perjantai 26. elokuuta 2011

kumpi?

Oon aika epätoivonen nyt.. tänään on mun kaverin synttäri juhlat. Ja tietenkin sieltä jatketaan baariin. Viime kerralla mä päädyin itkemään enkä pystynyt lähtemään mihinkään. Mua ei jotenkin kiinnostais mennä ihmisten sekamelskaan. Helsingissä ois tänään taiteiden yö myös.. joten siel on varmasti porukkaa ja valmiit ainekset johonkin paniikkikohtaukseen :(

Täs nyt opn kuitenkin pari asua teille näytille: kumman mun pitäis laittaa?? Toi eka asu on rennompi eikä purista mun  makkaroita niin kauheesti, tossa tokassa vähän ahdistaa mut sekin menee. Kumman te pistäisitte!! Vastatkaa äkkiä! Kiitoksia!


  voi olla myös etten laita kumpaakaan... ja jään kotiin. :(

20 kommenttia:

  1. Vau! Näytät upeelta molemmissa! Mutta ite tykkään henkilökohtaisemmin tosta alemmasta, grr. ♥

    VastaaPoista
  2. Mielestäni molemmat on ihania, mut pidän enemmän alemmasta myös:)
    ps.Olet ihanan laiha!!:)

    VastaaPoista
  3. Meet ehdottomasti, ettei kaduta. Aina pääsee pois jos tulee ihan sietämätön olo. ♥ Oot sairaan kaunis, ite tykkään ylemmästä enemmän, mut molemmat on ihania!

    VastaaPoista
  4. et jää kotiin! molemmat on ihania! toi alempi on kumminki mun mielestä parempi ♥ laitat sen kummassa sulla on parempi olla!

    VastaaPoista
  5. Mä kannatan ylempää!

    VastaaPoista
  6. näytät mahtavalta noissa molemmissa! ♥ tykkään mustista hameista, eli toi ylempi iskee enemmän muhun :')

    VastaaPoista
  7. Mä itse laittaisin tuon ylemmän (: Ja sulla mitään makkaroita oo, vaan ihana vartalo. Oikeasti (:

    VastaaPoista
  8. molemmat on tosi ihania:)! Pistäisin ihte varmaan tuon alemman.. mutta teet kuin itse haluat ja missä tuntuu paremmalta ! <3

    VastaaPoista
  9. laita alempi ! ja oikeesti näytät tosi hyvältä eikä sulla mitää läskejä oo =)

    VastaaPoista
  10. laita se kummassa tuntuu paremmalta eikä ahista olla :) kummatki on ihania ja sulla on iha täydellinen vartalo :)

    VastaaPoista
  11. Älä jää kotiin, mene ihmeessä! :>
    Ja vau, näytät rehellisesti sanottuna upealta molemmissa. Oon kateellinen sun kropasta, 4real!

    VastaaPoista
  12. Voi kiitos paljon. ♥ Ja älä nyt edes viitti väittää ittees jotenkin suureks! Voin sanoo kadehtivani sun lihaksisuutta niin paljon, kun ittellä joka paikka vaan hyllyy. Ei paljo sillon ees ne pienemmät luvut vaa'assa ilahduta. Alimmassa kuvassa paino tais olla jotain 48 tai 49 kilon pintaan, olin sillon taas vahingos päästäny itteni paisumaan (lue: antanu ittelleni luvan syödä) :/
    Tarkotuksena olis todella lisäillä jatkossakin kuvia, nyt kun pääsin "karkuun" tutuilta tonne toiseen osoitteeseen. :)

    VastaaPoista
  13. Jos mä olisin sä niin mä en välttis menis :( Turha syöttää jo valmiiksi ahdistunutta mieltä, toisaalta varmasti kiva nähdä kavereita :) Pysyttele ainakin kaukana poissa alkoholista se nimittäin pitää paikkansa ettei niin isoa ongelmaa olekaan mitä viinalla ja huumeilla ei saisi isommaksi :/ T-M Huomenna olis kiva fiilis kun ei olis darramättö-oloo :) Vointeja pikkanen <3

    VastaaPoista
  14. Mene, jos uskot selviäväsi siitä.

    Ja voin sanoa, että kadehdin jumalattomasti sun kroppaasi.. .__. Ihana. ♥

    Ja ehdotan ylempää. :)

    (Toivottavasti kommentti ei tullut liian myöhään)

    VastaaPoista
  15. Molemmat näyttää mun mielestä kauniilta, mutta jos toi ylempi tuntuu paremmalta päällä, niin kannatan sitä. (:

    VastaaPoista
  16. molemmat puvut on tosi kivat! mut toi ensimmäinen oli musta vähän kivempi:)

    VastaaPoista
  17. vooi, älä ole huolissasi:(♥ kyllä minä pärjään, haluan uskoa siihen.
    Paljon voimia ja tsemppiä sinullekin paljon, todella paljon!♥

    VastaaPoista
  18. Voi kuule ku ite oot piäni ♥
    Ja pukeudut tosi kivasti :) Nättinätti !

    VastaaPoista
  19. vittu oot luuta ja nahkaa!!! tajua se jo!!!!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)