perjantai 28. lokakuuta 2011

Tampereella !

Taas on vierähtäny muutama päivä kun en oo kirjottanu. Vaikka on ollu asiaa, voimat on ollu lopussa. Työharjottelu loppu keskiviikkona, jään kaipaamaan niitä ihmisiä! Mutta nyt voi vähän hengähtää. 

Viime päivinä oon syöny normaalia vähemmmän. Leipää, jugurttia, muutamia karkkeja. Kuitenkin yritän syödä, tällä hetkellä mun pää vain ei anna lupaa. Ruoka tai lämmin ruoka on ehkä pahin, en pysty.

Oon nyt Tampereella. Oon oottanu niin kaun et pääsen tänne Vadelman luo (bloggaaja) nyt on paljon helpottuneempi olo. Olla täällä. Jonkun luona joka ymmärtää. Oon kaivannu tätä oloa. Muutenkin poika josta aiemmin kerroin Zas, on tekstaillut ja soitellu. Tuntuu hyvältä että joku kaipaa.

Mulla on niiiiin ikävä kaikkia. Varsinkin Mannaa,, en oo päässyt lukemaan sun blogia :( huoli susta kasvaa. Olet niiin rakas <3

Eilen tuli syötyä klo 15.30 kaksi jugurttia. Klo 20 wokkia vihanneksia ja kanaa (oli tajuttoman hyvää!) ja seuraavaksi pienen baari reissun jälkeen aamuyöllä puol 4 söin kaksi ruisleipää. Eiliseen oon siis ihan tyytyväinen. Aateltiin vadelman kanssa pitää tänään ihana höntsö lököily päivä ja ostaa jtn hyvää herkkua ehkäpä ja katella sinkku elämää :-) 

Anteeks tästä sekavasta postauksesta. kuitenkin hyväää viikonloppua ihanat <3 !!

6 kommenttia:

  1. kiva että sulla on kivaa ja että oot ehkä vähän ilosempi, muista kuitenki syödäkkin :) ♥

    VastaaPoista
  2. ei haittaa vaikka olisi sekava postaus. tää ei ollu liian sekava ja on mukava kuulla että on hyviä juttuja luvassa sulle.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommasta :)) oot ihana ja nauti ruuasta ja viikonlopusta vaan kunnolla :) hyvää halloweenia :) <33

    VastaaPoista
  4. Koita nauttia viikonlopusta ja syödä vähän enemmän, oon huolissani♥ oot ihana, muista se♥

    VastaaPoista
  5. no hyvä et kirjotin oikein : DD
    oot tärkeä♥

    VastaaPoista
  6. Minullakin on sinua ikävä <3 Asiat on paremmin, olen ollut teillä tietämättömillä jo useamman päivän. Äh, tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea. Täytyy soitella joku päivä!! Olet ihana, puspus <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)