perjantai 30. syyskuuta 2011

Kuulumiset ja video

Mun ajatukset harheilee taas jossain ihan. Välillä mulla on ihan hyvä olo. Kiitos kuuluu noille lääkemömmöille, en ees haluis tietää miltä tuntuis ilman niitä. Eilen siis tuli syötyä jokunen 800-900 kaloria ja olin sellasel aerobicisel tunnil jossa kulutin jonkun 500-600 kaloria ja se helpotti syömisii tosi paljon! Tänään olin salilla (kyllä mä oon lintsannu koulusta/harjottelusta) vain sen takia et pääsen urheilee ja sen etten vain jaksa. Ekana päivänä olin kipee mut kahtena muuna oisin voinut mennä. Salilla poljin crostraineria ja kulutin siellä jokusen 330 kaloria, olin laiska enkä jaksanu enempää. Tänään syömiset onki valitettavasti siinä 900-1000 kalorin paikkeilla.. 


En oo kertonu teille vielä mut oon lähössä huomenna kaupunkilomalle ulkomaille äidin kanssa vain kahdestaan. Se tuntuu ihanalta ja lohduttavalta. Tosin mua ahdistaa tuhannesti enemmän, äiti seuraa mun jokasen syömisen siellä.. ja ennen ku meiän kone lähtee niin käydään yhdellä perhetutulla kahveilla ja voin vaan kuvitella mitä kaikkea se kahvipöytä sisältää. Mutta mä juon vain kahvia.. mun on pakko. Aamulla yritän syödä vähän ja säästän kaikki kalorit iltaa varten. Koska voin jo kuvitella sen piinan ku istutaan ravintolassa. Onneksi tos reissul ei ehdi mahottomia paisua koska tullaan jo maanantaina takas.  Oisin halunnu pukee kivat pillifarkut ja pitkähihasen paidan, mut hetken tuijoteltua näit mun reisiä.. tulin toisiin ajatuksiin :(

Täs nyt pitkästä aikaa tällänen melko huono videomatsku ja paskaa selostusta :-D kuvaki on melko huono, ja mun ääni kuullostaa tosi oudolta mut ei se menoa haittaa... huomenna se ois sit herätys siin aamu viiden paikkeilla... oh god... hyvii viikonloppuja teille ihanuudet <3 nauttikaa!

video

12 kommenttia:

  1. Pieniiiiiiii.... :'( Mut hei ihanaaaa että meette johonki lomalle, koita rakas nauttia ! <3 Osta jotain kivaaa ja nauti siitä et pääset pois Suomesta ! Ja koita myös nauttia hyvästä ruuasta, ansaitset sen. Pus<3

    VastaaPoista
  2. oot ja et vaan näää sitä koska tyhmä syömishäiriö ! :s muttajoo.. todellaki pitäis.. ehkä maananantaina polila...

    VastaaPoista
  3. Kuuules sun reidet on TOSI PIENET, olet ihan laiha muutenkin ! :-( voi muru kumpa sä et stressaisi syömisiä noin paljoa ! Koitat nyt kuules unohtaa kaiken ja NAUTIT siitä lomasta, olet sen ansainnut♥
    Halaus♥

    VastaaPoista
  4. Pidä hauskaa kultainen, ihan oikeasti <3 Olet niin älyttömän ihana! Puspus, soitellaan <3

    VastaaPoista
  5. sä olet oikeasti todella pieni :<

    VastaaPoista
  6. etkö osaa seistä normaalisti? melkein kuka tahansa näyttää laihalta tossa asennossa.

    mutta ihanaa reissua teille (:

    VastaaPoista
  7. Aww alko hymyilyttää toi sun äänes ♥ ! :)

    VastaaPoista
  8. Anomyymi- kyllä mä tuos viimeses kuvas suht normist oon :D et en mä sitä mun asentoa kyl kauheesti oo miettiny :) laitan viel reissun jälkeen kuvia :)) kiitos!!!!

    VastaaPoista
  9. Ai.. et sitten mulle viitsinyt ilmottaa?
    Voi rakas, mä en nää mitään isoa sun reisissä. Enkä mitään mikä ois liikaa. Ne on älyttömän pienet. Ne kyllä riittää.
    Mutta noi kalorit ei riitä. Sä syöt aivan liian vähän koska sä kulutat noin paljon.
    Et viitsis lintsata sen takia että pääset urheilemaan. Kyllähän sä sen jälkeen kerkeet vaikka kylläkin se saattaa väsyttää liikaa.
    Oon super_huolissani susta!
    Toivottavasti siel on kumminkin kivaa ja voit unohtaa hetkeks paskan olon.
    Tarviin sua niin paljon♥ mielettömästi.

    VastaaPoista
  10. oi rakastan sun jalkoja! ihanan pienet! :)

    VastaaPoista
  11. oi voi sun jalkojasi, olisin ehkä maailman onnellisin jos mullakin olis tollaiset<3 Tsemppiä sulle ja koita nyt kuitenkin nauttia siitä matkasta, ei tollasia varmaan turhan usein eteen tule :-)

    VastaaPoista
  12. Voi, sie oot niin hirmuisen pikkuinen, muttet nää sitä, koska sairaus on antanu sulle suurentavat silmälasit ): Voimia<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)