torstai 20. lokakuuta 2011

lupaukset ei ikinä pidä (kuvia ja video)



 
järkyttävä päivä. Mun on ihan turha lupailla mitään kalorirajoja. Sillon mä stressaannun ja teen kaiken päinvastoin. Voitte siis vaan kuvitella kuinka mä oon tänää feilannu huolella tuon 400 kaloria. Kaikki vaan räjähti käsiin kun söin vähä irttiksiä ja sen jälkeen mietinki et vittu en jaksa enään. Ihan sama. Söin leipää ja jugurttia ja vähän hasselpähkinöitä. Pinaattilettuja ja treenien jälkeen muroja, keksiä ja jäätelöä. Oksensin kaikkina kertoina niin paljon ku lähti eli mahtavat neljä kertaa..  Kyyneleet silmis mä jatkoin. Mua huippasi ja rintaan pisti mutta mä vaan jatkoin ja jatkoin. Haluan vaan unohtaa tän päivän.
 Tässä nyt sit kuvia kaiken tän rumpan jälkeen... vatsa turvonneena.
 Ja turvonnut pömppis hieman laihistettuna.

Oon nii avuton itteni kanssa. Tiedän et tarviin apua mut tän kokosena en sitä ole hakemassa. 
Kun katon itteeni peilistä huomaan vain viallisen ihmisen. Mä haluan saada sen 10 kiloa irti itsestäni. 
Haluan kerrankin joskus onnistua. edes kerran.

11 kommenttia:

  1. Oot hei tosi laiha, ihana ja kaunis. Kiitti viel kommasta <3 400 kcal on liian vähä, ei haittaa vaikka meni yli, mut ei saa oksentaa D.: Sun vatsa on laiha ja keho ei kestä oksentelua! Ihana napakoru <33(oon sanonu ennenki:D) Voimia ja massusi ei oo turvonnut!!

    VastaaPoista
  2. Säähän olet jo tosi tosi pieni!! Oon kateellinen. Ja samaa mieltä, älä oksenna (mun on hyvä sanoa) siitä ei ole muuta kuin haittaaa. Paljon voimia ja haleja, muuta en osaa nyt sanoa.

    VastaaPoista
  3. Mua surettaa maailman eniten se että sä näet itsesi valtavana vaikka oikeasti olet MAAILMAN LAIHIN !! oikeesti oot PIKKUINEN, LAIHA ! ♥ :c voi rakas älä oksenna, äläkä tee mitään pahaa itsellesi.

    Koita jaksaa, VOIMAHALAUKSIA ♥♥♥

    VastaaPoista
  4. Miten ihmeessä näät jotakin "kaunista" tommosessa vartalossa ? Oot aivan liian laiha, ja tässä neuvoni sulle: Lopeta itsesääliminen ja ala syömään terveellisesti !
    ihmisiä enemmänki etoo kun näkee noin laihan tytön ! Sun pitäis lihota VÄHINTÄÄN 10kiloa, jotta olisit kaunis ja normaalin näköinen. Toivottavasti hoksaat pakkomieleisyytesi tästä kommentistani.

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon♥ oikeesti sä oot tosi pikkunen! Koita jaksella!

    VastaaPoista
  6. Ei tämä homma mene todellakaan näin. Ei oksentaminen ole ratkaisu, eikä sinun ole syytä ahdistua. Katso nyt itseäsi!? Miten laihaksi sinun täytyy vielä päästä? Vertaa itseäsi. Tavallisella ihmisille kylkiluita ei edes näy ja maha jatkuu suoraan kylkiluista, eikä siinä ole mitään kuoppia. Sinä OLET pieni, muista se. Koita jaksaa, minun on sinua kova ikävä <3

    VastaaPoista
  7. voi herranenaika sä olet pieni! harmi kun mun kone ei nyt suostu tuota videota näyttämään..
    en kommentoi mitään tuosta oksentamisesta, mikäpä minä olen neuvomaan, mutta toivon että saisit itsesi edes vähän parempaan kuntoon.

    voimia ja hali sinne! <3

    VastaaPoista
  8. anonyymi: Mä en ole liian laiha.. tiedän sen. En varmastikkaan ole edes alipainoinen! Koska mun lihas painaa sen verran.. jajos mulla on lihasta en voi olla liian "kuihtunut" kuitenkin syön. JOs olisin liian laiha siitä oltais huomautettu heti :D en siis oo mitenkää laihtunut normaalistakaan.. :( tajuan kyllä mitä tarkotat mut jos lihoisin vähintään sen 10kg.. nii voi luoja oisin varmaan vähän yli 60 kiloa ! ei se nyt enää ois kauheen normaalia.

    VastaaPoista
  9. sun pitäisi ehkä käydä vaa'alla, koska huomaisit varmasti painavasi reilusti vähemmän kuin mitä luulet. omat arviosi eivät välttämättä ole niin kovin realistisia.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)