sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Paikkaa jossa voisin elää onnellisena - Ei ole olemassa

Liian sekavia päiviä. Musta tuntuu et mä hukun. Etten saa happea. Zas saa mun olon tuntumaan ajoittain hyvältä. "Olet pikkuruinen" en usko sanaakaan. Minua alkaa ällöttämään. Ajatukseni ovat sekaisin. Pidän hänestä, mutta samalla paha ääni sisälläni käskee minun keskittyä siihen olennaiseen, kuihtumisee. Tiedän itsekkin että sinne on aivan liian pitkä matka, enkä voi riskeerata sitä näin. En mitenkään.
Anteeksi kaikki tämä itsesääli, mutten voi sille mitään. Tämä on ainut paikka jonne voin purkaa kaiken. Tunnen itseni;
mitättömäksi
oksettavaksi
läskiksi
toivottomaksi
avuttomaksi
huonoks ihmiseksi
epäonnituneeksi
heikoksi
tämä kaikki saa minut hajoamaan

Tänään olen epäonnistunut, taas.
Klo 15 pala patonkia
klo 16 kaksi palaa patonkia+ viinirypäleitä
klo 17 muutama karkki
klo 20 taas pieni pala pantokia
purkkaa ja pepsi maxia.
plus pian joku pieni iltapala (läski)
I am discusting
 

Here is just too cold
Feel the touch of tears that fall
They won't fall forever
In the way the day will flow
All things come, all things go


Hei kaikki rakkaat, kiitos kaikista sanoista.
Olette korvaamattomia !
Tuntuu pahalta, olen teistä jatkuvasti huolissani
Älkää luovuttako, koskaan ei ole liian myöhäistä parantua.

Tämä on teille kaikille. Olette arvokkaita juuri sellaisena kuin olette <3

7 kommenttia:

  1. Jaksamista ja älä luovuta! Olet ihana!

    VastaaPoista
  2. Et sä rakas ole mitään noista. Et mitään! Tiedän ettet usko mua, toivoisin että uskot. Voivoivoivoivoivoi ku mua taas itkettää. Tuu fb nii jutellaa? Jos vaa haluat. Oon niin huolissani, itkettää ja pelottaa.
    Sä olet niin tärkeä, muista se. Et oo koskaan mulle mitätön, oksettava, läski, toivoton, avuton, huono ihminen, epäonnistunut tai heikko. Ehkä heikko olet koska oot rikki ja hajalla.
    Mä rakastan ja tarviin sua aina ♥

    VastaaPoista
  3. Anonyymi- Voi kiitos. <3 en tiedä mitä muutakaan sanoa.

    VastaaPoista
  4. Olet ihana, paras ja pikkuinen jaja kaikkea muuta, muttet mitään noista mitä luettelit. Olet übertärkeä mulle ja oon huolissani susta pikkuinen <3<3

    VastaaPoista
  5. Emme menetä toisiamme, lupaan sen. ♥

    Älä riko itseäsi ja tukahduta tunteitasi. Sinä saat pitää ihmisistä ja nauttia heidän seurastaan. Loppupeleissä ihmiset saavat sinut jaksamaan ja elämään täysillä, ei laihuus. Tarvitset ihmisiä ympärille, eikä pieni romanssikaan pahaa tee;)! Olet niin ihana ja suloinen juuri tuollaisena, muista se. Rakas <3 Iiiiih, ikävä viereesi!

    VastaaPoista
  6. Älä sinäkään luovuta! Älä kuuntele tuota kamalaa ääntä pääsi sisällä, ei sun kuulu kuihtua :'(
    Voimahalauksia♥

    VastaaPoista
  7. Jaksamista ja paljon haleja! Älä luovuta! <3 (:

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)