tiistai 8. marraskuuta 2011

Don't try to fix me. I am not broken.

Olen iloinen että minusta on tullut liiankin hyvä esittämään. 
Hymyilemään kaikkien niiden katkerien kyynelten takaa. 
Kukaan ei huomaa, kukaan ei näe silmieni olevan väsyneet,
kaikesta tästä taistelusta, kaikesta kivusta.


Olen monta monta kertaa halunnut painaa terää ihoani vasten,
itkenyt etten voi. Hakannut jalkojani. Minulla ei ole enään varaa jäädä kiinni itsetuhoisuudesta. Vaikkei sinänsä kukaan voi minulle mitään. Minä en edes itse voi itselleni mitään.


Olin tänään Zasin kanssa, en mennyt kouluun.
Mulla piti olla tänään vähäinen kaloripäivä
mut toisin kävi. Menin Zasin kanssa ennen 
salkkareita makuuniin ja ostettiin molemmat
pussit. Mun pussi oli melko pieni, mutta liikaa.
Zasin pussi oli jonkun 600grammaa. Ennen karkkeja 
mä olin syönyt kello 11 aamulla leipää ja juonu kahvia.
Sitten mä idiootti meen syömään kello 19 karkkeja ?!?! 
Vitun läski. En voi syödä tään enään kuin korkeintaan
100 kalorin edestä. Oon syöny taas tän päivän kuin mursu.
Oksentanut kerran säälittävänä karkkeja, joiden syönnistä
oli jo 40 minuuttia, oksensin silti. Lähdin koiran kanssa ulos
ja kurkku kipeenä ravasin hiekkapolkua jokuset kymmenen minuuttia. Tunnen itteni niin paskaks paskaks.


Miks mä en pysty olla syömättä??? miks mun pitää tällä tavalla mättää? Voin pahoin.. antakaa anteeksi, että olen näin surkea.
Haluan viiltää.... mutten tiedä mistä löydän näkymättömän paikan.
 
Mul oli eilen illalla aivan rauhaton olo. Halusin vain hakata itseäni sängyssä. En voinut, siskoni oli tullut yöksi viereeni. Tuskaisesti käperryin peittoon yhä uudestaan. Olisin halunnut räjähtää. Hain ketipinoria(rauhottavia) ja jossain vaiheessa nukahdin. Olin jo hakemassa toista, onneksi kuitenkin silmissäni sumeni.

Huomenna on aika lääkärille,
puhutaan mun diagnoosista/diagnooseista
ja tehdään jotain testejä.
Mua pelottaa.

10 kommenttia:

  1. Ja mua itkettäää!! Rakas, ei toi tee susta surkeaa!! Sä syöt liian vähän, se ei tee susta surkeaa tai huonoa. Ei karkit tee susta huonoa. Ei mikään tee susta huonoa, vaan sä itse teet. Sun mieles. Ei kukaan muu pidä sua läskinä, rumana tai liikana. EI KUKAAN!! :(
    En enään tiedä mitä pitäis sanoa tai tehdä. Sä et edes vastaa mihinkään mitä sanon. Ehkä mä oon tehny jotain väärin, en tiedä.
    Mä kuitenkin välitänn susta aina, AINA! Enkä mä koskaan luovuta sun suhteen!! En koskaan rakas.
    ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Kulta, minä niin toivon, että sinulle löydetään jokin keino, jolla tämän kaiken voi jättää taakseen. Haaveiletko enää terveestä, normaalista elämästä?

    Oletko kiltti ja ihana, etkä viiltelisi? Viime kerrasta on aikaa(ko)? Siitä ei tule mitään muuta kuin harmia ja addiktoituneisuutta. :( Pärjäile, tulen vielä halaamaan sinua <3 Kyllä sinusta näkee sen väsymyksen, usko pois..

    VastaaPoista
  3. VOI MURU :'( en tiedä mitä sanoa. Sä syöt niin vähän, kuihdut silmissä. Sä saisit syödä vaikka joka päivä karkkia eikä se tekisi susta surkeaa ihmistä. Sä olet IHANA ja oikeasti yksi kauneimmista ihmisistä ketä tiedän. Usko mua.
    Kumpa voisin auttaa sua jotenkin :'C

    Tuhat voimahalausta♥

    VastaaPoista
  4. Voi rakas.. en tiedä mitä vastata. Mä olen heikko paska, enkä tiiä mitä teen itteni kanssa. Ilmeisesti en ainakaan osaa syödä.. Sun seuras oli ihanan helpottavaa. Tai siis sun kanssa en vammaillu. Sun kanssa on helppo olla ja olet mulle tärkeä, en vaan tiedä mitä tehdä, nyt ei oo tarpeeks voimia taistella vastaan..

    Voimia ja jaksamisia muru <3

    VastaaPoista
  5. viiltele päänahkaa, ei näy mihinkää ja takuulla sattuu

    VastaaPoista
  6. Toivotan todellapaljon voimia, olet aivan liian pieni..</3 Eikä normaali terveellinen ruokavalio lihota, sun aivot ja elimistö tarvii energiaa! JA älä kiltti viiltele, jos haluat tuottaa kipua itselles tee jtn hyödyllistä. (*esim. okei tää on nolo mutta säärten epilointi tuottaa taatusti kipua ja kohdistat vihan johonkin hyödylliseen:))

    VastaaPoista
  7. Tuli tosi paha mieli lukee tää :( Mul on itelläni nyt aika hyvä olla ku syön ♥♥ Sä oot kaunis ja hoikka. Saat syödä enemmän ku 100 kcal. Eikä siin ollu mitään väärää syödä karkkii ja olit syöny hei viimeks klo 11!! Ei saa viillellä se ei auta mitään!! Se vaan pahentaa ihoa ja se sattuu :.( Voimia ja älä pelkää, et oo yksin <33 :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi- En viittis mun viimesiiki hiuksii tiputtaa. Muutenha toi on ihan hyvä idis. Tosin se luuki saattaa ottaa kallossa vastaa.

    VastaaPoista
  9. Anonyymi2- Voi kiitos, mutta pieni hei :) mä olen ihan normaali. Toi on melko hyvä keksintö, harmi etten omista semmoista :( vaan sheiverin. Mut kiitos ideasta (:

    VastaaPoista
  10. Voi kiitos ihana♥ (tuota samaa mä voisin sanoa sulle!) Tiedän, että oot oikeessa....
    Halauksia, toivottavasti olis ollut parempi päivä♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)