keskiviikko 23. marraskuuta 2011

unelmia ja karuja totuuksia

Leikin säännöt kiristyvät. Onnistumisen tunteet vähenevät. Tilalle jää vain pettymys, epäonnistuminen. Mikään ei ole hyvä, mikään ei riitä. Suoritusta suorituksen perään.
Mulla ei oo enään vaihtoehtoa "lepo", mun täytyy paiskia töitä kroppani eteen, unelmani eteen. Koulun eteen ja tulevien työvuorojen eteen. (yksi haastattelu takana ja sain paikan, toinen haastattelu torstaina ja yksi keikkatyö jo tiedossa) mua vähän pelottaa miten mä jaksan, mutta mulla ei oo vaihtoehtoja. Mä en saa levätä. Oon levänny nyt tarpeeks. Lintsannut, luovuttanu ja uppoutunu sängyn pohjalle.
Näytän kaikkien silmissä saamattomalta laiskurilta. Luokkatoverit miettivät missä olen "olet jatkuvasti kipeä.." opettajat pyörittelevät päätä. Isä huutaa kotona. Yksin minä itken ja lepään. Vaikkei mikään lepo ole minulle suotu.
Toivoisin jonkun pystyvän rakastamaan minua tälläisenä, tuntuu vain etten riitä vaikka tekisin mitä. Hymyilisin, nauraisin, auttaisin. Mitä vain.. en osaa tehdä ketään onnelliseksi, en vain pysty siihen. Enkä tiedä pystyykö kukaan tekemään minua onnelliseksi?
 Ylemmässä kuvassa on unelmakoivet <3 ja alemmassa on taas hirvitys, minä.
 reisiväli isoampi hieman nojattuna eteenpäin jalat yhdessä. Olisikin normaalisti tuollaiset edes.
 pieni pala minusta..

päivän mussutukset: 
klo 10 2x leipä ja kahvi          
klo 13.30 yksi konvehtisuklaa
klo 18 2x leipä ja pieni rieska 
klo 20.30 5 karkkia 2 piparia
klo 23 mandariini                  
 
you lost the game

16 kommenttia:

  1. sä et ole hävinnyt vielä mitään. et saa ajatella noin, oot niin pieni!! haleja ♥

    VastaaPoista
  2. Jos olisin siellä, estäisin sinua. En antaisi sinun edes yrittää moista touhua, sillä siinä ei ole järkeä. Miksi haluat tahallasi rikkoa itsesi? Selviät vähemmälläkin työnteolla. Pelkään puolestasi, älä hajoa <3

    VastaaPoista
  3. Rakas, riität mulle just tuollaisena <3 oot pieni ja kaunis ja et tosiaan saamaton, sää sait töitäkin, mää en oo saanu. Sulla on mies (zas, eiköhän sekin pidä susta tuollaisena juuri kuin olet<3) ja mulla on vaan epämääränen kasa ahdistusta, pelkoa ja epävarmuutta, jotka ruumiillistuu M:ssä. Sitä paitsi isäs on idiootti, ei tajua sun arvoa<3 Pian mä tuun sinne ja halaan sua ja pidetään taas hetki hauskaa ja irti tästä paskasta <3 oot rakas, voimia ja koita jaksella<3

    VastaaPoista
  4. Nuo pienet palaset susta on kauniita. Älä luovuta. Älä anna kaikkea tälle taudille. Taistele, pistä vastaan, näytä keskaria. Ja muista et sun ei tarvitse tehdä kaikkea, vaikka siltä tuntuukin. On ihan hyvä välillä hellittää ja sanoa muille, että nyt mennään liian kovaa, mun täytyy hidastaa että pysyn mukana.

    VastaaPoista
  5. Nuo sun unelmakoivet on barbin jalat...kaikkihan ton huomaa että tuo on barbi?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi- Jep barbinhan jaloilta ne näyttää, mutta ihan jonkun jalat ne oikeasti on. :o

    VastaaPoista
  7. hui noi sun syömiset! oon ite 157cm/44kg ja oon jo tähän mennessä syönyt tänään mm. aamullla 2leipää,jogurtin ja raejuustoo,koulussa ruuan, ja nyt juustopastaa kahen henkilön eestä :D illalla viel tod.näk pizzaa tai popcornii :DD ja en liho. ihan hyvin voit vielä syyä enemmän?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi- Oot kadehdittavan hoikka :) ootko aina ollut? Jos mä söisin enemmän ku mitä nyt paisuisin heti. Ja paisun tostakin... :/ sairastako syömishäiriötä? vai muuten vain seuraat blogiani? :) kiitos kommentistasi!

    VastaaPoista
  9. Voi murunen♥ :c mäkin olen huolissani, että miten sä jaksat. Kumpa antaisit itsellesi luvan levätä. Sä kelpaat oikeasti just tommosena, me rakastetaan sua sellaisena kuin olet ja varmasti kaikki muutkin : (
    Sä et ole vielä hävinnyt, sä voit päästä tuosta kaikesta vielä irti. Sulla on tyttö koko elämä vielä edessäsi!
    Jaksamisia ja lämpimiä halauksia♥

    VastaaPoista
  10. Älä oo noin itsekriittinen.

    VastaaPoista
  11. Oot riittävä just tommosena ku oot ja vaikken edes tunne sua, ni mun silmän kulmast vuataa aina kyynelii ko luen blogias, tää on nii väärin sulle. Kumpa paranisit! *BIGGGHUG*

    VastaaPoista
  12. Rakas bloginpitäjä, nuo ihailemasi jalat (viittaan kuvatekstiisi) eivät ole kauniit. Ne ovat liian laihat aktiivista elämää viettävän ihmisen jaloiksi. Osteoporoosi iskee tuollaisiin jalkoihin! Eräänä esimerkkinä: ballerinat yms. tanssijat tarvitsevat paljon enemmän lihaksia ja siis massaa jalkoihinsa (kuin ihailemallasi henkilöllä on jaloissaan), jotta jaksaisivat liikkua höyhenenkevyesti.

    VastaaPoista
  13. Noi jalat, mitä ihailet, on rumat. Ymmärtäisitpä sen.

    VastaaPoista
  14. Yes yes samaa mieltä.

    VastaaPoista
  15. sun reidet on mun reisii pienemmät.
    Oot laiha, kiltti yritä ymmärtää <3

    todella paljon tsemii sinne<333

    VastaaPoista
  16. Oot kaunis ja laiha. Toivottavasti vaan säkin tajuaisit sen.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)