perjantai 2. syyskuuta 2011

Milloin helpottaa?

Ei mikään tunnu miltään, ei vieläkään. Lääkkeitä syöty kaks päivää ja joutuu syömään viel kauan et vaikuttaa. Joudun hakemaan vielä yötä vasten lisää jotain nappeja. Tuntuu etten saa tukea vaikka menen puhumaan oven väliin ja sanon haluavani kuolla ja huutaa. "Haluatko rauhattavia"... jep. ihan vitun sama. Antais vaikka sit samantien 100 niitä. Ehkä mun pää ei sit enään huutais mulle. Hajottaa kyl taas niin pahasti.

Oon syöny tääl osastolla tän ajan aikana 4 leipää. Lämmin ruoka ei maistu eikä huvita. Saan tehä miten haluan ruokien suhteen. Kotona oon kävässy ja syöny hapankorppua ja jokusen irtokarkin. Oon paisunut satakiloa. Siltä musta tuntuu.

Tää taistelu ei lopu koskaan.. haluisin tän olevan ohi.. ihan miten tahansa. Mutta ohi.

6 kommenttia:

  1. Voimia rakas, kaikki muuttuu kyllä paremmaksi ihan varmasti ♥

    VastaaPoista
  2. En oikein tiedä, yritätkö todella nousta sieltä suosta, vai yritätkö vain päästä laihduttamisessa pidemmälle siellä. :( Enkä voi sanoa muuta kuin, että käytä päätäsi. Siellä sinun on mahdollista puhua ja purkaa syömisen jälkeistä ahdistustasi. Haleja <3 Puhutaan paremmin huomenna.

    VastaaPoista
  3. Mistä oikein löydätkään noita karseita,kuvottavia kuvia?
    Kuvissa verisiä, tappoyrityksen kohteeksi joutuneita ihmisiä.Vastenmielistä.
    Toivottavasti et ihannoi ko. kuvien ihmisiä.
    Valoon päin! Voimia!

    VastaaPoista
  4. Voi, superpaljon halauksia sulle♥ kyllä sä selviät, ihan oikeasti, kaikki alkaa pian taas näyttämään valoisammalta. Koittaisit syödä, muistathan? Olet ihana♥

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- tarkotus onkin et tuo kuva ei oo mikään ihana. Lisään kuvia mun tunne tilan mukaan. Tähän tekstiin ei siis sovi mikään hymyilevä tyttö ilmpallo kädessä. Kuvat on ihan weheart.com ista. Tai toisten blogeista. Ja juu en ihanoi. Ne vain kuvastaa aina mun tunnetta ja tukvat tekstejäni ja sitä miltä tuntuu. Toivottavasti selkeni?

    Kiitos voimien lähetyksistä :)

    VastaaPoista
  6. ♥ lähetän lämpimän ajatuksen ja paljon halauksia !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)