perjantai 4. marraskuuta 2011

Mikä on syy jaksaa huomiseen ?

Miten minä selittäisin tämän teille? En halua siirtää tätä kipua sisältäni teidän niskaan. En pysty edes myöntämään sitä itselleni; olen todella väsynyt, loppu. Syödäkkö vai eikö. Liikaa tai liian vähän. Vihaan tätä paskaa. Haluaisin olla jo 40 kiloinen, en jaksa enään taistella.
Heinäkuu 2011

Elokuun alku 2011

Tänään 4.11.2011
Oksettaa että olen näin iso. Etten mä pysty muuttumaan.

4.11.2011
Jatkuva hymyn vääntäminen kasvoille. Tuskainen nauru, hymähdyksiä. Valehtelua valehtelun perään. Voitko hyvin? Tottakai. Olethan syönyt? No olen ..liikaakin.
4.11.2011

musta vain tuntuu ettei kukaan ikinä pysty ymmärtämään,
ymmärtämään mitä mun pään ja sielun sisällä liikkuu. 
Musta tuntuu aina, että olen väärässä paikassa, vääränlaisenan, väärän kokoisena.
Ei edes ne hemmetin lääkkeet pysty tekemään musta onnellista?

Olenko mä viallinen?

14 kommenttia:

  1. vitsit sä oot pieni :c ei sun tarvis laihduttaa !

    VastaaPoista
  2. voi muru <3 Noista kuvista kyllä näkee, että oot pienentyny, sun reidet on pikkaset <3 Koitahan pärjäillä ja nähdään taas pian, jookoskookos?? <3

    VastaaPoista
  3. Sähän olet ihan hirmu pieni ja kaunis.
    Toivottavasti ymmärtäisit sen.
    Haleja ja paljon voimia <3

    VastaaPoista
  4. Ei hän pidä huolta, en päästä häntä sentään liian lähelle. Olen vain päättänyt, että pidän itsestäni huolen - ja niin teenkin. Ajoittain on vain heikompaa.

    Etkö todella näe muutosta itsessäsi? Olet pienentynyt, jota en pitäisi mitenkään positiivisena. Tiedät itsekin, että alaspäin mennessä menettää kontrollin ja totuuden. Riittämättömyys on sairainta, mitä tämä kaikki aiheuttaa. Olet todella rakas ja ikävöin <3 Ikävä sinun haleja :(

    VastaaPoista
  5. Säähä oot hyvä nainen laihtunu kuukaudesa paljon! Isompi väli jalkoje välisä! Olet pienentynyt.. Ihanan laiha olet! :) Elä laihu enempää, sitten näytät liian luikulta! ;o Haleja <3

    VastaaPoista
  6. sä et ole iso! olet tosi pikkuinen<3

    VastaaPoista
  7. Sä oot jo nyt ihan pikkunen ♥

    VastaaPoista
  8. oot todellakin penentyny! ja muista, että lihavan ihmisen lonkkaluut ei paista ihon läpi, toisin kuin sulla :)

    VastaaPoista
  9. sulla on nyt vielä tollaset aivan ihanat reidet, missä on jotain muotojakin, joten älä ihmeessä enää laihdu!!! ei sellaset ihan tikut jalat ole kauniit, oikeesti.

    VastaaPoista
  10. höpsö oot niin pieni, noi sun jalat <3 voimahali!

    VastaaPoista
  11. sun reidet on ihan älyttömän pienet! eikä sun oikeesti tarvii laihtua enää yhtään :-)

    VastaaPoista
  12. Sä oot laihtunu :( sun pitäis yrittää ymmärtää että sä oot kaunis missa painossa tahansa kunhan oisit vaan ilonen-se näkyy läpi ja paistaa jos ihminen on ilonen ja tuntee olonsa edes siedettäväksi.
    Ja kun sä olet kaunis, sä olet!
    Heitin sulle haasteen, sitäkin tulin ilmottaa
    voimia <3
    -E

    VastaaPoista
  13. Kiitos paljon rakas, mutta voi kuule, ihan samat sanat sulle; oot nyt täydellinen, eikä sun täydy laihtua enää YHTÄÄN, oot nyt jo ihan luikku ! :C ♥ Sä et ole viallinen, mutta mä pyydän, älä valehtele ihmisille ympärilläsi :( kaikki haluavat auttaa sua. Ja koita yrittää syödä, sä saat syödä, sun täytyy syödä! Mua pelottaa sun puolesta, kumpa voisin jotenkin auttaa.
    Tuhat halausta ja voimia ! ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)