maanantai 3. lokakuuta 2011

kaksi päivää täyttä elämää

Reissuhan oli mahtava. Paikan nimeä en halua mainita tunnistumis "riskin" vuoksi. Ei kuitenkaa sentäs missää etelässä oltu ! Kaupunki loma oli niin mun makuun. Uskolsin syödä siellä, tosin äitihän yritti kaikessa välissä tuputtaa vaikka mitä. Mutta meiän ruokailut rajottu kuitenkin aamupala buffaan ja seuraavaks syötiinki ravintolassa joskus 18-20 aikaan ja se sit riitti. Yhtenä iltana napostelin vielä myöhemmin karkkeja. Mua ahdisti yhden ravintola reissun jälkeen ja kun äiti sano et nyt käydään vessassa ja mä tajusin mulla olevan mahdollisuuden tyhjentää vähän itteeni.. ja niihän siinä kävi. Oon kuitenki ylpee et se oli vain se yks kerta.  kun mä tulin vessas äiti ihmetteli kuinka mä olin siel niin kauan ja olin vaa rennosti nauraen "no ton syönnin jälkeen on pakko istuu jonku aikaa" ja siirsin kiinnostuksen johonki muuhun -sisälle mua sattu.. valehtelin äidille.

Kuitenki päällin päin reissu oli täydellinen. Meidän hotelli oli kuin unelma, neljän tähden. Siellä tosiaan palvelu pelas. Ne sängytki oli ihania. Mä en oo ikinä nauranu äitin kans varmaan niin paljoa! Me heitettii juttuu, ihanku oltais saman ikäsiä kavereita. Käytiin baarissakin parilla ja nautittiin!

Täs on nyt muutamia kuvia mun ostamista vaatteista(äidin ostamista...) johon mä rakastuin ihan täysin!! TAJUTTOMAN halpaa ja me suorastaan hamstrattiin kaikkea. Mä en taida kenkiä ostaa vähään aikaa.. vaikka noi ei iha suomen loskakeleillä taida mennä :-D 




Paluu arkeen tuntuu tämän jälkeen todella pahalta,
mutta enköhän mä selviä :)

ps. myöhemmin reissusta 
varmaanki lisää kuvia, mm. ruuista yms :)
Toivottavasti teillä oli hyvä viikonloppu!

7 kommenttia:

  1. Oi miten kivoilta nuo kengät näyttävät ja miten hoikka olet edelleen ja hyvä, että reissu oli onnistunut ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla et sun reissu meni hyvin<3 Mekin ollaan äidin kanssa mietitty lähdettäiskö äititytär kaupunkilomalle, mää ainakin rakastan kaupunkilomia kun voi shoppailla ja kattella nähtävyyksiä ja kierrellä museoita:) Ainoo vaan, luultavasti täytyis ottaa pikkusisko mukaan kun ei olis reilua jättää sitä pois mistään äititytärjutuista.

    Mut hyvä, et loma meni hyvin ja oo ylpee itestäs kun oksensit vasn kerran ja pystyit nauttiin ruuistakin ilman sen suurempia häiriöilyjä! <3

    VastaaPoista
  3. Ooo mitä kenkiä! Matka piristi sinua niiin kivasti. :) Olet niin ihana, eikä sinun ole syytä jäädä harmittelemaan mitään. Soitellaan hei tässä lähipäivinä, puspus <3

    VastaaPoista
  4. Ihanaa että sulla oli kiva reissu, ja löysit noin paljon kaikkia kivoja juttuja ja että muutenki oli hauskaa :) haleja ♥

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus. :3

    Ja tup ruutupaita on ylisöpönätti-ihana. ♥
    (voisinpa tässä samantien kiittää siitä, että ostohimo on nyt SUUUUURI ja just tuli opintotukikin että ehh.. :D)

    Paljon tsemppiä arkeesi. ♥

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva kuulla että oli onnistunut matka :---) ♥ ja ihania ostoksia !

    Pus♥

    VastaaPoista
  7. oi kuulostaa ihanalta ! ja oot niin ansainnut ton matkan - toivottavasti se piristi sua! :--) ja ihania ostoksia! paljon haleja♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)