perjantai 16. syyskuuta 2011

bulimikointia



Mun on tänää tehny koko ajan mieli vain ruokaa. En tiiä johtuuko se sit siitä et oisin jotenki aliravittu.. paskat. Oon kuitenki syöny jokseenkin. Eilenkin mä sit päätinki vetää kaks jugurttia ja syödä puffet jätskin ja tietosesti ennen sitä päätin et oksennan lopuksi kaiken. Niinhän siinä kävi. Hemmetti mikä kierre tää tunne voikaan olla.


Tänään mulla on jo vahva tunne et meen iskän mukaan kauppaan, mätän kaikkee hyvää ja napsin niitä sit illan ja oksentelen.. jos mä jään koiravahdiks yksin niin tiiän et mun ilta tulee olemaan just tuota.. laiskottelua,, karkkia, elokuvia, vessakäyntejä. Mun tekee vaan mieli. En oo pitkään aikaan mättäny mitään kauheasti.

Suunnitelmissa on ainaski ostaa karkkia ja light limsaa. 
Voisin mä vielä tietty pitää tän päivän kurissa, koska oon synyt aamupalan. Kulhollisen muroja ja  jugurtin eli noin 250kcl, mut taitaa tuo herkkuhimo iskeä ja samalla bulimia.


Tulin tänne vain myöntää millanen sika oon :( vihaan tätä.

 

5 kommenttia:

  1. Täällä ilmottautuu toinen possu! Musta kans tuntuu et voisin pitää tänään leffaillan=sipsit+dippi=oksoks.. Niin tervettä että! Jotenkin sitä silti uskaltaa herkutella kun tietää varmasti saavansa kaiken pois.. Mut koita sää ees olla vahva ja älä bulimikoi <3

    ps. ihan tämmönen tuli mieleen et missä päin asut? siis kun en muista ootko koskaan maininnu sitä :D (en julkase vastausta, jos et haluu)

    VastaaPoista
  2. Tuntuu ihan siltä, ku mä olisin kirjottanu ton tekstin! Tai ainakin noi kaikki suunnitelmat yms... Mä teen kans toisinaan sitä, että tiedän jo ennen herkuttelun aloittamista, et oksennan kaiken kuitenkin pois, mutta syön silti. Ei vaan pysty vastustamaan loputtomiin herkkujen houkutusta...


    P.S. Liityin muuten vasta lukijaksesi, löysin blogin muutamia päiviä sitten :)


    ---------------------------------------------
    http://miliansmind.blogspot.com/
    ---------------------------------------------

    VastaaPoista
  3. ♥ Olet ihan paras ! Tulee aina niin tyhjä olo, joka kerta..

    VastaaPoista
  4. Musta tuntuu niin pahalta sun puolesta.

    VastaaPoista
  5. Älä kutsu itseäsi siaksi, koska sä et ole sika vaan syömishäiriöinen, mutta se ei tee susta sikaa (paitsi omasta mielestäsi) :-( oon niin huolissani tosta sun oksentelusta. Toivottavasti susta löytyisi jossain vaiheessa voimia lopettaa se. Tiedän ettei se ole helppoa :----(

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)