keskiviikko 28. syyskuuta 2011

en pysty

Mulla ois niin paljon sanottavaa. En pysty sanomaan mitään. En saa tätä oloa ulos, en edes tähän. Mua ahdistaa, mua pelottaa. Pahin tunne on vaan se kun ei tunnu miltään, eikä mikään tunnu miltään vaikka haluais.
Mulla on niin tyhjä olo. Sellainen olo et multa puuttuu jotain, jotain tärkeetä. Tiedän etten ole yksin, mut silti musta tuntuu et oon yksin. Kaikilla on joku jonka kanssa nukkua yötä, joku johon on rakastunut.  Mä olen yksin sängyssä käpertyneenä mun nalleen.

6 kommenttia:

  1. Mää ymmärrän tunteen.. En itekkään osaa pukea mun oloa sanoiks, tuntuu vaan pahalta. Kaiken päälle iskee vielä välillä se todellisuus, että mulla ei oo ketään. Erosin murusta, vaik se ei tehny mitään väärin, mää vaan menetin sen tunteen ja nyt oon vihanen itelleni. Olihan se niin helppoo ja turvallista kun oli se joku jonka viereen käpertyä ja joka rakasti..

    VastaaPoista
  2. Voi rakas<3 mulla on ihan sama fiilis.
    Musta on jo pitkään tuntunu et oon iha lempattu ja jätetty, yksin ja tuskissani.
    Mulla kaikki suhteet läheisiin kokoajan huononee ja kohta niitä ei enää ole... sitten mä olen yksin :( koita jaksaa, voimia ja haleja<3

    VastaaPoista
  3. "Pahin tunne on vaan se kun ei tunnu miltään, eikä mikään tunnu miltään vaikka haluais." tiedän tunteeen ja se on niiin kamalaa! voimia ja haleja, kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuuu, se voi viedä aikaa mutta silti <3333

    VastaaPoista
  4. mulla on ihan sama fiiliis :--( ! paljon voimia♥

    VastaaPoista
  5. Oikeasti, sulla on varmaan maailman kaunein kroppa! =) mä tekisin mitä vaan jos saisin itteni tollaseks <3

    VastaaPoista
  6. Tiedän tunteen. Mulla ei ole koskaan ollutkaan ketään jonka viereen käpertyä. Joskus läheisyyden kaipuu on sietämätöntä ja ajattelee vaan niitä kellä on joku jota halata ja kuinka itseltä puuttuu jotain. Rakkaus antaa paljon voimaa, mutta toisaalta haluis olla niin vahva ettei tarvitsis sitä. Sitä paitsi, jos se rakkaus joskus päättyy niin se on vielä kamalampaa kun nukkua yönsä yksin. Mutta niin, paljon halauksia ja voimia sinnepäin!. Kyllä vielä joskus tulee joku ,joka nukkuu yöt vieressä, pitää sylissä ja rakastaa ehdoitta. oon varma siitä!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)