lauantai 26. marraskuuta 2011

please pain, go away

jokin estää minun hyvänolon tunteen. Se tulee välillä, mutta ahdistus ei anna sille tilaa. Makasin eilen Zasin vieressä ja mulla oli turvallinen olo. Kun olen yksin pelkään mitä päähäni juolahtaa. Haluaisin vain tukahduttaa itseni rauhottaviin. Söin eilen lohta, 15cm kevyt subin, jugurttia ja karkkia Zasin seurassa. Tiedän et söin liikaa.  Mutten jaksa ajatella.

Nyt olen  Carinin kanssa. Oon nii kiitollinen ettei mun tarvitse pelkää tääl itseäni yksin. Onneks mulla on Carin ja pari muuta ihanaa täs mun vieres.

Halusin yllättää Carinin tänään ja ostaa meille herkkuja ja nauttia yhdessä. Ostin sipsiä, irttareita, jugurtteja ja siideriä :) Mun läheiset on mulle kaikki kaikessa. Mä en ois mitään ilman niitä. Ollaan istuttu saunassa ja juotu sidukat ja nautittu herkkuja. Kunnollisena ruokana tänään on siis patonki ja leipä, mutta mä oon muutenkin syänyt tarpeeksi.


Nauttikaa viikonlopustanne. Mäkin yritän, ja tästä seura ei ainakaan vois paremmaks muuttua. Haluaisin et mul vois aina olla näin turballinen ja hyvä olo.

ps. Zas löysi eilen mun jalasta melko uuden viilto jäljen.. "mikä toi on, mihin oot satuttanu ittes" mä hiljenin ja sanoin "en tiiä" sit se nous ja katto sitä tarkemmin ja meni takas hiljaa makaan... 

8 kommenttia:

  1. Onneks sulla on nyt hyvä olla. Oon ilonen ku kuulen sen. <3 Ja hyvä, että oot syönyt ja herkutellut. Oon niin ylpee susta rakas ettet tiedäkään! <3 Paljon halauksia ja jaksuja!

    VastaaPoista
  2. Hyvää viikonloppua sinulle! ♥

    VastaaPoista
  3. voimia sulle♥ toivottavasti hyvä olo pysyy sulla pidemmän aikaa.

    VastaaPoista
  4. Voi, saisinpa olla siellä kanssasi ja nauttia! Olet rakas ♥ Älä turhaan anna nielaistujen palojen häiritä, sillä se on elämää.

    VastaaPoista
  5. tiijjän kuka oot, tän takia lintsaat koulusta vai?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi- No emmä nyt ihan hirveästi sieltä lintsaa :) tiiät vai ihan tunnet vai oot nähny mut? Kerro tarkemmin? En mä enään oikeestaan pelkää jos mut tunnistetaan täältä kun tää on aika "vapaasti" kirjotettua tekstiä ;s mut laita uudestaan viestiä ja kerro tarkemmin mistä mut tiiät (: ei oo ittees pakko paljastaa. (kommenttivalvonta päällä joten voit lähettää ihan vapaasti)

    VastaaPoista
  7. sithä sua tuskin haittaa jos kerron koko koululle?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi- jos saat siit jotain kiksejä tommosel kiristämisellä niin antaa palaa vaan. Tietenki toivoisin ettet. Mut en panikoi tästä, koska et oo edes sanonut kuka olen. ja kaikki mun läheiset ja ystävät tietää.. joten mä en häviä mitään. Tiiän vaan sit kuka sä oot. En ymmärrä mikset uskoltais kertoo kuka oot? vai huvikseenko vaan sanot "tietäväs mut".

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)