keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Hetken tie on kevyt

Mä oon nyt just ihan sanaton. Sekaisin.. outo tunne mun sisällä myllertää. Tänään tapahtu jotain todella odottamatonta ja tapasin erään tytön sovitusti. Meillä synkkas jo heti netin välityksellä. En oo ikinä tavannu sellasta ihmistä. Yhtä mukavaa, sulosta, ihanaa ja se tapa jolla se puhu ja kerto asioita oli vain käsittämätöntä. Ennen en ois ikinä kuvitellu et voisin ihastua tyttöön. Nykyään en ajattele sukupuolta vaan omia tunteitani. 


Pelkään tämän loppuvan liian lyhyeen, niin nopeasti kuin se tulikin. Mä pidän tästä tunteesta ja pitkästä aikaa nautin.

3 kommenttia:

  1. Nauti siitä tunteesta, älä mieti tulevaisuutta <3 Mä pidän peukkuja teille!

    VastaaPoista
  2. Komppaan silencia, nauti todta tunteests:)

    Tsemppiä~3

    VastaaPoista
  3. Voi tämä postaus oli niin kiva lukea :-) Olen samaa mieltä kuin silence, nauti nyt tuosta olosta äläkä murehdi jotain mitä ei ole vielä tapahtunut : )
    Halauksia♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)