maanantai 21. marraskuuta 2011

tarvitsetko edes minua?

Aamulla näen suihkun peilistä lamaantuneet kasvot. En ollut tunnistaa itseäni siitä. Eilinen rauhoittava ei ollut järkevä sillä en meinannut millään enään herätä siitä pahasta olosta. Minua heikotti, jalkani tärisivät. Miksi? Olenhan mä syönyt tarpeeksi. Luovutin ja söin kuuden jälkeen aamusta  kaksi leipää ja join kahvia. Seuraavan kerran havahdun Carinin seurassa ennen salille lähtö etten ollut vielä syönyt mitään sen aamuisen jälkeen. Söin taas kaksi leipää ja muutaman viinirypäleen. Salilla kulutin crossilla jokusen 105 kaloria josta menimme spingin tunnille polkemaan 55minuutiksi. Olin tehdä kuolemaa, tunnin loputtua mulla oli kuitenkin voittajafiilis, vain sen hetken.. Siltikään se läskiahdistuis ei jättny mua rauhaan. Farkut puristi ja isonin peilissä monella kymmenellä kilolla.
Tuntuu pahalta etten saa tuntea kipua niin kuin haluisin. Se kipu tulisi näkymään ihollani. Se kipu näkyy jo ihollani, mutten muista enään sattuiko se edes. Siitä on vain jäljellä enään jälki. Tuntuu vain liian tyhjältä, liian mitättömältä. Tarpeeton.
Jos mä kuiskaisin yöllä sinun nimeäsi.
Anoisin apua, auttaisitko sinä?
Jos minä katsoisin sinua silmiin, 
näkisitkö sinä lävitseni? 
Huomaisitko tuskani silmistäni ?
Olisitko tässä, vai jättäisitkö sinä minut?
Minua pelottaa olla yksin, 
yksin itseni kanssa.
Yksin tässä maailmassa.
Ole kiltti äläkä jätä minua.
Minä tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan.

koska minä en taida selvitä.






4x leipää
hapankorppu
muutama viinirypäle
murusia kuivakakusta...

5 kommenttia:

  1. Hyvä, että sait kuntoiltua!

    Älä vain viiltele, ole kiltti. :( (Minä sitten olen paraskin puhumaan, kun itse viiltelen...)

    Vastaus kommenttiisi: Kiitos samoin ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Voimia rakas, pärjäile! Ja kirjoita aina kun siltä tuntuu, se helpottaa..ainakin hieman! <3

    VastaaPoista
  3. Itkettää lukea tätä, voi rakas sä syöt aivan liian vähän, vaikka sairaus sanoo sulle toista :'c tuolla menolla sä kuihdut pian pois!
    Tuhat voimahalausta, kumpa tänään olisi parempi päivä♥

    VastaaPoista
  4. Äiti sano, et oltais aamulla 3.12. siä päin ja et jos tulisit mua vastaan kaupunkiin niin ehtisit äitiä ja kummitätiä ja äidin kaksoissiskoo nähä, kaikki on ihania <3 :D Mut odotan jo meidän seuraavaa tapaamista :3 mut soitellaan?

    VastaaPoista
  5. Haleja takaisin!♥
    Pidä vaan huoli itsestäsi, selailin äsken noita sun kuvia ja olet jo nyt niin pikkuinen ! Söisit vähän enemmän :c

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)