sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Mun kuuluis pelätä, mutten mä jaksa enään


Anonyymi kirjoitti...
tiijjän kuka oot, tän takia lintsaat koulusta vai? 
Anonyymi kirjoitti...
sithä sua tuskin haittaa jos kerron koko koululle?        
mun on  ihan pakko alottaa tästä aiheesta. Mä en oikeestaan jaksa enään pelätä, kuka mut tietää ja kuka ei. Tottakai ois kiva jos siitä ilmotettais mulle henkilökohtaisesti. Ei se haittaa, itsehän itseni "paljastan". Mutta sitä en ymmärrä miksi täytyy kiristää, uhkailla ja saada toisen olo pahaksi? Mutta ei, ei mulle kyllä tullu paha olo. Nyt on vaan semmonen olo et "ihan sama, mä en jaksa tollasta" Jos ihmiset alkaa mua siitä vihaamaan niin siinäpä vihaa sen minkä jaksaa. Mulla ei oo mitään menetettävää, koska mun rakkaat ihmiset tuntee mut ja tietää kaiken. Mut silti välillä ihmettelen miksi jotkut tekevät näin? En pysty ymmärtämään. Halusin kait vain sanoa, että olen pelännyt mun elämän aikana jo tarpeeksi, ja enään en vaan jaksa :(

Mulla on nyt ihan siedettävä olo. Tunne kuitenkin ikävää, kovaa ikävää. Mulla on ikävä kaikkia ihania ihmisiä. Varsinkin mannaa, äänetöntäkuolemaa, Vadelmaa, Mariannea, Carinia. Ja Zasia vaikka siitä ei ole kauaan kun mä nukuin sen kainalossa. Jos totta puhutaan mä oon todella stressaantunut, huolissani; teistä kaikista. Kun mä luen teidän postauksia, mulle tulee niin paha olo kun en voi auttaa.
Otin viime yönä taas ataraxia, mulle on määrätty kerralla vaan yks, mut se on niin pieni määrä et otin kerralla kaksi. nukahdin nopeasti. Mutta yö oli tuskainen, mä näin taas kauheita unia.

Olin menossa tanssitunnille ja olin pukeutunut löysiin vaatteisiin ja kaikki muut olivat kireissä ballerina mekoissa. Opettaja tuli mun kohalla ja huus mut vaihtamaan kireen asun. Tulin takaisin ahdistuneena ja seisoin kireä paita päälle. Opettaja katsoi minua ja kroppaani, nosti paitaa ja sanoi "olet tuollainen lihaksikas läski" ja mun maha oli hirvittävä. Juoksin salista pois ja lukittauduin vessaan itkemään, menin suorastaan sekaisin niistä sanoista. Lopulta juoksin koulusta ulos.  Uni tuntui niin elävältä, satuttavalta ja todelta. En edes pääse unissani karkuu näistä painajaisista.. tänään olen herkutellut(liiasti) ja ollut urheilemassa.

Toivon vaan et herään tästä unesta. Toivoisin herääväni vuoteen 2009, jolloin voisin vielä perua kaiken tämän.

Nyt taidan mennä sänkyyn ja ottaa muutaman ataraxin. Olette rakkaita kaikki.
Rakastuin

8 kommenttia:

  1. Olet kaikki kaikessa ♥ Et uskokaan, kuinka paljon ikävöin sinua.

    VastaaPoista
  2. Vituttaa noi anonyymit.. Ei ne halua ku pilata sun olos.. Ei ne halua kun satuttaa.
    Olet rakkain, mullakin on sua ikävä. Ja mua pelottaa..

    VastaaPoista
  3. Onneks me nähään viikon päästä <3

    VastaaPoista
  4. Ihan kauheaa tuommoinen uhkailu! Mitäköhä noitten anonyymien päässä liikkuu.. tuskin muuta kun omat silmät.
    Tuo opettaja.. örhm, epäammattimaista.

    Koitahan pärjäil :c<3

    VastaaPoista
  5. Siis mitä vittua noi anonyymit. Ihan ihmeellistä touhua. En ymmärrä miten oikeasti toisen sairaus voi noinkin paljon muiden, ulkopuolisten, persettä kutittaa. Koita olla välittämättä noista, hei. Oot vahva. Ja tärkeimmät ihmiset tietää, mitä sairaus ja sairastaminen on sulle ja minkälainen itse olet. Sitä ei muut määrittele. Etenkään blogimaailman anonyymit. (:

    VastaaPoista
  6. siel ei muuten ollu niit suklaajätskei mitä oli ajatellu D: mut otin kuitenki sit suklaapingviinin, jepajee. :) kyl se sit olit sä! en muista sun takin värii mut blondin kaverin kaa olit. ja näin sut h&m:ssä :)

    VastaaPoista
  7. Yritä olla välittämättä tosta anonyymista, voihan olla et se on tuurilla joku turhanpäivänen paskasäkki joka ei osaa asettua yhtään muiden asemaan ja yrittää kiusata ihan vaan pikkusieluisuuttaan tai ilkeyttään kiristämällä ja uhkailemalla. En kyl tajua miten joku voi olla niin tunnevammainen ja/tai typerä et edes tosi tyhmänä vitsinä menisi kirjoittamaan tollaisia, kun tän blogin perusteella sulla on jo ihan tarpeeks paha olo muutenkin.

    VastaaPoista
  8. älä välitä mistään anonyymeistä, jotka sanoo tollasia juttuja. mullekkin tuli joskus joku anonyymi kommentoimaan, että se tuntee mut ja kertoo koko koululle että mulla on tällänenki puoli... Mut tommosista ei kannata välittää, koska se voi olla kuka vaan, joku idioottiki kuka ei ees tunne sua óikeesti. Voi sua :( kiitos ihanista kommenteista, ja mustakin olis ihana nähdä sut nyt ja halata sua ♥ halauksia ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)