lauantai 15. lokakuuta 2011

I feel me so sick again

En mä osaa muuta olla
Vaikka yrittäisin kuinka, ei se onnistu pakolla
En mä pysty muuksi muuttuu
Vaikka tahtoisin niin paljon multa voimat puuttuu

Kai mun on elettävä tämän kanssa
Joka peilikuvasta katsoo mua takaisin, on sekaisin
Eksynyt, väsyny, mieti mun tekoja
Mussa on aivan liian paljon vikoja
Miksen nää hyvää enää
Mä pelkään, muistan selkää, jota tuijotin
Kun esille totuuden otin
Kenen syy, ettei voi hyväksyy
 Mua heikottaa, mun kädet tärisee. Maailma pyörii mun ympärillä.
Tunnen kuinka menetän kontrollin. Pelkään syödä. Pelkään elää.
Mun täytyy syödä mutten pysty. En halua enään.

Viime yönä näin harhoja, pelkäsin ja ahdistuin niin pahasti. En voi nyt puhua vielä niistä tänne, pelkään nukkua.
 
it just hurt too much

4 kommenttia:

  1. Voi rakas. Mun tekee niin pahaa :< Mua niin sattuu kun sua sattuu. Oot niin helvetin tärkeä!
    Mä veisin ton kaiken pois jos voisin. Mutta en voi:(
    Envoiollailmansua♥

    VastaaPoista
  2. en kestä sun surua ja kipua ! Se ei oo reilvua että sä kärsit vaikket mitään pahaa oo tehny, voimia ! ♥

    VastaaPoista
  3. <3

    kunpa seuraavat pari viikkoo liikkuis nopeesti! ikävä on ja olet tärkeä <3

    VastaaPoista
  4. Haluaisin auttaa sua, mutta en osaa sanoakaan enää mitään. Tuntuu vaan niin tajuttoman pahalta sun puolesta.
    VOIMAHALAUKSIA PALJON sulle, sä olet niin tärkeä ja ihana, sattuu sun puolesta niin paljon :-( ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)