torstai 4. elokuuta 2011

videopostauksen vastaukset

Vihdoin pitkän uurastuksen ja säädön jälkeen mä toivon mukaan sain tän videon toimimaan! Hiemn nolottaa jälkein päin ku tätä on kattonu läpi ja kuullastanki aivan lagaavalt idiootilt :-D mut en mä enempää oottanukkaan ! Kiitos kaikille hyvistä kysymyksistä ja en valmistellu itteeni näihi mitenkää ja vastasin vaan iha spontaanisti. Toi video kestää hurjat 13 minuuttia. Iso kiitos ihanalle Carinille joka autto mua ton tekemisessä :) toivottavasti tykkäätte vaikka mua kyl pikkasen jännitti tehä tätä ^^

32 kommenttia:

  1. UNILELU XD Anteeksi, en voi olla nauramatta, se on niin rätti, hahaha! Mutta tämä on tosi hyvä :) <3

    VastaaPoista
  2. Ihana videopostaus, jakso kuunnella ja katsoa loppuun :) Alkoin itsekkin nauramaan "riepulle" :D

    VastaaPoista
  3. Toosi kiva video:D Kiva et sulla oli joku joka aina kysy noita kysymyksiä :)

    VastaaPoista
  4. vaikutat tosi normaalilta teinitytöltä. ei uskoisi, että sulla on mitään ongelmia oman vartalosi tai syömisen kanssa. siis yritän kai sanoa, että olet ihan erilainen videolla kuin blogisi teksteissä.

    VastaaPoista
  5. en haluis pitää taukoo ja tää onki tosi vaikeeta mut toinen blogi (salainen, näkyy pelkästään mulle ) auttaa. mut siis mun on vähän niinku pakko pitää taukoo. se auttaa mua yhes jutus. :)

    btw toi video oli tosi kiva. oli hienoo ku jaksoit tehä tollasseen. ja sun blogis on mulle tosi tosi tärkee. vaik pidän taukoo blogin kirjoittamises en pidä taukoo blogien lukemises.

    VastaaPoista
  6. Hieno video mutta petyin kun omaa kysymstä ei ollu vaikka sen ensimmäisenä kommentoin :(

    VastaaPoista
  7. sssa- HUI APUA ! ANTEEKS KAUHEESTI! en tajua kuinka s eon unohtunut ku Carin luki nämä suoraan tästä :(( voi ei...! Hitsi. Oon tehny siit kuitenki postausken aikasemmin! Mutta voihan paska.. :( olen pahoillani <3

    VastaaPoista
  8. Anonyymi- hyvinä päivinä olen tietty juuri tuon tapainen mitä videollakin.. eikä musta nää ulospäin (paitsi pahina aikoina) että mua todella vaivaa joku.. en ois tota videota pystyny tekemään kauheessa ahdistuksessa. siks tein sen nyt kun tuntu hyvältä tewhdä :) ja tottakai tsemppasin itteeni siihen.

    VastaaPoista
  9. Oij! Tuli ihan hyvä mieli :) Sullon kaunis iloinen ääni ja sana hallussa. Näit lisää kun jaksat ja voit ja on inspistä!

    Kiitos!

    -metsis

    VastaaPoista
  10. Sulla on tosi ihana ääni, sellane kivan pirteä.:3

    VastaaPoista
  11. Ihana video<3 ja tosi ihanaa että sallit anojen kommentit taas:) mulla on ollu niin iso ahdistus päällä ku en oo saanu tsempata sua paranemaan:( Sä oot niin ihana persoona ja toivon oikeesti et toi sairaus ja masennus hellittäis:) mä ite kävin läpi tässä kuuden kuukauden aikana vaikean masennuksen, joka on kyllä jo helpottumaan päin. Bulimiakin on helpottunut, enää en oksenna mutta jokainen syömäni ruoka tuottaa mulle itseinhoa, syöminen oksettaa mua... Enkä mä tiijjä, tää kipu sai mut muuttumaa nii paljo et ku katon vanhaa luokkakuvaa ni mietin et mikä musta on tullu, se kuvan tyttö on viisas, sopiva ja onnellinen, nyt kun katon peiliin näen ulkosesti sen saman tytön, mut sisältä päin mä oon hajonnu tuhanteen eri osaan... Mulla on kauhee ikävä mun ihastusta ja mun pari ystävää, mut ne ei hyväksy mua tälläsenä, muuttuneena... Nyt lähen lenkille, juoksemaan tätä ruhoa kuntoon... Tuun vielä kommentoimaan tänne:) oot mulle rakas, vaikken sua tunnekkaan:) sun blogin lukeminen helpottaa niin paljon:) haleja ja voimia ihana<3

    VastaaPoista
  12. Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä:) jännä kuinka tekstit antaa tosi erilaisen käsityksen ihmisestä mitä video! ookko pääkaupunki seudulta?:)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi- kiitos kommentistasi :) saatan laittaa anojen kommentoin pois pian :/ mutta voit kirjoittaa formspringiini :) jossa vastaan ihan kaikille ! Mä tiiän tuon tunteen kun katsoo peiliin näyttää siltä samalta mutta sisältä on rikki ja hajonnut.. ei sun tarvitse mennä lenkille pieni <3 älä kiduta itteäs! Paljon voimia sulle :) kiitos ihanasti kommentistas !! ja sun ystävien kuuluis hyväksyä sut tuollaisena, tai vähintään edes auttaa ! Ketään ei saa hylätä.. vaikka ois mitä. jaksele !!<3

    VastaaPoista
  14. Oih, kiitos ! ja ei se mitään, virheitä tapahtuu !

    VastaaPoista
  15. kiitos kauheesti! mitä nyt susta noita jotain kuvia oon nähnyt (oot kyllä poistanu niitä) niin oot tosi nätti itsekkin ♥! ja tää videopostaus on ihana, sulla on kaunis ääni!! :)

    VastaaPoista
  16. IHANA!! :)<3 Sulla on tosi ihana ääni ja äääääääää ihana postaus, lisää videopostauksia, joooooko?;))<3

    VastaaPoista
  17. voi pieni, ei sunkaan tarvi kiduttaa itteäs! ihana postaus :-) tuli jotenki hyvälle mielelle. olet ihana ♥

    VastaaPoista
  18. oon kuvitellu sut sellaseksi ihanaksi mutta nyt petyin. sun äänikin on tollanen perus pissis.
    hyi.

    VastaaPoista
  19. ja jatkoa vielä tuohon edelliseen että tuo carininki ääni on aivan järkyttävä, kauheempi ku sun.. en vaa ois uskonu

    VastaaPoista
  20. Anonyymi- Harmi että petyi :D mnikäs äänelleni voin. Onneksi omaan luonteeseen voi sentään vaikuttaa. Tosin videon uskolsin tehä siks koska äänihän ei oo aina sama :D mutta tuollainen se on :( en voi oikee vaikuttaa. Pissis en kyl onneksi ole :)

    VastaaPoista
  21. anonyymi- :D en voi edes olla pahoillani! ahah :D naurettiin jo omille äänillemme ennenku tän julkasin mut mitäs hiton väliä sillä äänellä on XD mä oon ihan tyytyväinen mun ääneen ja carininki :DD:D:D:DD

    VastaaPoista
  22. slleep- hha voi kiitos :D tossa se kyl kuullostaa ihan... ää katujyrält D:D ern tajuu miks puhuin noi hiton kovaa.. njoo :D

    VastaaPoista
  23. Video oli tosi ihana! Uskomattoman symppis ja suloinen ja herttainen ja cute! Ruusunkuvia ja pastellivärejä, olet supersöpö:D
    Ja PS. juu siihen se menee väkisinkin ja aika nopeasti, mutta huuuuuui en uskalla syödä enempää, koska tiedän että se tarttuu samoin tein! Mutta pidän nyt angstivapaata viikkoa joten yritän olla ajattelematta asiaa (koko ajan). Pidä muru ihana viikonloppu!

    VastaaPoista
  24. Ihana video, susta tulee jotenkin kaukaisesti mieleen minä! Harrastan jalkapalloa :---)

    VastaaPoista
  25. Apua, missä päin asut? Ajattele, jos tunnemme jostakin! Pieni maailma :D Pelottavaa, jos joku tunnistaa :o kukaan kun ei tietääkseni tiedä laihdutuksestani.. mutta kiinnostus kohosi, ajattele jos ollaan vaikka joskus pelattu toisiamme vastaan tai jotain!

    VastaaPoista
  26. Oi tää on ihana ihana video♥ Vaikutat niiin mukavalta ja kivalta ihmiseltä, halaus ja jaksamisia♥

    VastaaPoista
  27. Ihana videopostaus! Kuulostit niin iloselta!:-) Ihana naurukin sulla, tulin iloiseksi itekkin kun kuulin sun naurun!:-D

    VastaaPoista
  28. Aaaaöaööa katoin si tän :) oot jo kuullu tänkin, mut tää on ihana, tuli oikeasti hyvä fiilis kun katoin tämän (: ja ihanaa että sulla on ystäviä jotka tukee!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)