torstai 10. marraskuuta 2011

Mulla ei ole sanoja... muuta kuin.


....Oksettava, rumilus. 

Käsi on huomattavasti parempi, vaikka kuvassa ne onkin haaleemmat. 

miksen mä tyytyny vain noihin jälkiin??
tässä kohtaa näette mun toelliset läskit.. nyt voin oikeasti hävetä.

ei taaskaa suostu kääntymään.. anteeksi !

ei kääntynyt :(

tässä olen suhtsiedettävä. Paitsi noi yläreidet.



Tänään taas syötyny oksettava määrä. Tässä järkässä päivän aikana;
 Kaksi leipää
jugurtti
kahvia
kanaa
mehujää
kurkkupastilleja
kaksileipää

Ainut ihana valonen asia on se et Marianne tulee tänne huomenna ja me painutaan itse asiassa Helsingin yöelämään. Saan vähän nollata ajatuksia. Ja mulla on niin ikävä sitä tyttö, olet rakas <3

12 kommenttia:

  1. Yhyy surullista musiikkia :( Sinä olet rakas ja hoikka ja kaunis pieni tyttö. Kaunis tuollaisena kuin olet! Sul on ihanan kapee lantio <3 Eikä toi sun päivän ruokailut oo yhtään oksettavaa, mä oon hei syöny paljon enemmän tänään ruokaa! :D ja haluaisin sun mahan :) mulle on tullu makkaroita, ku istun :/ mut toisaalt ne ei estä mua syömästä, elämästä ja nauttimasta. Pidä kuule perjantaina kivaa se on just kivaa ku tulee vklp ja pääsee nollaan pään!! :DD <33 Mä oon nyt vaan töis koko vklp :( Mut hali, voimia ja kaikkea positiivista sulle<33

    VastaaPoista
  2. Oletko oikeasti noin kammottavan laiha noissa kuvissa, missä näkyy sun maha? vai vedätkö mahaa sisäänpäin kuvaa otettaessa?

    hui kamala. ja sitä paitsi kulta pieni olet syönyt liian vähän.

    VastaaPoista
  3. en oo alipainonen. ja ihan normaalisti makaan noissa :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos♥
    Sinä se tikku olet :( voi olet niin pieni että katoat kohta : ( syötkin jokapäivä niin vähän ja laihdut ihan silmissä! Pidäthän huolen itsestäsi?

    Toi biisi on hyvä mutta niin surullinen...

    Monta halausta, olet tosi tärkeä♥♥

    VastaaPoista
  5. Voi pieni, ku sä kuihdut silmissä:(( Mua pelottaa sun puolesta x( kumpa sä oppisin pitämään itsestäs juuri tollasena ku sä olet<3 ei sun painolla ole mitään väliä, ei sillä oikeasti ole!! tärkeintä on, että sä oot onnellinen ja opit rakastamaan itteäs!!<3

    Voimia hirveesti<3

    VastaaPoista
  6. Nyt on pakko sanoa. Olet ruma noin laihana. Vielä rumempi jos laihdut lisää. Tämä ei oo trolli tms vittuilua. Sussa ei ole mitään läskiä. Vain normaalia nahkaa. Herää nyt. Vain syömällä paranet.

    Terv. nimim. Been there, done that

    VastaaPoista
  7. anonyymi- ymmärrän kyl mitä sä tarkotat :( mutta siis tiedän etten ole mitewnkään alipainonen, tai mä uskon niin. Tiedän et syömällä paranisin henkisesti ja voisin paremmin. Kyllä mä vielä joskus pystyn. Kiitos kommentistasi :)

    VastaaPoista
  8. olet todella laiha, sinuna en menis eenpää laihduttaa, pikemminkin lihottamaan :) Koita parantua ja koita syödä (vaikka tiedän, että se on hankalaa ja noi sanat ei paljon auta, mutta haluan että oon ite tehny edes jotain hyväää) ja olla oksentelematta ruokaa pois. Helpommin sanottu kuin tehty, as always

    VastaaPoista
  9. Voy yhyyy oot niin ihana laiha pikkunen älä laihduta oon niin kade sulle!! ;<<< <3333


    ^ saiks nyt tarpeeksi huomiota? :)

    VastaaPoista
  10. Mitä sä pelaat? Valkun pitäisi jo puuttua... Hyvä nuori nainen, syö! Lihaksikas timmi kroppa on kaunis, ei lommolla oleva masu ja lihakset menettäneet längelle vääntyvät reidet. Usko pois.
    Nimim. 8 vuoden anoreksiasta selvinnyt pieni lihaskimppu.

    VastaaPoista
  11. 1 anonyymi- voih sain.. kiiiitos ihan hirveesti, nythän mun olo onkin paaaljon parempi <3<3<3 :)

    2 anonyymi- lukee mun profiilissa :) noo ei valmentaja oo sitä huomannu miten joku syö :( ja kuitenkin ei se meitä missään vähissä vaatteissa nää.. eikä ne miehet ymmärrä.. :s

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)