torstai 15. syyskuuta 2011

mua pelottaa..

Ja taas samassa paikassa mä istun  puristaen kynteni ihooni. Mä huudan apua muttei kukaan kuule. Tyydyn hymyilemään ja valehtelemaan, sekoan tän pään sisällä. Vihaan itseäni. En halua olla tässä tai täällä. En halua tuntea tätä raivoa sisälläni. En halua enään hymyillä nätisti muille. En jaksa esittää. 

Tuntuu liian raskaalta hengittää. Se  vaatii liikaa voimia. Mä haluaisin vain vaipua pois.

Mua sattuu nähdä, lukea, tuntea..      
kuinka paljon muitakin ihmisiä sattuu.
Se saa mut itkemään.

3 kommenttia:

  1. Voivoivoii älä vihaa itseäsi♥ Ahdistaa sun puolesta :-( koita olla ajattelematta mitään, ainakaan niitä pahoja asioita siis !
    Ärsyttää kun mä en osaa sanoa mitään. En haluaisi että sua sattuu noin paljon. Mutta mä uskon että se helpottaa vielä jossain vaiheessa, vielä joskus. Ihan varmasti! Halauksia♥♥

    VastaaPoista
  2. Mua sattuu nähdä, lukea, tuntea..
    kuinka paljon muitakin ihmisiä sattuu.
    Se saa mut itkemään.


    tajuatko, tämä SUN teksti/tekstit viimeaikoina on saanut mut kyynelten partaalle... :( Sulla ei todellakaan mene hyvin, melkein oksettaa kun ajattelen millasta sulla on... Tule tänne, suljen sut syliini turvaan pieni lintunen♥ Kumpa voisin vaan pelastaa sut ennenkuin tunget itsesi liian pieneen häkkiin :(

    VastaaPoista
  3. älä esitä enään ! näytä muille sun paha olo, vain sillon voit saada apua ihan kunnolla. kaada ne sun kulissit maahan ja paljasta muille sun olos. ei enään hymyjä ja valheita todellisuuden päälle, jooko ? ♥
    voimia, *halaus* ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)