torstai 8. syyskuuta 2011

se sairas minä

Kauheeta ku ajatukset huutaa päässä. Tuntuu etten muuta teekkään kun kokeilen rajoja ruokien kanssa. Pelkään syödä karkkia, mutta tartun kuitenkin karkkipussiin. Paha olo yllättää 100gramman jälkeen, tuntuu et maailma hajois alta.. tai korkeintaa lattia.

En tajua vieläkään kuinka en ollut tyytyväine  itseeni 44kilosena? TAI edes 46 kilosena? Haukuin itseäni sillon vieläkin pahemmin. Salasissa haaveissa mä haluaisin olla vieläkin _yhtä sairas_ hullu, urheileva salaatin syöjä. Miks nykyään tuntuu vaikealta olla enään tämä entinen sairas minä? Oonhan mä vieläkin sairas, mutta vain pääni sisältä. Tuntuu pahalta jos on normaali painoinen, mutta silti yhtä sairas. En tiedä vieläkään painoani, tiedän kuitenkin sen olevan yli 50 kiloa.. musta tuntuu niin syvästi että painan 53-56 väliltä jotain... musta vain tuntuu et jokin mun elimistössä on menny sekasin ja turpoaisin turpoamista vain... 

pahin masennuksen huippu on mennyt ohi (tai tänään ainakin oli hetken jo siedettävää ja se anto voimia..) kuitenkin kauhee läskiahdistus iski, aina kun oon farkut jalassa niin turpoan vielä enemmän seistessäni peilin edessä. Perse, reidet, maha ja jenkkakahvat näyttää 100 kertaa pahemmilta. anteeks tää kauhee vuodatus.. mun on vain pakko purkaa.

Miks mu täytyy olla tällänen.. miks en vois hyväksyä vaikka olevani kokoa 36?? Miksi en voi ostaa housuja koossa 36, vaan ne täytyy olla xs tai 34.. 

sekava postaus.. sekavasta päästä, pahottelen :(

4 kommenttia:

  1. If you fall, stumble down
    I'll pick you up of the ground
    If you lose faith in you
    I'll give you strength to pull through
    Tell me you won't give up
    cause I'll be waiting if you fall
    You know I'll be there for you ♥

    VastaaPoista
  2. tiedätkö musta tuntuu paljolti ihan samalta. ja juurikin tuo että kroppa ja mieli ei kohtaa enää, sairas mieleltä mutta kroppa on normaali. tuntuu sinänsä turhalta koko tämä kidutus siis. huoh.

    voimia paljon sinnekin. <3
    ja liityimpä lukijaksi. :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)