sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Haluan valua pois

Mä vihaan itteeni niin paljon et mun tekis mieli tehä mitä tahansa. Saan välillä ihme viha kohtauksia ja mä voisin repiä mun ihon auki. Hakata itteni mustelmille.. mitä vain. Vetää lääkkeet alas. Mä en edes kerro kellekkää miltä musta tuntuu, kukaan ei tiedä. Te vain. Musta tuntuu etten uskolla tännekkään sanoa mitä kaikkea mun ajatukset on.
Oon ihan loppu ja silti tungen kaikkea vain lisää. Pakotin itseni tänään treeneihin ja treenasin täysiä. Sitä ennen(klo 18) olin syönyt 3 ruisleipää patongin palan ja viinirypäleitä. Jaksoin kuitenki tehä kaiken, enkä antanu itteni hetkekskää luovuttaa. Itseinho valtas mut kun mä tulin kotiin yheksältä ja otin patongin palan ja kourallisen pikkukarkkeja, muutaman pinaattiletun.. tunsin itteni sen jälkeen niiiiin läskiksi vaikka tiesin et olin treenannu ja mä menin suihkuun ja oksensin niin kauan kun vaan mun maha ja rintakehä anto periksi. Viime päivistä lähtien en oo halunnu enään oikeen syödä. tuntuu väärältä ja pahalta.
Mä hukun öihin sekaviin. 
Mä hukun mun ajatuksiin. 
Mä hukun tähän vihaan. 
Kipuun. Valehteluun.

Haluan kuihtua.

3 kommenttia:

  1. Voi pieni, mä en osaa sanoa oikeen mitään muuta kun että Voimia hirrvveeesti<3 Sä saat syödä, se ei oo kielletty sulta!!

    *hali*

    VastaaPoista
  2. Mitä mä voin enää sanoa?
    Mä en kestä.
    En voi olla täällä ilman sua rakas♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon ihana♥ mä olen itse asiassa just huomenna menossa psykologille, että ehkä tää tästä : )
    Mutta voi muru kuinka mua sattuu lukea tätä, kun en voi millään auttaa, vaikka haluaisin :c ♥
    Mä rukoilen, kerro jollekin noista sun ajatuksista, jollekin joka on siellä sun lähellä ja voi auttaa sua! Mä en halua että sä kuihdut tai vajoat, en kestäisi sitä. Haluan että sä voitat tän kaiken.
    Ja sä kyllä saisit syödä kun oot niin kauhean laiha :--(

    Koita jaksaa, paljon voimahalauksia♥♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)