tiistai 27. syyskuuta 2011

sä sait mut tuntemaan


Tästä alkaa se mihin kaikki loppuu
Mihin kaikki päättyy ja mihin kaikki sortuu
Tää on se kipu sisäl mikä pistää ajatteleen
Ajan mateleen ja taas vaan vilistään sanat eteen
Sanat jotka pääni sisällä nyt pyörii
Jotka valvottaa taas mua koko läpi yön sit
Pistää muisteleen miks luotasi sä mut pois työnsit

Tää tulee loppuun niinkun kaikki aikanaan
Ei mikään kestä ikuisesti mut en sure ainakaan
Vanhat haavat paikataan vielä joskus pysyvästi
Mut nyt on aika lopettaa siks jätän nyt hyvästit
Tää tulee loppuun niinkun kaikki aikanaan
Kaikki muistot sust vielä kauas haudataan
Mut kun näen sut ja sä katsot kysyvästi
En ikinä pystykään sanomaan hyvästi 

Kaikki alko hyvin mut sit se piti jättää
Se kehen luottaa selkänsä kääntää
En haluu miettii en vaan pysty vittu enää
Yksin oikeestaan olikin helpompi elää
Mä kaipasin välil ja kaipaan edelleen

Muistot tappaa sisäisest aina kun painan pään tyynyyn
Ainoo mikä enää vallitsee on kylmyys 

mc mane f. sana -hyvästi 

 en pysty sanoo mitää, mut mun on nyt mentävä/
on lennettävä niin kauas kuin mä vaan ennätän/
...hengitän sisään, ja hengitän ulos
sama lopputulos, mut oon henkisesti tukos/
kuka meistä kestää oikeesti loppuun asti/..
loppuun palaa varmasti, sen salaa kavalasti/
salakavalasti haen pullosta taas lohtuu/
mut mitä vittuu voi tehä ku rutiineihin tottuu/
olo helpottuu hetkeks, mut sit taas viha palaa/
vihaa pahaa maailmaa, tai sit mikä pahinta ..
vihaa itseään, on itsensä vihollinen/
samas kehos pieni enkeli ja piru ivallinen/

tarkotus ei ollut koskaa loukata mut
niin aina ymmärretää, vaik en sitä tarkottanut
… kipu lisääntyy, silmät verestää/
mun on aika mennä, on aika levähtää/

tästä löytyy koko kappale http://www.youtube.com/watch?v=RMdeVvRMSXA&NR=1  en yleensä tykkää tälläsest, mut noi sanat vaan osuu..

5 kommenttia:

  1. :--------(
    Superpaljon halauksia, koita jaksaa♥♥

    VastaaPoista
  2. mulla on just sama fiilis!!! etenki toi mc manen biisi! tiedän tän tunteeen liiianki hyvin!

    VastaaPoista
  3. Vaikka ei tunneta yhtään, haluun sun tietävän, että oot paljon mun ajatuksissa! Oot sisältä jo niin kaunis että se jo riittää(: Koita pärjätä, minä ja mun sisko tsempataan sua täältä! <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi- Liikutuin täst kommentista todella paljon. Kiitos teille <3 ootte korvaamaton tuki :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)