keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Sanokaa että olen kuvottava

Se sama tuttu masennus vaanii ja vaanii. Ahditus yltyy poliklinikan aulassa, me puhutaan taas lääkärin  ja hoitajan kanssa samoja asioita ja mä vain  nyökkäilen. Puhun enimmäkseen isästä ja siitä kuinka se saa mut rikki. Tuntuu ettei puhuminen auta. Tuntuu ettei mikään auta. En sielläkään saa sannottua totuutta.
 
Mä oon tänään sekoillu ihan huolella syömisten kanssa. Aamupäivä oli vielä lupaava mutta työpaikalla mun ei annettu kieltäytyä kuivakakku palasta ja söin sen. Musta tuntu et mun ois sinä sekunttina pitäny juosta oksentamaan, mutten tehny sitä. Loput ruuat on: juotavaa jugurttia, leipää, mandariineja ja pinaattilettuja ja muutamia lusikallisia kevyt suklaamoussea total n. 800-1100kcl.. oon helvetinmoinen mursu. Oksettava. Luuseri paska joka on oksentanu kaksi kertaa. Kun ton määrän mukaan mun ois kuulunu oksentaa  5 kertaa.. sekään ei oois varmaan riittäny. Iteppähän kerjäsin tätä, huomenna syön 400 kaloria(ja menen treeneihin ja treenaan täysiä). VAIN 400 kaloria. Mä en tiiä mitä teen jos mä oon nii vitun surkea etten onnistu. Hajoan. En kestä tätä enään.
Mulla on ollu nyt koko päivän mielessä yksi ainoa rangaistus. Mä en halua.. mun tekis mieli itkeä, mutta mun on pakko. Mä menin syömään liikaa. Siitä seuraa vain pahaa, muuten mä en ikinä opi mikä on oikein ja mikä väärin.

Kun mä katon näitä kuvia, meinaan oksentaa. 
Mä tosissani häpeen tätä kaikkea.... ja siks just mä näytän teille,
jotta mä voisin hävetä vielä enemmän. Olkaa kilttejä ja sanokaa et mun täytyy ryhdistäytyä
ja pärjätä ilman ruokaa. Kaikkialta pursuaa liikaa kaikkea..


10 kommenttia:

  1. meinasin oksentaa ku näin ton viiltely kuvan, ei mulla muuta :):):)))

    VastaaPoista
  2. heips, musta sä et todellakaan oo mikään läski mursu päin vastaoin. Toivoisin ite että voisin näyttää samalta ku sä, noi sun jalat on musta täydelliset, itellä varmaa kaks kertaa ton kokoset jalat ku sulla :S ja en suosittele oikeestaan olemaan ilmanruokaa :P

    VastaaPoista
  3. Kultapieni, älä satuta itseäsi <3 [mikä minäkin olen sanomaan, mutta tuntuu aina pahalta kun joku muu tekee samaa mitä itse..]
    Sinulla on ihanan pienet jalat O_O

    VastaaPoista
  4. Tyttö mitä sä oikein puhut. Sä olet todella laiha etkä mikään oksettava. Tarvitset apua. =(

    VastaaPoista
  5. Tyttö, nyt herätys! Et voi hakea loputtomiin sääliä, ja ymmärrän että susta tuntuu pahalta mutta sä tarviit apua!

    VastaaPoista
  6. Sä olet kultapieni niin laiha :< voi kun sä itsekin uskoisit sen :(
    <3 halaus
    -E

    VastaaPoista
  7. love ur tiny legs <3 mut hei, pidä mielessä kaikki hienot suunnitelmat ja unohda isukkis, joka ei osaa arvostaa sua, unohda fuckin' ruoka, joka vaan pistää sun pääs vituiks, osota, että sää hallittet ruokaa eikä toisin päin eli koita syödä terveellisesti ja ajattelematta mitään kaloreita, säästyt monelta murheelta (okei, mikä mäkin oon puhuun -.-). oot upee ihminen ja musta tuntuu, et löysin sielunsiskon kun sut tapasin<3 Enkä halua, että mun siskorakas voi pahoin:3

    VastaaPoista
  8. sulla on täydelliset jalat ♥

    VastaaPoista
  9. Sä olet ihana, et kuvottava <3

    VastaaPoista
  10. SIIS mitä vittua täällä jotkut sanoo 'unohda ruoka' ??????????????????? oikein hyvä ystävä juu, tee vaa vitun kivulias ja hidas itsemurha kunhan et syö. NYT HERÄÄ SÄ OLET LAIHA JA SAIRAS!!! oo tyytyväinen itseesi etsi hyviä puolia älä takerru huonoihin. :) ja se että et pysy 'kontrollissasi' johtuu siitä et ei kukaan ihminen pysty elää 400kcal/pvässä ja sun aivot tarvii energiaa ja siks sulle käy niin et syöt 'enemmän'. ja voi kyllä silmät kostu ku näki sun käden :( <3 nyt TSEMPPIÄ JATKOON JA VOITA SE PAHOLAINEN!!!!!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)