieiie EI RAKAS NYT EI OO AIKA LUOVUTTAA ! SÄ ET SAA LUOVUTTAA :'CC hitto kun oon huolissani...
    Sä selviät vielä tästä kaikesta, ihan varmasti! Sä nouset ja sun elämästä tulee vielä helpompaa.
    Oot ihana tyttö ja sun ei kuulu heittää sun elämää syrjään, ei todellakaan.
    Sä pääset vielä jollain tavalla tästä kaikesta paskasta eroon. Ihan varmasti.

    Älä tee mitään itsellesi!
    TUHANSIA VOIMAHALAUKSIA♥

    VastaaPoista
  3. rakas.. :'( huuda apua. huuda niin että ihmiset näkee miten suhun sattuu. mä en halua lukea sun facesta muistikirjotuksia, en halua... tiedän niin miltä susta tuntuu.. ajattelen itse niin samalla tavalla.. taistele rakas ♥

    VastaaPoista
  4. Koita rakas kestää edes lauantaihin, mää tuun sillon, mää oon sun olkapää sillon ja rutistan sut kasaan <3 Oot rakas, koita jaksaa kulta<3

    VastaaPoista
  5. Elät vain nyt hetken kerrallaan eteenpäin. Jossain vaiheessa aurinko paistaa sinulle ja huomaat, että kannatti elää. Ja tämä on myös by myself koettu eikä mitään turhaa löpinää.

    VastaaPoista
  6. VITTU! ET TOSIAAN TEE MITÄÄN!!!!!!!!!!
    ET TEE YHTÄÄN MITÄÄN MÄ TIEDÄN RAKAS MÄ TIEDÄN MUTTA SÄ ET SAA TODELLAKAAN TEHDÄ MITÄÄN ITSELLES. MÄ SEKOAN, ET VITTU JÄTÄ MUA TÄNNE VOI ET TODELLAKAAN JÄTÄ MUA TÄNNE MÄ TULEN KYLLÄ SUN MUKAASI SITTEN!!!!!
    mä en voi elää ilman sua

    VastaaPoista
  7. Kulta, mitä on käynyt?

    ♥ Sinun ei tarvitse olla mitään muuta kuin oma itsesi. Älä esitä - anna vain kätesi muille. Tee heille selväksi, ettet pysty enää. Moni tarvitsee sinua, ja minä myös erittäintodella paljon.

    VastaaPoista
  8. eieieieii! yritä jaksaa! maailma on on välillä paska ja tuntuukin siltä ettei se annakaan mitään muuta takasin, mutta aina pitää jaksaa uskoa! vaikka et usko nyt, niin jonku ajan päästä oli se sitten 1 päivän tai 1 vuoden päästä, sä tunnet taas onnellisuutta. ja sä tiedät sillon, että teit oikean päätöksen kun et päästäny kaikkea menemään ja antanut periksi. voimia niin paljon niin paljon! <3 me kaikki tiedetään että sä pystyt tähän!!

    VastaaPoista
  9. Älä ihmeessä ajattele et sä oot tässä maailmassa vaan siks, että sun pitäs käydä läpi tota mitä nyt. Sä et oo heikko vaan uskomattoman vahva, koska oot kestäny sun oloa päivästä toiseen jo niin pitkään. Yks päivä, yks hetki ei saa sitä yhtäkkiä muuttaa. Nyt ei mee hyvin, mutta vannon että se helpottaa joskus niin paljon, että sä löydät sen syyn miks oot täällä, ketä varten oot täällä. Aikuisena voit tehdä niin monen elämän paremmaks kertomalla mitä oot kokenu, vaikka kirjan muodossa, koska oot tosi hyvä kirjottaja!
    Anna itselles mahdollisuus, ansaitset sen! <3

    VastaaPoista
  10. eieiei ja EI! et nyt kyllä todellakaan saa luovuttaa. D: vaikka kuinka tuntuisi ettei jaksa eikä valoa näy, ei saa luovuttaa. vaikka nyt haluaisit tehdä jotain peruuttamatonta, huomaat vielä tulevan päivän, jolloin tiedät, että olisit tehnyt suuren virheen. sulle voi ja TAPAHTUUKIN vielä monia ihania asioita, älä heitä niitä hukkaan nyt.
    voi, osaisimpa auttaa sinua. :c
    haleja ja voimia ihan tositosi paljon ! ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)