maanantai 1. elokuuta 2011

My head is just a big mess

Mun ajatukset on sekasin. On ollut päiviä jollon mä oon tyytyväinen itteeni. Silti vihaan ja kartan peilejä. Kesällä on aina parempi olo syömishäiriön kanssa. Syksyn tullen ja koulujen lähestyminen lisää ahdistustani. En tiedä kuinka pitäisi jatkaa. Se on selvää etten mä vieläkään syö niinkuin kuuluu. En noudata mitään ruokamallia. Mä vain syön ja yleensä jotenki epäterveellisesti.
Mariannella tuli syötyä oikeestaan suurin piirtein vain kanaa ja tortillaa joskus sen ympärillä. Lisäksi leffakarkkeja pilttejä. Paahtoleipää tuli myös syötyä sen viiden päivän sisällä n. 8 palaa :-D kuullostaa järkyltä muttei enään sen jälkeen kun sen jakaa sillä viidellä päivällä.

Nyt mä oon kotona ja tänään oon syönyt aamusta karkin jämiä muutaman ja nyt vasta kuuden aikaan illalla omatekemää kanasalaattia!!! tänään on tullu syötyy jo kyl kaks mehujäätä, muttei ne oo ikinä oikeestaan mua ahdistanut. Toivon et laihtuminen onnituu paremmin tälläisellä "huolettomalla" fiiliksellä, kuin tappokireellä meiningillä.
Mä en saa luovuttaa ja vajota taas. Mä en saa antaa tälle äänelle valtaa. Tiedän pakenevani ongelmiani. jo kerran oon peruuttanut sh-klinikka aikani ja nyt 4 päivä olisi taas uusi.. tiedän huomenna peruuttavani senkin. Mä en voi mennä sinne. Mä en halua.

1 kommentti:

  1. Miksi stressata liikaa näin typerästä asiasta? Sinulla on koko elämä aikaa laihtua ja elää taas normaalia elämää. What ever you want!

    Ikävöin sinua ♥ Pakeneminen ei ole ratkaisu, joskus täytyy kohdata ongelmat.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)