sunnuntai 13. marraskuuta 2011

everything feels so strange..

Tuli hieman muisteltua vuotta 2010 huhtikuussa. Painoin tuolloin n. 46.7 kiloa kun palasin reissulta.



näytän täs jotenki epänormaalin pieneltä (kuva vääristää)

tän kokoselta mursulta mä näytin,, tai siis näytän vieläkin.



Niin tänään on "isänpäivä". Kyllä mä kävin sitten pitkän mietinnän jälkeen halaamassa isää. 
Tuntu silti liian teennäiseltä. Leivoin kuitenkin piirakkaa josta söin pienoisen palan.
Iskä ja sisko lähti kahdestaan syömään isänpäivä ateriaa ravintolaan, mä kieltäydyin tulemasta..
kerrankin onnistuin jossain.

En vieläkään voi uskoa että Zas on yhä "kuvioissa" näemme vieläkin. Se saa mut jaksamaan aina vähän väliä. Aina kun en oo sen vieressä kaipaan sen syliä ja huolenpitoa. Pitkästä aikaa musta huolehtii joku välillä. Tuntuu hieman vieraalta. Oudolta. 
Mua pelottaa et millon Zas lähtee pois. Mä oon vaan tottunu ihmisten muuttuvan tai lähtevän.
Tai et mä vaan hajoon enkä pysty mihinkään. Kumpa musta ois nyt tähän.

tänään oon syöny;
piirakan palan 
mehujään (kurkku kipuun, seliseli)
Juonut paljon teetä
Yritän saada syötyä jotain iltapalaksi.
Mua vaan oksettaa mun koko olemus.

9 kommenttia:

  1. Syö.. Edes sen takia, että saat aineenvaihduntaa käyntiin. Huomasin, että ittellä ainakin toimi oikein hyvin, kun jouduin hetken syömään "oikeaa ruokaa", kun aiemmin ruokavalio koostu lähinnä salaateista ja maitorahkasta. Parissa viikossa lähti paino taas tippumaan. Tosin nyt pelkään vielä enemmän punnita itteni, kun jos se oikein syömisen jatkaminen olisi jotenkin saanut sen taas nousuun, mutta tota ei pitänyt sanoa kyllä enää : D
    voimia sulle ja älä lopeta kirjottamista!

    VastaaPoista
  2. Nautit nyt pojan seurasta, eikä sinun nyt kannata stressata tulevasta. Hyvä vain, että hän pitää sinusta huolta. Tarvitset lämpöä, rakkaani <3 Et ole syönyt tänään mitään, joten turhaan tunnet minkään näköistä vastenmielisyyttä... On ikävä <3

    VastaaPoista
  3. Söisitpä enemmän kun oot niin pieni :'c
    Voimia, älä luovuta, älä luovuta ! ♥

    VastaaPoista
  4. Itse oon 157cm/44kg ja syntynyt vuonna 92. että näin :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- Sull on unelma mitat :) oisin onnellinen jos oisin edes 44kg mut epäilempä vahvasti! Harmi ku sul ei oo kuvia josta näkisin miltä näytät, koska tuo ois ainaski mun eka tavoite <3 :) ja muut näkee tietty aina parempana kuin ittensä.

    VastaaPoista
  6. jos syöt noin vähän, niin sun on pakko laihtua..? tai sitten sun aineenvaihdunta on todella hidas. tsemppiä, muista että omana itsenäsi olet täydellinen :)

    VastaaPoista
  7. en mä laihdu.. en tiiä onks mun keho sitte tottunu tämmöseen pelleilyyn :( ihan samannäkönen turvonnu pallo olen. Niinhän se on, tuo vika lause on aivan totta :)

    VastaaPoista
  8. ^Luultavasti kehosi on tottunut, minulla aivan sama juttu.
    Ei ole kivaa kyllä.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)