keskiviikko 2. marraskuuta 2011

mun ajatukset tappaa mut

Lääkäri ja omahoitaja istuvat vastapäätäni. Siitä on taas aikaa kun viimeksi näyttäydyin. Mua ahdisti olla siellä. Vaikka tiedän että he välittävät silti musta ei tunnu siltä. Musta tuntuu pahalta mennä sinne terapiaan koska silloin ajattelen aina vanhaa terapeuttiani, mulla on niin ikävä. En vain pysty puhumaan heille. Mä kaipaan sitä samaa lämmintä tukea joka mulla oli. Voisin paljon paremmin, mutten voi saada sitä takaisin. Välillä iltaisin mä itken, en tiedä miksi. Varmaankin ikävää. Mä en tajua kuinka pystyy kiintymään johonkin niin paljon. Mun entinen terapeutti teki kaikkensa mun eteen, milloin puhu yöllä mun kans huonon olon tullessa, kuskasi osastolle, käytti vapaa-aikaansa minuun vain siksi että voisin paremmin. Kävi kanssani syömässä. Mä kaipaan sitä tukea. Mulla on niin ikävä.

Sain kotiin mukaan täytettäväksi jonkun persoonallisuuskysely lappusen, jonka mukaan osittain arvioidaan mun diagnoosia. Vahvasti he näyttivät epäilevän epävakaata persoonallisuutta. Mua ahdistaa, mitä mä sitten teen? Oon pysyvästi epävakaako? Pelottaa.

Tänään mä oon taas sekoillut ihan huolella. Oksentanut kolme kertaa. Viimesellä kerralla nesteitä koska en saanut mitään ylös, meinasin jatkaa itseni tukehduttamista mutten kyennyt enään kyynelien takaa. Koulussa söin vitaline juomajugurtin ja mandariinin. Kotona söin Pienen salaatin ja yhden jugurtin ja palan lörtsyä(piirakka)(oksensin kaiken) Ennenkuin lähdin salille sorruin ottamaan palan suklaata ja muutaman noitapilli lakun.. ja oksensin.Kävin salilla Carinin kanssa ja poltin noin 400 kaloriaTulin kotiin kello 19 ja söin kaksi leipää ja muutaman ranskiksen. Yritin oksentaa muttei mitään tullut.


Lintasin koulusta 4 tuntia. En enään jaksanut, halusin lyödä pääni pulpettiin ja itkeä. En jaksanut enää kuunnella muita, halusin vain olla yksin.

Tänään ollaan menossa tyttöporukan kanssa leffaan. Siitä varmaan johtuu kauhea paniikki oksentelun kanssa tänään. Mutta oon jo päättäny etten SAA ostaa yhtään karkkia. Korkeintaan ostan yhen tikkarin ja jotain xylitol pastilleja. Koska täään peilistä tuijotti maailman isoin norsu!!!


Lopuksi mun päivänasu kun kerranki jaksoin laittaa omasta mielestäni jotain kivaa päälle!

7 kommenttia:

  1. Onks toi se paita mikä sulla roikku sun vaatekaapin ovessa? Toi on ihana <3 meinasin laittaa kans kuvan mun päivän vaatteista tänään kun mullakin on se mun ostama ruutupaita päällä :D Koita tulla taas pian tänne <3 tai mää tuun sinne <3

    VastaaPoista
  2. et sä oo norsu millään mitta puulla, voikun vain tajuaisit sen itekin </3

    VastaaPoista
  3. Tiedänpä hyvinki miltä susta tuntuu. Ja mua itkettää. Tahtoisin puhua sulle. Oon taas niin huolissani susta. Sä oksentelet liikaa. Mua niin sattuu ajatella kaikkea ilman sua. En koskaan tahdo menettää sua. En haluu menettää sua tälle. En tahdo että toi kaikki taas pahenee. Mä vaan haluisin että sulla olis kaikki hyvin. En tiedä mitä mun pitäis tehdä. Mäkin ottaisin ton kaiken itselleni. Koska vaan. Mutten voi. Sä olet liian ihana ansaitakses tälläistä. Sä et ole rakas mikään norsu. Äläkä väitä vastaan. Ei mikään tee susta norsua. Ei sussa ole mitään ylimääräistä. Ei ole. Vaikka väitätkin muuta.
    Rakastan ja tarvitsen sua♥ AINA!

    VastaaPoista
  4. voi sua, mä niin tiedän miltä tuntuu, kun on niin ikävä vanhaa psykologia, ja tuntuu ettei uudelle voi puhua... näyttää tosi kivoilta noi sun vaatteet :) haleja ja VOIMIA ♥

    VastaaPoista
  5. Mua itkettää kun en voi auttaa sua mitenkään ja silti haluaisin niin kovasti :C voi kultarakas kun sä et ole mikään maailman isoin norsu vaan ihan tajuttoman laiha ! Et saisi oksennella noin paljon :'(
    Toi sun entinen terapeutti kuulostaa ihanalta, ihan sika harmi että sulla ei ole sitä enää :-( tarvitsisit nyt mun mielestä paljon enemmän tukea kuin mitä saat tuolta :/
    Mutta tosi kiva asu ! :)

    Tuhat voimahalausta ja jaksamisia, älä luovuta, olet ihana♥♥

    VastaaPoista
  6. Ihana asu ♥

    Vähänkö toi sun entinen terapeutti kuulosti ihanalta, ei ihme että on ikävä :'(

    Anteeks en oo osannu kommentoida mitään enkä osaa oikein vieläkään, sattuu kun et nää miten pieni ja ihana olet. <3

    VastaaPoista
  7. Oon lukenu sun blogia jo varmaankiin vuoden päivät, ja seuraillu sun vointias. Välillä oon anonyymina kommentoinukki. Olis kiva jos kävisit kurkkaa mun omia kirjotuksia:

    http://tiuhtinherkkumaailma.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=13

    Voimia sulle paljon, olet ihana tyttö <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)