keskiviikko 3. elokuuta 2011

myrsky nousee

Tää on ihan kauheeta. Suorastaan sairasta. Hullu vihanaalto on tunkeutunut mun ihon alle ja sieluun asti. Tuntuu kauhealta vihata. Raskas ja painava tunne. Mä vihaan itseäni. En ole kehdannut poistua vielä iltapäivään mennessä tästä kämpästä. Kuvotan itseäni. Näytän hirveältä. Kidutan kokeilemalla pari kuukautta sitten ostamia pieniä farkkuja, jotka menevät väenvängällä enään jalkaan. Itkisin jos kyyneliä tulisi, mutta ei. 
Mua taas pelottaa syödä ja tunnen itseni heikommaksi kuin ikinä. 
Perun hoitotapaamisia, koska olen liian iso. Tekisi mieli kaivaa kätköistä esineitä, jotka saavat minut tuntemaan kipua. Mä haluaisin huutaa apua, mutten edes ansaitse sitä. koska minusta on tullut tälläinen.

3 kommenttia:

  1. Mä niin toivon ettet joutuisi käymään pohjalla asti saadaksesi tarpeeksi motivaatiota paranemiseen. kun pohjalle joutuu, sieltä ei aina pääsekään takaisin. sillon vielä huonompina aikoina mä en yksin olisi sieltä pystynyt nousemaan vaan halusin vain kuolla. kaikille ei tule ihmeheräämistä vaikka keho huutaisi hoosiannaa :(

    mustakin tuntuu hoitotapaamisiin mennessä, että olen liian iso. mut se on ihan kukkua, joihinkin paikkoihin ei edes oteta hoitoon jos bmi ei ole tarpeeksi korkea! sä ansaitset hoitoa ja vaikka se aluksi olisikin kankeaa niin myöhemmin tajuaa edistyneensä hurjasti. ne tietää, että tää sairaus on niin paljon muutakin kuin painolukemia. sä et tule ikinä olemaan "liian iso" hoitoon.

    toivottavasti paha olosi helpottaisi välillä :( anna itelles lupa syödä ja parantua, sä voitat tän sairauden. ei oo olemassa mitään ihanaa anoreksiamaailmaa, sitä ei kannata tavoitella!

    VastaaPoista
  2. Tiedän, ettet halua uskoa minua tai kuunnella. Pidät minua niin sairaana, että minä tarvitsisin apua. Olen tieni valinnut, nähnyt mitä tästä saa. Aion nähdä nousta takaisin pintaan, kun veden alla ei ollutkaan niin kaunista. En haluaisi, että joudut uudestaan ja uudestaan käymään sen nousemisen ja hukuttautumisen tähän sairaaseen maailmaan. Sinä tiedät, mitä se aiheuttaa. Sinä et kuulu siihen maailmaan. Kuulut elävien kirjoihin. Anteeksi hiljaiseloni. Olet todella, todella tärkeä minulle ja monelle muulle <3

    VastaaPoista
  3. Sulla on kaikki oikeus hoitoon, ei siksi että olisit syömishäiriöisenä hyvä tai huono tai enemmän tai vähemmän sairas, vaan siksi että susta tuntuu tolta. Mä en muista kuka sanoi, että helvetti on sitä, kun on jotain, mitä ei halua olla, tai haluaa olla jotain muuta mitä on. (itseasiassa tais olla Oprah, fuck oon kuin keski-ikäinen jenkkitäti). Anyway, elämän ei kuulu olla tuollaista!!! Ole kiltti ja mene sinne tapaamiseen, älä anna jonkun äänen sun pään sisällä VIEDÄ sulta mahdollisuuksia elämään ja onneen. Haleja!♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)