maanantai 31. lokakuuta 2011

Aikaa joka hiipii sua kuljettaa pois jalanjälkineen. Tartun hetkiin muistoihini kii kuin tuuli repaleiseen purjeeseen

Sinä silität hiuksiani, puhallat korvaani, suutelet kaulaani. Salaa minä hymyilen ja silmäni kostuvat. Olen kaivannut sitä tunnetta kun joku silittää, rutistaa kovaa ja suukottaa otsaan. Mä en oo pitkään aikaan aatellu et kukaan voisi välittää musta tälläsenä. Aika tuntuu menevän todella nopeesti, siitä on vasta vähän päälle viikko kun tapasimme ja minusta tuntuu että oisimme tunteneet ikuisuuden. 


Tänään ekaa kertaa uskolsin kertoa sinulle "menneisyydestäni" en pystynyt kuitenkaan sanomaan että vellon vieläkin tässä. Enkä voinut kertoa kuinka haluaisin laihtua 10 kiloa. Anteeksi. Nyt tiedät kuitenkin miksi häpeän ja peittelen käsivarttani. Kiitos että kuuntelit ja ymmärsit. En tiedä mitä minä tulen olemaan sinulle tai tulenko koskaan olemaan mitään. Olet kuitenkin sitä kaikkea mitä mä olen aina etsinyt ja siinä sinä nyt seisot. Pelkään herääväni todellisuuteen. Tämä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
Lahjoitin sinulle särkyneen sielun
sä otit mun rakkauden vastaan
Nyt enää kuulen sun äänesi unien takaa
ja taistelen harhoja vastaan

Pilvet piirtää sun kasvot
tuuli kuiskaa sun nimesi
ja saa sointuna kauniina soimaan
pilvet piirtää sun kasvot
näen valoissa nimesi
saat minut aina paremmin voimaan

eteesi tekisin mä mitä vaan

Ennen kävelin suljetuin silmin
en nähnyt kun tulit mua vastaan
nytkun koskaan enää en nähdä voi sinua
en mitään muuta kai kaipaa
Junkmail- Kaipuu

7 kommenttia:

  1. aawwww ihanaa (: toivottavasti tosta tulee jotain enemmän <3

    VastaaPoista
  2. "Lahjoitin sinulle särkyneen sielun" - voin samaistua.

    Ihana postaus. ♥

    Pidän peukkuja, että juttunne etenee. ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että sinulla on tuollainen ihminen lähelläsi♥

    HALI♥

    VastaaPoista
  4. (MUA NAURATTAA ku sekoilen AINA näis kommenteissa sun blogii :-DDD mut laitoin sulle kommentin mut sit mun netti tais katketa nii en tiiä et tuliks se...nii laitan nyt uusiks:)

    Ihanaa että sulla on tommonen ihminen lähelläsi♥

    HALAUS♥

    VastaaPoista
  5. Tuli niin lämmin olo tästä kirjoituksesta, toivon niin niin niiiiin paljon että saisit pitää tuon arvoisesi onnen! Haleja hirmuisesti ♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos kiiton kiitos :) <33 muistan ku joskus kuuntelin tota junkmailin biisii :) Ja onnea onnea onnea sulle :) <33

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)