lauantai 27. elokuuta 2011

vankina omassa maailmassa

Mulla on kauhean sekava olo. En oikeen saa mistään ajatuksesta kiinni. Mun pää vain huutaa kauheita asioita ja mä tärisen pelosta; koska murrun? Mua väsyttää, enkä osaa enää levätä, mun ajatukset ei koskaan lepää. Mua ahdistaa ja stressaa. Koulu, harrastus ja pieni koirapentu. Olen huono, en vain jaksa edes pitää paria asiaa kasassa. 

Mä oon yksin. mulla on kauheen yksinäinen olo. Mä yritän itkee tätä olo pois. Nyyhkytän yksin kotona koira vieres. Pidätän henkeä ja puristan silmiä yhteen. Mä en jaksa mä en jaksa. Mua sattuu niin paljon, enkä edes tiedä miks. Mä vihaan näitä kaikkia ääniä mun päässä ne huutaa mulle ja haluaa mun kuolevan. Oon pahoillani jos tää teksti on sekavaa. Mä vain kirjotan tätä itkun partaalla ja näppikset märkänä. 

Mä haluaisin jonkun nyt vaan halamaan mua tänne heti ja sanomaan et kaikki on hyvin. Vaikka tiedän ettei se ole totta. Millon mä oon siin pisteessä etten jaksa enään? Musta tuntuu nyt niin epätoivoselta pahalta, ettei mikään tästä muutu. Mua pelottaa tää yö ihan hirveästi yksin kotona. En osaa edes huolehtia itsestäni ni kuinka sitten tuosta pienestä koirasta?

Mä ite oon aiheuttanu tän kaiken. Sulkeutunut hetki hetkelt enemmän yksin kotiin. sulkenu silmät, kääntäny selän ja jäänyt itkemään yksin. Väittänyt kaikille etten tarvitse ketään tai mitän. Just nyt mä tarvitsisin enemmän kuin koskaan turvaa ja rakkautta. Mulla on niin turvaton olo itseni sisällä. Mä varmasti sekoan, pelkään. En halua enään avata käsiäni.

Mikä enään helpottaa?
Kun ainut asia mikä lohduttaa on hiljaisuus.
Tyhjyys ja poistuminen. Oon liian loppu. Tien päässä,
umpikujassa vailla turvaa ja rakkautta.
Yksin.

12 kommenttia:

  1. On ihana. <::

    Kirjoita lapulle 5 positiivista asiaa, vaikka et edes tarkottaisi niitä, vaikkei yhtään tuntuisi sellaiselta, nuku yön yli, ja katso oletko lähempänä sitä, mitä kirjoitit.
    Vaikka joku ihan pikkuinen positiivinen asia, kirjoita se.

    Voimia. .__. ♥

    VastaaPoista
  2. sä et ole yksin. joku rakastaa sinua, tiedät sinä sitä tai et. joku välittää ja toivoo sydämensä pohjasta että jaksat. koita pärjäillä ♥

    VastaaPoista
  3. kaikki täällä, kaikki jotka lukee näitä sun postauksia haluaa auttaa sua, mä en tiiä miten sulle sanois, millä sanoilla, että mä välitän susta todella,

    ja mä tahdon auttaa sua, vaikka se kuinka tyhmältä kuulostaa että tällänen sua nuorempi ja muutenkin heikompi haluaa todella autaa, mä haluan!

    voimia..<3

    VastaaPoista
  4. kiitos.. toi sun teksti missä sanoit että me kaikki lukijat ollaan ainutlaatusia mä aloin itkee:(

    koska mä halusin, et säkin tiiät kui korvaamaton sä oot

    VastaaPoista
  5. Hyvä, että sä itket. Joskus jos et saa itse sitä tulemaan, tee se keinotekoisesti; ota sipuli ja kuori se, haistele sitä. Pitäisi toimia.

    Onko sulla ketään kelle sä voisit soittaa, kun pahin olo iskee? Mun sairaanhoitaja sanoi myös, että sinne päivystykseen voi mennä aina sanomaan että mä en nyt jaksa, mä tarviin apua. Sekin olisi aina parempi vaihtoehto kuin olla yksin sen olon kanssa.

    Jos sä oksentaisit sun ahdistuksen pois susta, mitä sulle jäis? Pelkkää tyhjyyttä, vai voisiko onnellisuus mahdollisesti tulla, kun sun kehossa olis sille tilaa? Miltä se ahdistus näyttäisi, olisiko sillä jonkun ihmisen, eläimen tai esineen hahmo? Vai olisiko se vaan joku epämääräisen muotoinen ja värinen klöntti? Jos sä kysyisit siltä, että miksi se kiusaa just sua, vastaisiko se, vai osaisiko se puhua lainkaan?

    Joskus siihen voi auttaa ajatus, että parempaa on luvassa, ei tää olo jatku ikuisuuksiin. Joskus auttaa se, että ajattelee, että ahdistuksella on jokin identiteetti, että se olisi vaikka joku ihminen, jonka voisi työntää luotaan pois. Kirjoittaminen, musiikin kuuntelu, lenkille lähtö voi myös auttaa. Johonkin muuhun keskittyminen. Tuo mitä Pepita ehdotti. Kun olo on tosi huono, hymyile. Sillon sä huijaat sun kehoas, ja sulle tulee jotain onnellisuus hormoneja. Sun olos paranee.

    En tiedä toimiiko, mutta aina voi kokeilla. Mä haluun auttaa sua, mutta ruudun kautta se on aika vaikeeta. Yritä jaksella parhaasi mukaan, voimia ja haleja, olet ihana<3

    VastaaPoista
  6. Haluaisin nyt niin paljon olla sun vierellä ja halata sua niin kauan että sulla olis hyvä olla. Sä olet vahva, kaunis ja ihana tyttö aina, vaikka mikä olis ♥ haleja

    VastaaPoista
  7. voi kun voisin tulla halaamaan sua :--(♥ sun paha olo välittyy sun tekstistä :(aaa !

    ♥voimia ja haleja!

    VastaaPoista
  8. Kiitti kommentista (: Suomi on jarkevin vaihtoehto...Mul on tosi sekavat fiilikset kanssa :( milloin taa kaikki helpottaa?

    Voimia <3

    VastaaPoista
  9. Et oo yksin, ainakin täällä virtuaalimaailmassa sulla on monia ystäviä jotka lukee sun blogia ja toivoo sulle vaan hyvää!!! Haleja täältä ja koita nyt pieni jaksaa (vaikka tiedän tunteen, ja kaikki tuntuu niin vaikealta ja toivottomalta, mutta niin kauan kun on elämää on toivoakin, eiks niin?) <3

    VastaaPoista
  10. Kumpa mä pääsisin sinne halaamaan sinua♥ sä et ole yksin, me kaikki ajatellaan sua ! halauksia ja voimia, älä luovuta♥

    VastaaPoista
  11. Sitten minun ei varmaan tarvitse vastata edes kysymykseesi.. Viime kerrasta on vajaa vuosi (!!). Mutta kaikki on hyvin.. Nyt.

    Anteeksi, etten pääse halaamaan sinua. Kun tulen sinne, saat vuodattaa kaiken. Koita pärjätä siihen saakka <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)