tiistai 18. lokakuuta 2011

Milloin kaikki tämä kipu on liikaa?


 Mun pää on aivan sekasin. Sinänsä ylläri.. onneks tää työpäivä meni tajuttoman nopeesti sumussa. Mä oon nii väsyny etten saa itteeni enään edes nukkumaan. Oon tänään syöny liikaa helvetin saamaton läski paska     jotta mä häpeisin tarpeeks kirjotan ne teille ylös; Klo 8.30 mandarini klo 12 näkkäri, jugurtti, 1dl kanaa ja kasviksia. Klo 18.30 kaksi leipää ja viinirypäleitä klo 22.40 kaks leipää ja 5 pinaattilettua ja jaffa keksi!?!??! Mä oksensin niin kauan et mult valu kyyneleet silmist. Oon säälittävä... säälittävä ja ansainnu kaiken tuon 800 kaloria, loput 350 kaloria tuli tuosta leipä-pinaatti mätöstä josta toivottavasti suurin osa on viemärissä!

Toinen iso ongelman jyrkäle painaa mun rinnassa, Viltsu. Kaiken tän kauhean sumun keskellä, koitan pidätellä itseäni rakastumasta siihen, mut taitaa olla liian myöhästä. Mä luulin et voisin vaa katella sitä ja olla koskematta mutta tänään me loppujen lopuks maattiin sen pienes sängys vierekkän ja käännyin selkä siihe päin ja se tarttu hellästi kädellä mun kyljestä ja halas mua takaa päin. Mä nostin varovasti mun käden sen kädellä. Hymyilin  ja samalla itkin et taaas mä vajoan, eikä loppua näy. Me halailtiin ja halailtiin. Heitettiin läppää vähän väliä, naurettiin ja söpöiltiin. Mä en kestä tätä peliä... koska tiiän etten saa sitä koskaan ja muhun sattuu vaan olla sille se "joku jota halata kun on tarve"- ihminen. Sattuu.
Voi kyllä. Minä 16 vuotias synttäreillä. Järkyttävää. Muistan jo tuolloin kuinka anelin Mariannea kaventamaan muokkausohjelmalla noita reisiä. Mutta ei. Muistan jo kuinka toi kuva sai mut oksettamaan. Ja näytän nytten aivan samalta turvonneelta sialta. Vihaan tätä. 

Milloin tämä loppuu?? 
Milloin mun ei tarvitse enään jaksaa.  
Haluan heittäytyä lattialle ja itkeä.

7 kommenttia:

  1. sähän oot syöny iha sairaan vähän, mä syön melkee joka päivä paljo enemmä! :D

    VastaaPoista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=R9LvIxfkPWs&feature=related tää kappale herätti mussa tosi sekavia tunteita, mä tajuan miltä susta tuntuu viltsin suhteen:( mäkin kaipaan yhtä jätkää... Ja se ikävä sattuu ihan pirusti...
    Ja kultapieni, me kaikki ollaan täällä sun tukena, me halutaan sun parantuvan tai ainakin et löytäisit jonkun välimuodon olla onnellinen ja laiha samaan aikaan, tai jos et pysty siihen, ni (tää kuulostaa kyl ihan tyhmält) mut yrittäisit päästä eroon masennuksesta ja hyväksyä bulimian osana sun päivittäistä elämää, hyväksyä et oksentaminen on osa sua, se tekee susta omalaatusen. Sä oot todella ihana ihminen, ymmärrä se, sillo ku sä kirjoitat iloisempia tekstejä, ni sun hyvä olon voi tuntee tän ruudun läpi ja huomaa kuinka persoonallinen ja tunteellinen ihminen sä oot. Yritä parantua, tai ainakin löytää joku välimuoto, me kaikki tsempataan sua tän ruudun toisella puolella!:)
    Voimia<3:)

    VastaaPoista
  3. Et sää rakkaani ole iso <3 sullahan on ihan sikahyvät vatsalihakset ja pienet reidet, pienemmät kun mulla <3

    ja toi on tosi vähän, kuulisit mitä mää oon syöny tässä viime päivien aikana niin saisit ehkä hiukan näkökulmaa asiaan :D Tänään mm. vetelin pari palaa suklaata, kaks ruisleipää, makaroonilaatikkoo n. yks desi, cuscusia saman verran ja makkaran jajaja ainiin pari ruissipsii ja keksin :DD niin, että sun ateriointi on aivan minimaalista muhun verrattuna :) (okei, no pitää puolustaa itteeni, kävelin tänään 18 km)

    VastaaPoista
  4. Ää kiitos ihana♥ Sinäkin olet todella rakas ja tärkeä! Ja sä ET OLE ISO, sä olet ihan pikkuruinen, oot laihtunukin niin paljon että kohta susta ei ole enää mitään jäljellä :C Et edes syönyt paljoa vaan ihan vähän, ja mua pelottaa tuo sun oksentelusi :( voi pienii kumpa voisin jotenkin auttaa sua, sattuu kun sulla on noin paha olla♥ :C Mua inhottaa Viltsu, kun kuulostaa siltä että se käyttää sua hyväkseen ja se on vaan niin vitun väärin. Koita jaksaa, on kamalaa juuttua yhteen ihmiseen noin, mutta muista että se ei ole sun arvoisesi, oikeasti. Sä ansaitset sellaisen ihmisen joka rakastaa sua takaisin ja pysyy sun vierellä KOSKA sä olet maailman ihanin ja kaunein tyttö, oikeasti ! ♥
    Koita jaksaa, superpaljon voimahaleja♥

    VastaaPoista
  5. näytät tossa kuvassa paremmalta kuin nykyään...

    VastaaPoista
  6. Anonyymi- oon aika varma et oon melko samassa painossa nytte. :o tuossa mul ei hirveesti ollu lihaksia, mut nyt taas niitä..lihashan painaa :( tos kuvas taisin painaa noin 53-54kg.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)