tiistai 9. elokuuta 2011

some pictures

Aamulla mä kietouduin heti herättyäni tuohon neuleeseen mikä näkyy kuvassa. Oikeestaan oon käyttäny sitä nyt "aamutakkina" vaikka se on ihan kietaistava neule. Oon oottanu jo jonkun aikaa soittoa aikuispsykiatriselt polilta ja toivonu aikaa pian. Tänään sit mun psykologi soitti ja ilmoitti ajan olevan 24 päivä tätä kuuta. Olin kauheen pettynyt et joudun vieläkin jatkaa sinnittelyä pari viikkoa.. ymmärrän kuitenki ettei lääkärillä ja psykologilla varmasti sovi samaan aikaan ajat joka päivä.
Oon ostellu jo vähän koulutarvikkeita et saisin motivoitua itteeni ja vähän innostusta, mut turha toivo. Siltikään en odota tätä viimeistä vuotta mitenkää innolla. Haluisin ton vaa olevan ohi.

Tää kuva meiän jääkaapista nyt ei millään suostu kääntymään. Mua ärsyttää kun se on noin täynnä ja vaihtoehtoja löytyy vaikka mitä.. rahkasta lihapiirakkaan.
 .. mutta kuitenkin tässä on mun turvaruuat alimmassa laatikossa. Kyllä mä tuolta jääkaapista käytän juustoa ja kinkkua yms leipää varten, mut muita yritän välttää.
Mä oon myös ominu pienen nurkkauksen meiän kaapeista "mun" tavaroille. Mysliä, puuroa (monta eri) ja Cracotteja ja purkkaa.

Pakastimessa on tietty vielä marjat ja mun mehujäät. Siinä oikeestaan mun ruuat joita tällä hetkel tulee syötyy eniten. Aamupalaks oon jo vetäny loput piltin jämistä ja kaksi ruisleivän palasta (tuo leipä sisältää vaan 100g/207kcl)

Carin on tänään tulossa pitkästä aikaa mun luo yöks. En vielä yhtään tiiä mitä illalla tehdään. Toivon ainaki et Carinin seura sais vähäse piristettyy mua. Koska viime päivät mä oon muhinu vaan himassa ahdistuneena. 

Tänään mun tarkoitus ois vältellä ruokaa mahdollisimman hyvin. Ehkä onnistun, koska tuo aamupala sai mut jo niin surkeaksi ja isoksi.

13 kommenttia:

  1. Apuapua en haluaisi yhtään tsempata sua mihinkään huonompaan! Tulee olo että pitäisi kadota ettei voi vetää muidenkin elämää huonommaksi.. Anteeksi:( mutta voin 100% varmuudella luvata, että se 45 on alin mitä tulee (tuskin kyllä edes siihen pääsee mutta in my secret wishes).
    Onneksi odotat tuota poliaikaa, 2vko menee äkkiä! Kun epäonnistuu, vain se merkitsee mitä tekee sen jälkeen (ja missä raja kulkee..). Haleja miljoona muru!

    VastaaPoista
  2. Kivoi noi kuvat :) minkä aineen vihkoks päätyy toi somersby-vihko :D ?

    VastaaPoista
  3. kivaa vaihtelua nuo itse ottamat kuvat! :) jakselemisia!!!! <3

    VastaaPoista
  4. iita- kiitos <3 sinulle myös!

    VastaaPoista
  5. Söpöjä vihkoja! 8D

    ja älyttömän söpö neule ;w;

    VastaaPoista
  6. Hyvin menee, oon päässy kevää/kesän ihmeolotiloista eroon ja oon taas tajunnu kuinka ihanaa elämä on:) Päivä kerrallaan nautiskellen:> Päätin mysö, että sydämellä on nykyään kypärä suojana niin ei tarvi ihastua niin helplla kusipäihin;D Mites sulla<3?

    Krista

    VastaaPoista
  7. Kiitos paljonpaljon murunen♥ Mullakin on niin usein ollut sellainen olo, että haluaisin tulla halaamaan sua ! ♥
    Sä olet niin oikeassa siinä, että oikeasti meidän kenenkään ei tarvitsisi laihduttaa. Se on vaan niin EPÄREILUA että kuitenkin meidän kaikkien sisällä se pieni ääni kuiskailee "laihduta, laihduta, laihduta"... Sun varsinkaan ei pitäis laihtua enää ollenkaan :(
    Mutta tosi kivoja kuvia, toivottavasti teillä on Carinin kanssa hauskaa ! ♥

    VastaaPoista
  8. Kiitos, kun liityit lukijaks:) Hmm.. mitä haluut tietää? Vai teenkö jonkunnäsen postauksen itestä?

    Jotenki tekee aika tiukkaa lukee tätä, kun ite on eläny kaiken samassa. Mutta tyttöpieni, se laihuus ei tuo sitä helpotusta ja lohtua kun hetkeks. Aika kliseistä, mutta niin se vaan menee. Kun uskaltaa pikkuhiljaa päästää irti syömishäiriöstä, alkaa elämästäki löytää pienenpieniä onnenhiukkasia, jotka kasvaa:) Ja se tuo itsevarmuutta, ei se että painaa vähän..

    Toisaalta tiiän, ettei toisten sanat paljon kelkkaa käännä jos on oman tientä jo valinnu. Mut anyway, koita jaksella:)

    T.Hepsukka (sori tää ei anna julkasta tätä nimimerkil suoraa..)

    VastaaPoista
  9. Mullaki on tollee jääkaapis oma lokero mis säilytän mun vähäsii ruokii :D

    VastaaPoista
  10. kun asuin kotona, tykkäsin täydestä jääkaapista. mitä täydempi se oli, sitä vähemmän halusin syödä sieltä mitään. järjenvastaista ehkä. sen jälkeen en olekaan sitten täysiä jääkaappeja nähnyt (joko en osta sinne mitään tai jos ostan, tyhjennän saman tien).

    VastaaPoista
  11. Heipsu !
    Luin ennen sun blogia joka päivä mut nyt tos kesälomalla se vähän jäi kun en koneella käyny oikeestaan ollenkaan, nyt oon alkanu taas lukemaan blogeja enemmän.

    Olin innoissani lukemas pitkästä aikaa et mitä sulle kuuluu, vaikkei me tunnetakkaa, mut silti. Huomasin harmikseni ettei sulla kauheen hyvin mee (anteeks, kuulostaa kamalalt) ja oon siitä pahoillani mut toivotan ihan hirveesti tsemppii sulle ♥
    Ja jään seuraamaan sun vaiheita täällä toivoen parasta ♥

    -Jonna

    ps. Katoin just videopostauksen ja yllätyin positiivisesti et kuulostit ilosemmalta mitä osasin odottaa :)

    VastaaPoista
  12. Ää, pakko kertoo et mulla on tasan samanlainen penaali kun sulla :D turha kommentti, tiiän, muta pakko oli ilmottaa :D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)