lauantai 19. marraskuuta 2011

EN VOI OLLA NÄIN SIKA


just nyt mua oksettaa aivan suunnattomasti. EN oo pitkään aikaan syöny energiamääräsesti näin paljon. Kuvottaa ajatella jopa nytten. Mutta eilen leffassa söin siis karkkia noin 250grammaa ja sit mun kaveri tuli yöks ja oli ostanu sirkusaakkosia ja olinhan jo pilannu koko päivän ruokailut niin vedin sit niitäki varmaan viel 250grammaa... ja kaksi kaurakeksiä ja kaksi joulutorttua. EN tajuuu kuinka oon voinu syyä noin paljon.
  
Tänään oon syöny aamulla taas (jatkaen samaa linjaa) kaksi joulutorttua, melko pieniä. Ja viiden aikaan iltapäivällä kaksi ruisleipää. Nyt kello tulee kymmeneen ja on vähän nälkä. Viltsu on tulossa meille ja tuo jotain kevyitä siidereitä mukana. Vietetään iltaa ja katotaan Big Brotherii. Mul on jotenki kauhee huono omatunto siitä et nään Viltua ja Zasia samaan aikaan. Halailen Viltsua ja makaan sen kainalossa. MUTTA me ollaan vaan kavereita, muuta nyt ei oo tapahtunu. Ja oon sanonu Zasille et Viltsu on ja tulee olemaan mun parhaimpia ystäviä ja vietän sen kans aikaa samanlail ku muittenkin. Teenkö mä siis väärin jos esim makaanViltsun vieressä ihan ystävänä? Niinkuin makais tyttökaverinkin vieressä. Sanokaa kiltit jotain! Samaan aikaan tuntuu oikeelta ja samaan aikaan väärältä :/

Mun vatsa on turvoksissa ja tuntuu aivan hirveeltä. Muistan tasan tarkkaan miltä näytin kun painoin 53 kiloa 2009 vuonna ja näytän siltä just nyt. Miksen mä onnistu? Koska oon heikko ja sorrun.

6 kommenttia:

  1. Heii sinä ihana<3 Jos sä olisit muka sika niin mä olisin sit lehmä!! Ammuuu :D Mä oon syöny sua miljoona kertaa enemmä tänään, ei sun tarvii laihduttaa hei ihan oikeesti♥!! Sä et oo mikää heikko epäoonistuja vaan kaikilla on nälkä ja ihmisen kuuluu syödä :) Muodot on kivoja :) Ja must et tee mitään väärin jos makaat ystävän vieres :) haliihana x) <33

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä ei oo mitään väärää, ellei se tunnu susta väärältä. Mut kannattais ehkä puhua asiasta Zasin kanssa, että miltä siitä tuntuu tai et tuntuuko se siitä ahdistavalta tai jotenkin oudolta.

    VastaaPoista
  3. Ei tossa mun mielestä oo mitään väärää, jos oikeesti kerran ootte pelkkiä kavereita.

    Saat syödä, ei syöminen oo sortumista ja oot vahva kun syöt.

    VastaaPoista
  4. Ei se väärin ole, mutta sinun kannattaa olla varovainen, sillä et voi olla täysin varma tunteistasi. Mutta hyvä vain, että pystytte olemaan vielä kavereita Viltsun kanssa. :) Äläkä liikaa stressaa syömisistä, se kaikki on niin niin NIIIN väliaikaista. Pärjäile muru <3

    VastaaPoista
  5. jos mä olisin Zas niin mua kyllä häiritsisi että olet Viltsun kanssa nuin läheisiä mutta mä oonkin supermustasukkanen ihminen! :D juttele Zasin kanssa asiasta, se on paras ratkasu :)

    VastaaPoista
  6. Musta tossa ei ole mitään väärää, koska tärkeimpää on mun mielestä se, että mitä sä tunnet. Eli siis kuuntele vaan sydäntäs tarkasti :-)
    Sä saat syödä ja olen ilonen että söit, mutta surettaa toi sun ahdistus siitä :c kyllä sä saisit syödä enemmänkin, saisit syödä joka viikonloppu ton verran! :C

    Tosi paljon voimia ens viikkoon ja muutenkin ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)