maanantai 24. lokakuuta 2011

nyt kokonaan mä oon vain sun..

Mä oon sen armoilla. Niin kuin halusin, nyt se tuntuu pahalta. 
Valehteleminen ja kaikki. Sattuu aivan liikaa. Hymyssä suin syön karkkia ja vain kaksi leipää. Tänään olen ollut niin surkea ja syöny yhden nugetin ja kaksi ruisleipää ennen treenejä kello 16 ja treenien jälkeen kello 21 muutamia paloja patongista ja kinkkua. Kylmiä pieniä mehupuikkoja ja teetä.

Tämäkin tuntuu liialta. Saa minut tuntemaan itseni isoksi oksettavaksi. Ne äänet käskevät minut tuntemaan nälkää. Kieltävät hakemasta nyt mandariinia kun mahaani sattuu, sanovat että minun täytyy nauttia tästä tunteesta. Etten mä koskaan tule olemaan laiha jos syön sen mandariinin, jos syön ruokaa. Tuntuu pahalta kun ei jaksa nauraa ja juosta. Sattuu kun rintaan pistää. 

Peilien ohitse kävellessäni ne nauravat mulle. Isolle tytölle jolla ei ole itsekuria. Olen huono ja väsynyt. Haluaisin niiiin auttaa teitä kaikkia, tunne itseni surkeaksi kun en pysty.

Tunnen itseni joka hetki huonoksi ja mitättömäksi, isäni vahvistaa tunnetta joka päivä. toruu ja haukkuu. Olen tottunut siihen, mutta silti joka kerta mä haluaisin itkeä.

Joka päivä päivältä mä toivoisin enään 
vain haurastuvani ja päivä päivältä näen
itseni isompana kuin koskaan.

5 kommenttia:

  1. Mä haluaisin huutaa. Huutaa sulle. Huutaa sun sairaudelle. Ei ne karkit eikä ne leivät ei mikään mitäsä laitat suuhun tee sua isommaksi. Sun pää tekee sut isoksi. Sun mieli tekee sut isoksi. Sä olet naurettavan pieni. Etkä usko sitä, tiedänhän mä sen.
    Jos sä välität musta ja muista. Sun läheisistäs niin sä haet sen mandariinin. Sä syöt sen etkä oksenna sitä ulos. Jos olet koskaan välittänyt niin teet sen. Rakas mä en kestä sun sä kärsit.
    Mä en tahdo menettää sua koskaan.
    Olet liian rakas, oot myös liian pieni. Äläkä väitä vastaan. Olet.
    Välitän susta älyttömän paljon, mielettömästi rakas. ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Yritä jaksaa taistella! Et tule kaunnimmaksi, vaikka laihtuisitkin, olet kaunis nyt. Huomasin juuri tänään, että olen nyt kauniinpi kuin mitä olin laihempana. Toivottavasti voisit huomata itse joskus saman, toivon niin paljon että parantuisit. Koita pärjätä!!

    VastaaPoista
  3. Voi rakas, sata halausta sulle♥ tuntuu etten osaa sanoa mitään, tuntuu vaan pahalta toi sun ahdistuksesi :'c ÄLÄ LUOVUTA VIELÄ♥
    mä tiedän että sä voitat syömishäiriön ja masennuksen ja kaiken vielä joku päivä. mä uskon suhun !

    Olet hirmu ihana ja tärkeä, voimia♥♥

    VastaaPoista
  4. Et sä ole liian iso, mandariinikaan ei voi sua rakas lihottaa. Älä luovuta, sä oot kyllä vahva ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)