perjantai 18. marraskuuta 2011

joskus tuntuu hyvältä

Kerranki mulla on ihan hyvää kerrottavaa. Olin siellä leffassa ja ostettiin n. 400g karkkipussi ja molemmathan siitä söi. Mua ahdisti, mut lähdin sit koiran kans lenkille, hölkkäsin, kävelin ja juoksin. Enhän mä nyt niitä tosiaan kuluttanu. Mut tänään syöty hapankorppu ja karkkia.
 
Täs on kuvii mun karseesta lenkkiasusta :D

näytän oudon pitkältä ja kapeelta.. jota en siis ole :D



nyt ootan mun kaveria meille yökyläileen (se tyttö josta oon puhunu joka on kait hieman ihastunukki muhun... mutta mullahan "on" Zas.) et kaverina vain :) Puin farkut jalkaan ja mun jalat leveni varmaan miljoonakertaa... en jaksa välittää. Syy miks oon ollu tänään ilosempi on se et MULLE soitettiin duunista johon oon hakenut (sosiaali-alaa) ja oon ikionnellinen jos saisin sen. Sit ois raha-asiatki paremmas kunnos tulevaa kämppää varten. Kerranki musta tuntuu et nyt on ees jotain hyvää tulossa. Haastattelu on vasta torstaina, mut toivon tosiaan saavani sen duunin.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE IHANILLE. 

MUISTAKAA ET OTAN VASTAAN NYT NIITÄ POSTAUS IDEOITA, JOTEN MIELIKUVITUSTA!!!

8 kommenttia:

  1. HIENOA RAKAS ! <3 Kunhan muistat, ettet kaikkea voi jaksaa tehdä yksin, etkä voi aina olla töissä. Kohtuus kaikessa, vai mitä?
    Enjoy your weekend <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lukea että sulla on menny vähän paremmin, oon ylpee susta kun söit noita karkkeja ! :-) mutta voi kun sä olet niin kauhean pikkuinen♥ :/
    Toivottavasti sulla on hauska viikkonloppu, paljon halauksia sisko♥

    VastaaPoista
  3. Sie oot ihanan laiha<3 oon kateellinenn:( se leffa oli muute tosi hyvä!:)

    VastaaPoista
  4. Tiedokses neiti, minä painan 53 kiloa ja mulla ei ole tietoakaan reisivälistä, reidet ottaa yhteen. Sulla on reisiväli ja olet muutenkin todella laiha. Ootsä oikeesti niin sairas että luulet painavasi 53 kiloa?! Sä kuules painat 44-46 kiloa ellet jopa vähemmän. Koita jo ymmärtää et sä näät peilistä lihavamman ihmisen mitä sä oikeesti olet.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- kuinka pitkä oikein olet :o?? mä tasan tiiän et painan yli 50 :( vaikka mun silmät näkee sairaasti niin silti. Mulla on lihasta (ihme kyllä) selasin täs tän vuoden alus olevii postauksii. Kävin viimeks vaa'alla maaliskuussa vaatteet päällä ja kaikki nesteet yms mahassa illalla painoin 51,6kg. ja näissä kuvissa painan ilmeisesti sen 53kiloa.. ja NÄYTÄN aivan samalta nyttenkin :( ..... http://ssecretlife.blogspot.com/2011/02/totaallinen-romahdus.html

    VastaaPoista
  6. 158cm:) en sen pidempi:) ja kun vertaa tohon linkkiin, niin sä oot laihtunu ihan reippaasti:) Sie oot alle 50 kiloa, usko pois kulta pieni:) ei ollut tarkoitus olla tyly, sanoin vain suoraan:) Mutta tosissaan jos painaisit 53 kiloa niin sun reidet ottais ihan reippaasti yhteen, että älä edes kuvittele että olisit samanpainoinen kuin minä:)

    VastaaPoista
  7. Siis ei pahalla mut jos haluat esitellä laihuuttas niin kannattais laittaa ne polvet yhteen, kyllä kaikkien jalat tossa asennossa laihoilta näyttää.

    VastaaPoista
  8. esitellä laihuuttani? Ehkä esittelen itseäni, mutta en kyllä mitään laihuutta. Kun laitan kuvia se auttaa mua todellakin tsemppaamaan, koska tuntuu etten voi tuottaa lukijoille pettymystä, vaikka tiiän et monet haluis mun parantuvan :) koitin ettiä sulle kuvia joita oon pistäny silleeen et polvet osuu yhtään. ja täs nyt on yks postaus missä osuu ja löytyy tuolta jos jaksaa ettii niin muitakin :) mutta kyllähän mä mun reidet saan reippaasti puristettua yhteen :/ et siis jos normisti seison ni jää pieni rako, mut muuten ne hinkkaa toisiaan iha reippaasti :D

    http://ssecretlife.blogspot.com/2011/11/mulla-ei-ole-sanoja-muuta-kuin.html tossa linkki. kiitos kommentistas :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)